Korzyści i odbiorcy szkolenia
Kod: JSC-0115
Cel nadrzędny:
Szkolenie ma na celu wypracowanie optymalnych rozwiązań, przydatnych kierującemu zespołem handlowców
Dzięki aktywnemu udziałowi w szkoleniu, Uczestnik:
- Doświadczy na sobie wpływu coachingu
- Podczas wielu ćwiczeń nauczy się efektywnego prowadzenia coachingu
- Będzie rozumiał wpływ coachingu na osiąganie swoich indywidualnych celów oraz celów organizacji
- Będzie potrafił szukać nowych dróg rozwoju sprzedaży i efektywniej wykorzystywać już znane
- Pozna różnorodne formy prowadzenia coachingu ukierunkowanego na podniesienie sprzedaży i rozwój osobisty handlowców
- Pogłębi wiedzę o sobie, swoich kompetencjach i obszarach rozwojowych
- Będzie potrafił poradzić sobie w sytuacjach trudnych związanych z wdrożeniem i prowadzeniem coachingu
- Wzmocni umiejętność zarządzania
- Nauczy się, w jaki sposób wdrożyć coaching
Odbiorcy:
- osoby kierujące zespołami handlowców
1. Coaching, jako narzędzie rozwojowe działu handlowego
- Podejście do coachingu w ujęciu różnorodności form i treści
- Przykłady wpływu coachingu na rozwój organizacji ze szczególnym uwzględnieniem działów sprzedaży
- Cel wdrożenia coachingu dla handlowców oraz jego rola w strategicznym zarządzaniu pracownikami działu sprzedaży
- Modele i standardy sprzedaży
- Funkcje zarządzania a proces coachingu
- Podejście proaktywne oraz reaktywne w zakresie rozwoju osobistego oraz zarządzania zespołem handlowców
2. Rozwój coacha
- Kompetencje coacha
- Piramida Diltsa
- 32 zasady skutecznej komunikacji w obszarze coachingu
- Zbiór pytań niezbędnych w skutecznym coachingu
- Eliminacja komunikatów ograniczających – neurolingwistyczne programowanie
- Model PBP (Komunikaty blokujące – Spostrzeżenia bez ocen – Rozpoznawanie i wyrażanie uczuć – Empatyczny odbiór – Użycie siły w celach obronnych)
- Mentoring, interwizja, superwizja
- Wpływ coachingu na realizację planów sprzedażowych i atmosferę w dziale sprzedaży
3. Rozwój handlowca
- Sposoby poszukiwania i wykorzystywania naturalnych talentów
- Określenie indywidualnego potencjału pracowniczego w przeliczeniu na zyski ze sprzedaży
- 3 x I – Informacja, Instrukcja, Inspiracja
- Czynniki budowania kontaktu i zaufania przy pomocy coachingu
- Dobór coachingu do indywidualnego profilu pracownika
- Tworzenie pozytywnych zmian w pracy handlowca
- Coaching, jako element automotywacji oraz rozwoju pracownika
4. Od teorii do praktyki
- Model coachingu GROW
- Model coachingu Coachwise
- Model koaktywny coachingu
- Pokonywanie przeszkód podczas procesu coachingu
- Dążenie do rezultatów poprzez skuteczne działania
- Radzenie sobie ze stresem
- Orientacja na działanie
- Najczęściej popełniane błędy podczas wdrażania coachingu
- Nowe podejście do starych problemów związanych z efektywnością sprzedaży
- Wdrożenie radykalnego programu poprawy wyników w systemie 4 tygodniowym
Zajęcia prowadzone są metodami aktywizującymi uczestników. Wykłady dostarczają niezbędnej wiedzy i są wprowadzeniem do ćwiczeń praktycznych.
Podczas warsztatów szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiejętności uczestników, ich doświadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywność uczestników poprzez angażowanie ich w dyskusje i ćwiczenia. Na podstawie samooceny uczestnicy będą posiadać wyznaczone kierunki pracy nad sobą w zakresie trenowania pożądanych zachowań.
- Beata Polak – członek zespołu trenerskiego SYNTEZA z doświadczeniem w kierowaniu zespołami handlowców.
Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizację tego szkolenia w wersji “zamkniętej”.
- Koszt przeprowadzenia zajęć dla grupy wynosi od 2.300 zł [netto] za 1 dzień.
- Jak łatwo obliczyć, już w przypadku uczestnictwa 5 osób, szkolenie dedykowane jest bardzo atrakcyjne pod względem cenowym.
- Nasz trener przyjeżdża do Państwa – nie ma więc potrzeby ponoszenia kosztów związanych z wyjazdem pracowników na szkolenie.
- Więcej informacji: prosimy o kontakt 32 2816231 lub szkolenia@synteza.pl
WAŻNE [dla urzędów i instytucji]
Usługi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowiązujących przepisów, objęte są podstawową [23%] stawką podatku VAT, zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z późniejszymi zmianami).
Jeśli Zgłaszający / Zamawiający złoży pisemne oświadczenie, że przedmiot umowy ma charakter usługi kształcenia zawodowego /przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze środków publicznych:
- w całości zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami)
lub
- w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392),
wówczas usługa podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto]
Wzór oświadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF