Korzyści dla Uczestników zajęć:
Osoby obecne na szkoleniu, dzięki aktywnemu uczestnictwu:
- Przyswoją niezbędną „porcję” wiedzy z zakresu kierowania
- Poznają psychologiczne uwarunkowania związane z koordynowaniem pracy magazynu
- Wymienią doświadczenia na temat autorytetu i władzy
- Rozwiną umiejętności skutecznego motywowania
- Zapoznają się z technikami budowania relacji, wywierania wpływu oraz metodami przeciwdziałania manipulacjom
- Odbędą mini-trening asertywności – przećwiczą zachowania wykorzystywane podczas trudnych rozmów
- Określą indywidualne cechy członków zespołu, niezbędne przy przydzielaniu odpowiednich zadań
- Pogłębią swoje umiejętności w zakresie zarządzania konfliktem
- Zdobędą wiedzę na temat redukcji stresu w pracy.
Cele szkolenia:
Celem szkolenia jest wypracowanie optymalnych sposobów zarządzania pracownikami w różnym wieku, ustalanie zasad współpracy międzypokoleniowej, oraz metod rozwiązywania konfliktów.
Wygenerowane wspólnie – i dostosowane do specyfiki organizacji, które reprezentują – strategie, Uczestnicy będą mogli zastosować w pracy z różnymi pokoleniami w swoich firmach / instytucjach.
- Skuteczny brygadzista w magazynie
- Zdefiniowanie roli i kluczowych cech lidera zespołu
- Trzy obszary, na których koncentruje się brygadzista:
- zadanie do wykonania
- zespół odpowiedzialny za wykonanie
- jednostka – każdy z członków zespołu
- Przywództwo sytuacyjne – koncepcja Herseya i Blancharda
- Autorytet i własna marka brygadzisty – wartości, których nie da się kupić
- Zacznij od słów – następnie zmień je w rzeczywistość
- Władza i autorytet – czy jedno wynika z drugiego?
- Marka własna i sztuka jej budowania
- Praca w zespole – podstawowe źródło zasobów
- Cechy efektywnego zespołu magazynowego w pracy
- Cztery etapy tworzenia zespołu – proces spontaniczny
- Sześć kroków skutecznego budowania zespołu – proces kontrolowany
- Czynniki powodzenia zespołu, który odnosi sukcesy
- Role zespołowe a współpraca w magazynie
- Budowanie optymalnych relacji w zespole – niełatwa droga na szczyt możliwości
- Po co budować relacje? – burza mózgów
- Zespół, to ludzie go tworzący – poznaj ich mocne strony
- Formowanie się i funkcjonowanie zespołu, czyli: kiedy Twój zespół będzie gotów sprostać każdemu wyzwaniu?
- Motywacja i motywowanie – praktyka zamiast teorii
- Motywowanie i wzbudzanie zaangażowania do pracy
- „Kije i marchewki” – narzędzia, którymi dysponuje brygadzista
- Czy na pewno „pieniądz królem”? – Motywowanie pozapłacowe
- Zadowolenie i niezadowolenie z pracy- koncepcja Herzberga
- Nie wszyscy są tacy sami – różnicowanie motywatorów stosownie do potrzeb i możliwości, które istnieją
- Wywieranie wpływu a manipulacja – prawdy i mity
- Dlaczego zdarza nam się ulegać wpływowi innych, wbrew naszej woli?
- Wywieranie pozytywnego wpływu w kierowaniu – metody przydatne w magazynie
- Manipulacja i przeciwdziałanie jej, czyli: musisz to umieć, by być dobrym brygadzistą
- Komunikacja, czyli porozumiewanie się i przekazywanie informacji
- Zasady zrozumiałego mówienia – słów kilka o komunikacji [werbalnej i niewerbalnej]
- Narzędzia aktywnego słuchania – korzyści z ich stosowania na codzień
- Informacja zwrotna – znaczenie i zasady
- Informowanie zespołu magazynowego
- Konflikty w zespole – zarządzanie konfliktami
- Analiza sytuacji konfliktowej (pole konfliktu, strony, dynamika)
- Indywidualne style reakcji na sytuacje trudne
- Rola komunikowania się w sytuacji konfliktowej
- Techniki rozwiązywania konfliktów w zespole pracowniczym
- Ingerencja w konflikt przez osoby z zewnątrz
- Konflikt – jego nieuchronność i możliwe korzyści dla zespołu
- Koordynowanie działań pracowników magazynowych i egzekwowanie wykonania zadań
- Kryteria kontroli i sposoby określania standardów (wyodrębnienie podstawowych obowiązków)
- Egzekwowanie wyników i dyscyplinowanie w praktyce
- Brygadzisty chleb powszedni, czyli: rozmowy na tematy trudne – zasady prowadzenia rozmowy korygującej
- Profilaktyka stresu i świadomość zagrożenia wypaleniem zawodowym
- Stres – nieodłączny towarzysz osoby kierującej
- Kontrola poziomu stresu i działania antystresowe – tylko Ty możesz sprawić, by stres nie odbił się na Twoim zdrowiu
- Wypalenie zawodowe – jak się przed nim uchronić?
- Ciąg dalszy piszemy sami – podsumowanie warsztatów
- Wszystko, co dobre powinno trwać jak najdłużej – transformacja zawartości szkolenia na praktykę pracy w magazynie
Zajęcia odwoływać się będą do doświadczenia Uczestników i możliwości jego wykorzystania w świetle przekazywanej wiedzy. Trener prowadzi szkolenie w oparciu o metody pobudzające aktywność grupy. Mini-wykłady wzbogacone prezentacją multimedialną dostarczają niezbędnej wiedzy i systematyzują już posiadane wiadomości. Stanowią jednocześnie wprowadzenie do dyskusji i analizy wybranych przypadków.
W trakcie zajęć i przerw Uczestnicy uzyskają odpowiedzi na własne pytania dotyczące omawianych zagadnień.
- materiały szkoleniowe
- konsultacje indywidualne
- możliwość kontaktu z prowadzącymi (zadawania pytań) również po zajęciach (e-mail)
- imienne certyfikaty potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu
Informacje i rezerwacja terminów: 32 2816231 – zapraszamy
- Koszt przeprowadzenia zajęć dla grupy wynosi od 2.100 zł [netto] za 1 dzień.
- Zajęcia zrealizujemy dla Państwa w dowolnym miejscu, np. w Państwa siedzibie
- Nasz trener przyjeżdża do Państwa – nie ma więc potrzeby ponoszenia kosztów związanych z wyjazdem pracowników na szkolenie.
- Więcej informacji: prosimy o kontakt 32 2816231 lub szkolenia@synteza.pl
Usługi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowiązujących przepisów, objęte są podstawową stawką podatku VAT zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z późniejszymi zmianami).
Jeśli Zgłaszający / Zamawiający złoży pisemne oświadczenie, że przedmiot umowy ma charakter usługi kształcenia zawodowego /przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze środków publicznych:
- w całości zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami)
lub
- w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392),
wówczas usługa podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto]
Wzór oświadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF