Prawna obsługa reklamacji 2016

Obsługa reklamacji to zadanie niełatwe. Często zmieniające się przepisy oraz roszczeniowa postawa klientów – w sytuacji, gdy produkt/usługa nie spełnia do końca ich oczekiwań – sprawiają, iż wiedza sprzedawcy/dostawcy usług musi stać na wysokim poziomie.

Polecamy Państwu doskonałe szkolenie, które przybliży prawne niuanse obsługi reklamacji. Zajęcia zatytułowane: “Prawna obsługa reklamacji” zrealizujemy dla Państwa w dowolnym miejscu w Polsce.

Serdecznie zapraszamy!!

Program zajęć oraz informacje organizacyjne.

Share

Szkolenie połączone z integracją

Rozpoczyna się sezon letni – idealny czas na szkolenie połączone z integracją.
Jeśli planują Państwo wykorzystać ten sprzyjający okres do budowania współpracy w zespole / firmie / instytucji / urzędzie, to zapraszam do kontaktu.
Jestem przekonana, że możemy przygotować dla Państwa ciekawą propozycję.

Jolanta Pilarczyk
telefon: 501 756 465; 32 281 62 31
e-mail: jpilarczyk@synteza.pl

Share

Poszukujemy trenerów!

Ciągły rozwój i rosnąca ilość realizowanych projektów sprawia, iż po raz kolejny postanowiliśmy powiększyć nasz Zespół Trenerski.

Poszukujemy do współpracy:

  • najlepszych TRENERÓW
  • osób, które CHCĄ stać się najlepszymi trenerami

Jeśli chciałabyś / chciałbyś dołączyć do nas, przybliż nam swoje umiejętności i doświadczenie. Czytaj dalej Poszukujemy trenerów!

Share

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem

W naszej ofercie szkoleń dla jednostek sektora finansów publicznych pojawiły się trzy nowe tematy:
  • Zarządzanie ryzykiem w jednostce sektora finansów publicznych
  • Kontrola zarządcza w jednostkach sektora finansów publicznych – teoria i praktyka
  • Metody i techniki przeprowadzania samooceny kontroli zarządczej

Chętnie przedstawimy Państwu kompletną ofertę realizacji szkoleń dedykowanych z ww. tematów.

Zainteresowanych prosimy o kontakt z Adamem Pilarczykiem
Zapraszamy – zajęcia prowadzone będą przez doświadczonego praktyka!
geralt / Pixabay
Share