Prawna obsługa reklamacji

Każdy, kto obsługuje reklamacje klientów wie, iż jest to ogromne wyzwanie. Oczekiwania nabywców rosną, zwiększa się ilość osób nastawionych roszczeniowo. Ustawodawca “dba” aby przepisy dotyczące reklamacji w relacjach B2B i B2C nie były zbyt proste i by zmieniały się jak w kalejdoskopie.
Profesjonalista zna najnowsze prawo i wie jak radzić sobie z najtrudniejszymi przypadkami reklamacyjnymi.

Wiedzę na temat praktyki stosowania prawa reklamacyjnego przybliży Uczestnikom zajęć mec. Dawid Krzyżowski – człowiek, którego Uczestnicy szkoleń cenią m.in. za “łatwo przyswajalny język” którym mówi o zawiłych przepisach.

Szkolenie “Prawna obsługa reklamacji” to antidotum na niejasne sformułowania dotyczące reklamacji stosowane w uchwalanych przez parlament przepisach. Zajęcia realizowane (jak zwykle w Syntezie) w przyjaznej atmosferze i prowadzone przez osobę, która dzieli się wiedzą z niekłamaną przyjemnością, odwołując się przy tym do bogatego doświadczenia praktycznego.
Czytaj dalej Prawna obsługa reklamacji

Share

Nowelizacja KPA i RODO [szkolenie tylko dla urzędów]

Zapraszamy Państwa do zamówienia szkolenia, które przeznaczone jest wyłącznie dla przedstawicieli urzędów gmin, miast i powiatów.

Szkolenie odbędzie się np. w siedzibie Państwa Urzędu i składać się będzie z 4 modułów trwających łącznie ok. 8 jednostek dydaktycznych (8 x 45’)

Korzyści dla Uczestników zajęć

Osoby obecne na szkoleniu, dzięki aktywnemu uczestnictwu:

  • Nabędą wiedzę nt. zmian w kodeksie postępowania administracyjnego, które ostatnio weszły w życie
  • Przećwiczą zdobyte umiejętności – stosowanie nowych i znowelizowanych przepisów w sytuacjach, z którymi spotkać mogą się w swojej codziennej pracy w urzędzie.
  • Poznają pozostałe zmiany w innych aktach prawnych wchodzące w życie wraz z nowelizacją k.p.a. – będących jej konsekwencją.

Więcej informacji

Share