Wsparcie firm w obsłudze reklamacji

Pragniemy przypomnieć Państwu o usłudze, którą realizujemy dla naszych Klientów już od sześciu lat (od lipca 2011 r.).
Jej istotą jest udostępnienie firmom możliwości skorzystania z kompleksowego, fachowego wsparcia w obsłudze trudnych / nietypowych reklamacji (zarówno w relacjach z podmiotami jak i klientami indywidualnymi).

Korzyści dla Klienta:

  • Doświadczenie i wiedza eksperta, które pozwalają szybko i sprawnie doprowadzić każdą reklamację do pomyślnego zakończenia.
  • Jasne i zrozumiałe zasady współpracy.
  • Możliwość przetestowania usługi bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
  • Pewność wsparcia na każdym z etapów procesu reklamacyjnego.
  • Płatność wyłącznie za rzeczywisty czas pracy eksperta.
  • Pozytywny wpływ sprawnej obsługi reklamacji na wizerunek firmy korzystającej z naszych usług.
  • Szybki kontakt, profesjonalne działania.
  • Uznany ekspert, sprawnie rozwiązujący każdy, nawet najtrudniejszy problem reklamacyjny.

Słabe strony naszego rozwiązania:
… mimo usilnych poszukiwań i przeprowadzonej burzy mózgów, nie znaleźliśmy słabych stron 🙂

Najkrócej usługę tę opisać można słowami:
Wsparcie
Profesjonalizm
Komfort

Wśród Klientów, którzy korzystają z usługi, znaleźć można m.in. producentów i firmy handlowe (nazwy firm na życzenie).

Zdecydowanie polecamy Państwu sprawdzenie korzyści i komfortu funkcjonowania, jaki daje pewność wsparcia w profesjonalnej obsłudze reklamacji.

Kontakt, więcej informacji – zapraszam:
Adam Pilarczyk, tel.: 696 412 974
e-mail: apilarczyk@synteza.pl

Share