Kto powinien wziąć udział w tych zajęciach?
- Każdy, kto styka się z nietypowymi / trudnymi reklamacjami
- Kierownictwo i pracownicy działów jakości, obsługi klienta i innych komórek reagujących na zgłoszenia reklamacyjne
- Osoby pragnące poszerzyć/zdobyć wiedzę dotyczącą obsługi reklamacji – szczególnie w skomplikowanych przypadkach
Jakich korzyści dostarczy Państwu aktywne uczestnictwo w zajęciach?
- Obecni na szkoleniu nabiorą przekonania, iż każdą reklamację da się obsłużyć, a podstawowe znaczenie mają: doświadczenie, znajomość przepisów i umiejętność ich właściwej interpretacji.
- Ogromny wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku firmy, która nie pozostawia zgłoszeń reklamacyjnych bez rzetelnego ich rozpatrzenia.
- Uczestnicy uzyskają BONUS w postaci możliwości zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Zajęcia będą prawdziwie interaktywne i inspirujące do skutecznego działania. Nie będzie to kolejne szkolenie typu: „prowadzący mówi – Uczestnicy słuchają”.
- Zdobyta wiedza spowoduje poszerzenie możliwości w zakresie obsługi reklamacji w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Program warsztatów
Moduł I
[Czas trwania ~90 minut]
Co muszę wiedzieć, aby skutecznie uczestniczyć w procesie obsługi reklamacji?
(wprowadzenie do warsztatów)
Metody stosowane w trakcie modułu:
- interaktywny mini-wykład uzupełniony przejrzystą prezentacją multimedialną i wzbogacony o dyskusję z Uczestnikami.
Moduł II
[Czas trwania ~180 minut]
Interaktywne warsztaty praktyczne
Reklamacja trudna, czyli jaka?
(praca na problematycznych przypadkach z praktyki Uczestników zajęć)
Metody stosowane w trakcie modułu:
- praca warsztatowa polegająca na wyszukiwaniu najlepszych / alternatywnych rozwiązań dla konkretnych przypadków reklamacyjnych. Wsparcie eksperta gwarantuje szybkość działań i dużą ilość „przepracowanych” reklamacji.
Moduł III
[Czas trwania uzależniony od potrzeb Uczestników]
Odpowiedzi na pytania Uczestników.
Metody stosowane w trakcie modułu:
- sesja pytań i odpowiedzi trwająca dostatecznie długo, by każdy zainteresowany uzyskał wyczerpujące wskazówki do dalszych działań w obsłudze reklamacji.
Informacje o prowadzącym
Dawid KRZYŻOWSKI
Prawnik, praktyk sądowy, przedstawiciel działu prawnego w największej w Polsce sieci dyskontowej, którą często reprezentuje przed sądami. Od ponad 12 lat jest członkiem Zespołu Trenerskiego SYNTEZA. Konstruuje programy i prowadzi bardzo wysoko oceniane szkolenia dla firm i instytucji.
Szkolenia z zakresu stosowania prawa w praktyce działalności gospodarczej to jego żywioł. Pytania zadawane przez Uczestników zajęć nigdy nie pozostają bez odpowiedzi. Świetny mówca, ale i uważny słuchacz – umie dynamicznie dostosowywać przebieg zajęć do potrzeb grupy.
Uczestnicy podkreślają interesujący sposób prowadzenia zajęć. Doceniają, iż mówiąc o skomplikowanych zagadnieniach prawnych, używa zrozumiałego języka i uzupełnia treść mini-wykładów przykładami i anegdotami ze swej praktyki szkoleniowej i sądowej. Ceniony ekspert wspierający swymi projektami doradczymi działy HR i jakości wiodących firm.
Specjalizuje się w realizacji warsztatów z zakresu m.in. prawa pracy, prawa konsumenckiego, prawa administracyjnego oraz prawa cywilnego.
Intensywnie pracuje zawodowo zarówno jako trener jak i prawnik. Posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu zajęć i szkoleniu pracowników oraz kadry menedżerskiej administracji publicznej, banków, firm handlowych i produkcyjnych. Zrealizował dotychczas ponad 7.000 godzin zajęć. Zdobył w tym czasie bezcenną wiedzę o zachowaniach grup w trakcie procesu szkoleniowego.
Przez uczestników zajęć postrzegany jest jako osoba dbająca o wysoką jakość przekazu i jego przystępność. Dobra atmosfera zajęć, które prowadzi idzie zawsze w parze z ich efektywnością.
Starannie analizuje ankiety ewaluacyjne i doskonali swój trenerski warsztat zgodnie z dewizą Arystotelesa: „Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem”.
Dlaczego szkolenie w SYNTEZIE?
Dlatego, że:
- Pracujemy dla bardzo wielu branż, m.in.:
o Automotive,
o Budownictwo,
o DIY,
o Dostawa mediów,
o Finanse,
o FCMG,
o Montaż instalacji przemysłowych,
o Produkcja mebli,
o Produkcja wózków dziecięcych,
o Produkcja materiałów budowlanych,
o Retail,
o TSL,
Dzięki temu nasz zespół posiada szerokie spektrum wiedzy o trudnych reklamacjach. - Jako pierwsza polska firma wprowadziliśmy na rynek szkolenia z zakresu obsługi reklamacji (w 2001 roku).
- Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z Uczestnikami szkoleń, nie zatrzymując najlepszych rozwiązań i najskuteczniejszych sposobów tylko dla siebie.
- Od 17 lat pomagamy naszym Klientom poprawnie tworzyć i stosować procedury reklamacyjne w firmach.
- Trener – praktykujący prawnik – Dawid Krzyżowski, to niekwestionowany autorytet w dziedzinie prawnej obsługi reklamacji. Od wielu lat doradza także firmom w tworzeniu procedur reklamacyjnych oraz obsłudze szczególnie trudnych reklamacji.
Informacje dla zainteresowanych udziałem
- Kiedy? Wtedy, kiedy będziesz potrzebował
- Gdzie? Gdziekolwiek zechcesz, np. w siedzibie Twojej firmy
- Koszt inwestycji: ok. 2.300 zł netto za grupę (do 16 osób)
- Rabat: nie stosujemy rabatów – sprzedajemy usługi najwyższej jakości
- Pakiet Uczestnika zawiera:
- BONUS w postaci 90-dniowego dostępu do możliwości zadawania pytań prowadzącemu (e-mail) i uzyskiwania odpowiedzi
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Gwarancję ograniczonej dostępności (GOD), zgodnie z którą grupa nie może liczyć więcej niż 16 osób
- Materiały szkoleniowe (do wyboru w wersji elektronicznej lub „papierowej”)
- Odroczoną płatność za udział w szkoleniu (14 dni po szkoleniu)
- Udział w ankiecie przedszkoleniowej dostosowującej zajęcia do realnych potrzeb Uczestników
- Udział w prawdziwie interaktywnych warsztatach
- Rezerwacja terminów: 501 756 465
- Jak zgłosić udział w szkoleniu?
- Uzgodnić z nami termin i miejsce szkolenia
- Uzgodnić z nami termin i miejsce szkolenia
- Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń: 696 412 974