Kod: ZZP-0115
Cel nadrzędny:
Szkolenie ma na celu wypracowanie optymalnych rozwiązań, przydatnych kierującemu zespołem produkcyjnym
Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach, możliwe będzie:
- Przeanalizowanie obszarów, na których powinien koncentrować się kierujący zespołem.
- Przyswojenie / ugruntowanie wiedzy na temat autorytetu i dyscypliny w skutecznym kierowaniu podwładnymi.
- Doskonalenie umiejętności kierowania zespołem produkcyjnym poprzez efektywne wydawanie poleceń i kontrolę ich wykonywania.
- Pogłębienie wiedzy w zakresie rozwiązywania konfliktów pojawiających się w zespole.
Odbiorcy:
- osoby kierujące zespołami produkcyjnymi
1. EFEKTYWNY LIDER ZESPOŁU PRODUKCYJNEGO
- Zdefiniowanie roli i kluczowych cech lidera zespołu produkcyjnego
- Trzy obszary, na których koncentruje się kierujący:
- Zadanie do wykonania
- Zespół odpowiedzialny za wykonanie
- Jednostka – każdy członków zespołu
2. BUDOWANIE AUTORYTETU I UTRZYMYWANIE DYSCYPLINY W CELU SKUTECZNIEJSZEGO KIEROWANIA LUDŹMI
- Rodzaje autorytetu i warunki ich akceptacji przez pracowników (autorytet formalny wyposażony w silną pozycję władzy; autorytet nieformalny, jako zdolność do wywierania wpływu zwiększająca efektywność pracy kierowniczej i organizatorskiej)
- Zasady budowania autorytetu i metody dyscyplinowania pracowników
3. WARUNKI KOMUNIKACJI SPRZYJAJĄCE EFEKTYWNOŚCI WYDAWANIA POLECEŃ
- Zasady zrozumiałego mówienia i narzędzia aktywnego słuchania
- Informowanie zespołu
- Bariery delegowania – perspektywa szefa i pracownika
- Umiejętne delegowanie zadań, jako forma motywowania pracowników (komunikacja w sytuacji delegowania; wzbudzanie odpowiedzialności w podwładnych)
- Etapy procedury delegowania
4. KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ PRACOWNIKÓW I EGZEKWOWANIE ICH WYKONANIA
- Kryteria kontroli i sposoby określania standardów (wyodrębnienie podstawowych obowiązków)
- Ocena pracy podwładnych – rola kierującego i analiza najczęstszych błędów
- Zasady prowadzenia rozmowy korygującej
- Modele udzielania informacji zwrotnej
- Sześć kroków skutecznego budowania zespołu – proces kontrolowany
- Czynniki sukcesu zespołu zadaniowego
5. KONFLIKT I JEGO WPŁYW NA PRACĘ ZESPOŁU
- Style reakcji na konflikt a przyczyny konfliktów
- Zasady rozwiązywania konfliktów
- Pokłosie konfliktu – jak wykorzystać konflikt dla dobra zespołu?
6. PODSUMOWANIE ZAJĘĆ I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
- Przypomnienie najważniejszych zasad efektywnego kierowania
- Odpowiedzi na końcowe pytania uczestników/konsultacje indywidualne
Zajęcia prowadzone są metodami aktywizującymi uczestników. Wykłady dostarczają niezbędnej wiedzy i są wprowadzeniem do ćwiczeń praktycznych.
Podczas warsztatów szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiejętności uczestników, ich doświadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywność uczestników poprzez angażowanie ich w dyskusje i ćwiczenia. Na podstawie samooceny uczestnicy będą posiadać wyznaczone kierunki pracy nad sobą w zakresie trenowania pożądanych zachowań.
- członek zespołu trenerskiego SYNTEZA z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla osób kierujących zespołami.
Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizację tego szkolenia w wersji “zamkniętej”.
- Koszt przeprowadzenia zajęć dla grupy wynosi od 2.300 zł [netto] za 1 dzień.
- Jak łatwo obliczyć, już w przypadku uczestnictwa 5 osób, szkolenie dedykowane jest bardzo atrakcyjne pod względem cenowym.
- Nasz trener przyjeżdża do Państwa – nie ma więc potrzeby ponoszenia kosztów związanych z wyjazdem pracowników na szkolenie.
- Więcej informacji: prosimy o kontakt 32 2816231 lub szkolenia@synteza.pl
Usługi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowiązujących przepisów, objęte są podstawową [23%] stawką podatku VAT, zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z późniejszymi zmianami).
Jeśli Zgłaszający / Zamawiający złoży pisemne oświadczenie, że przedmiot umowy ma charakter usługi kształcenia zawodowego /przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze środków publicznych:
- w całości zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami)
lub
- w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392),
wówczas usługa podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto]
Wzór oświadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF