REKLAMACJA – obsługa trudnych przypadków

Kto powinien wziąć udział w tych zajęciach?

  • Każdy, kto styka się z nietypowymi / trudnymi reklamacjami
  • Kierownictwo i pracownicy działów jakości, obsługi klienta i innych komórek reagujących na zgłoszenia reklamacyjne
  • Osoby pragnące poszerzyć/zdobyć wiedzę dotyczącą obsługi reklamacji – szczególnie w skomplikowanych przypadkach


Jakich korzyści dostarczy Państwu aktywne uczestnictwo w zajęciach?

  • Obecni na szkoleniu nabiorą przekonania, iż każdą reklamację da się obsłużyć, a podstawowe znaczenie mają: doświadczenie, znajomość przepisów i umiejętność ich właściwej interpretacji.
  • Ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, która nie pozostawia zgłoszeń reklamacyjnych bez rzetelnego ich rozpatrzenia.
  • Uczestnicy uzyskają BONUS w postaci możliwości zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  • Zajęcia będą prawdziwie interaktywne i inspirujące do skutecznego działania. Nie będzie to kolejne szkolenie typu: „prowadzący mówi – Uczestnicy słuchają”.
  • Zdobyta wiedza spowoduje poszerzenie możliwości w zakresie obsługi reklamacji w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.

 


Program warsztatów

Moduł I
[Czas trwania ~90 minut]

Co muszę wiedzieć, aby skutecznie uczestniczyć w procesie obsługi reklamacji?
(wprowadzenie do warsztatów)

Metody stosowane w trakcie modułu:

  • interaktywny mini-wykład uzupełniony przejrzystą prezentacją multimedialną i wzbogacony o dyskusję z Uczestnikami.

Moduł II
[Czas trwania ~180 minut]

Interaktywne warsztaty praktyczne
Reklamacja trudna, czyli jaka?
(praca na problematycznych przypadkach z praktyki Uczestników zajęć)

Metody stosowane w trakcie modułu:

  • praca warsztatowa polegająca na wyszukiwaniu najlepszych / alternatywnych rozwiązań dla konkretnych przypadków reklamacyjnych. Wsparcie eksperta gwarantuje szybkość działań i dużą ilość „przepracowanych” reklamacji.

Moduł III
[Czas trwania uzależniony od potrzeb Uczestników]

Odpowiedzi na pytania Uczestników.

Metody stosowane w trakcie modułu:

  • sesja pytań i odpowiedzi trwająca dostatecznie długo, by każdy zainteresowany uzyskał wyczerpujące wskazówki do dalszych działań w obsłudze reklamacji.


Informacje o prowadzącym

Dawid KRZYŻOWSKI
Prawnik, praktyk sądowy, przedstawiciel działu prawnego w największej w Polsce sieci dyskontowej, którą często reprezentuje przed sądami. Od ponad 12 lat jest członkiem Zespołu Trenerskiego SYNTEZA. Konstruuje programy i prowadzi bardzo wysoko oceniane szkolenia dla firm i instytucji.
Szkolenia z zakresu stosowania prawa w praktyce działalności gospodarczej to jego żywioł. Pytania zadawane przez Uczestników zajęć nigdy nie pozostają bez odpowiedzi. Świetny mówca, ale i uważny słuchacz – umie dynamicznie dostosowywać przebieg zajęć do potrzeb grupy.
Uczestnicy podkreślają interesujący sposób prowadzenia zajęć. Doceniają, iż mówiąc o skomplikowanych zagadnieniach prawnych, używa zrozumiałego języka i uzupełnia treść mini-wykładów przykładami i anegdotami ze swej praktyki szkoleniowej i sądowej. Ceniony ekspert wspierający swymi projektami doradczymi działy HR i jakości wiodących firm.
Specjalizuje się w realizacji warsztatów z zakresu m.in. prawa pracy, prawa konsumenckiego, prawa administracyjnego oraz prawa cywilnego.
Intensywnie pracuje zawodowo zarówno jako trener jak i prawnik. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu zajęć i szkoleniu pracowników oraz kadry menedżerskiej administracji publicznej, banków, firm handlowych i produkcyjnych. Zrealizował dotychczas ponad 7.000 godzin zajęć. Zdobył w tym czasie bezcenną wiedzę o zachowaniach grup w trakcie procesu szkoleniowego.
Przez uczestników zajęć postrzegany jest jako osoba dbająca o wysoką jakość przekazu i jego przystępność. Dobra atmosfera zajęć, które prowadzi idzie zawsze w parze z ich efektywnością.
Starannie analizuje ankiety ewaluacyjne i doskonali swój trenerski warsztat zgodnie z dewizą Arystotelesa: „Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem”.


Dlaczego szkolenie w SYNTEZIE?

Dlatego, że:

  • Pracujemy dla bardzo wielu branż, m.in.:
    o Automotive,
    o Budownictwo,
    o DIY,
    o Dostawa mediów,
    o Finanse,
    o FCMG,
    o Montaż instalacji przemysłowych,
    o Produkcja mebli,
    o Produkcja wózków dziecięcych,
    o Produkcja materiałów budowlanych,
    o Retail,
    o TSL,
    Dzięki temu nasz zespół posiada szerokie spektrum wiedzy o trudnych reklamacjach.
  • Jako pierwsza polska firma wprowadziliśmy na rynek szkolenia z zakresu obsługi reklamacji (w 2001 roku).
  • Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z Uczestnikami szkoleń, nie zatrzymując najlepszych rozwiązań i najskuteczniejszych sposobów tylko dla siebie.
  • Od 17 lat pomagamy naszym Klientom poprawnie tworzyć i stosować procedury reklamacyjne w firmach.
  • Trener – praktykujący prawnik – Dawid Krzyżowski, to niekwestionowany autorytet w dziedzinie prawnej obsługi reklamacji. Od wielu lat doradza także firmom w tworzeniu procedur reklamacyjnych oraz obsłudze szczególnie trudnych reklamacji.


Informacje dla zainteresowanych udziałem

  • Kiedy? Wtedy, kiedy będziesz potrzebował
  • Gdzie? Gdziekolwiek zechcesz, np. w siedzibie Twojej firmy
  • Koszt inwestycji: ok. 2.300 zł netto za grupę (do 16 osób)
  • Rabat: nie stosujemy rabatów – sprzedajemy usługi najwyższej jakości
  • Pakiet Uczestnika zawiera:
    • BONUS w postaci 90-dniowego dostępu do możliwości zadawania pytań prowadzącemu (e-mail) i uzyskiwania odpowiedzi
    • Certyfikat ukończenia szkolenia
    • Gwarancję ograniczonej dostępności (GOD), zgodnie z którą grupa nie może liczyć więcej niż 16 osób
    • Materiały szkoleniowe (do wyboru w wersji elektronicznej lub „papierowej”)
    • Odroczoną płatność za udział w szkoleniu (14 dni po szkoleniu)
    • Udział w ankiecie przedszkoleniowej dostosowującej zajęcia do realnych potrzeb Uczestników
    • Udział w prawdziwie interaktywnych warsztatach
  • Rezerwacja terminów: 501 756 465
  • Jak zgłosić udział w szkoleniu?

    • Uzgodnić z nami termin i miejsce szkolenia
  • Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 696 412 974

 

Share