Profesjonalna komunikacja – budowanie relacji w oparciu o personal branding

Kod: PK-0115

  • w jaki sposób zarządzać relacjami z otoczeniem
  • jak świadomie i profesjonalnie kreować swój wizerunek
  • jak rzetelnie i spójnie komunikować siebie
  • jak wzbogacić przekaz, by stał się atrakcyjny dla otoczenia
  • jak skutecznie komunikować się z innymi w pracy i w życiu osobistym
  • jak rozpoznać swoje mocne i słabe strony, by w pełni świadomie korzystać ze swojego potencjału
  • jak zidentyfikować swoją unikatową wartość i uwierzyć w siebie
  • co zrobić, by stać się profesjonalistą w relacjach zawodowych i osobistych

Dlaczego warto uczestniczyć w tym szkoleniu?
Ponieważ umiejętność świadomego, przemyślanego i rzetelnego komunikowania swoich wartości oraz profesjonalne podejście do budowania relacji odgrywają współcześnie znaczącą rolę zarówno w kontaktach biznesowych, jak i prywatnych. Myśląc o długoterminowej współpracy i trwałych relacjach z otoczeniem warto zainwestować swój czas w doskonalenie umiejętności skutecznego komunikowania się oraz kształtowania wizerunku zgodnego z naszymi intencjami. To my sami tworzymy naszą markę, dlatego istotą profesjonalnego podejścia niech będzie świadomość siebie oraz spójny i dobrze zaplanowany proces zarządzania własną tożsamością, wizerunkiem i relacjami

Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach, możliwe będzie
:

  • Udoskonalenie procesu komunikowania się z partnerami rozmów i nawiązywania perspektywicznych relacji z otoczeniem
  • Uświadomienie sobie wartości i korzyści wynikających z personal brandingu
  • Zapoznanie się z zasadami rzetelnego i spójnego zarządzania własną marką
  • Wzbogacenie wiedzy na temat zasad profesjonalnego komunikowania się, zarządzania wizerunkiem i samym sobą
  • Zainspirowanie do budowania pozytywnych relacji z otoczeniem w oparciu o personal branding
  • Rozwijanie efektywności osobistej poprzez poszerzenie samoświadomości i umiejętności automotywacji

Odbiorcy:

  • osoby zainteresowane rozwojem własnych umiejętności

1. Doskonalenie umiejętności profesjonalnego komunikowania się

  • Istota i główne wymiary procesu komunikacji
  • Ukryte bariery skutecznej komunikacji, czyli dlaczego popełniamy błędy skoro komunikujemy się na co dzień i powinniśmy wiedzieć na ten temat wszystko
  • Sposoby doskonalenia procesu porozumiewania się (od aktywnego słuchania, poprzez umiejętność formułowania poprawnych komunikatów i informacji zwrotnej, aż do sztuki interpretowania i stosowania elementów parajęzyka i metakomunikatów)
  • Intencje a efekty – świadome kształtowanie procesu komunikowania się


2. Elementy budowania profesjonalnego wizerunku w oparciu o personal branding

  • Personal branding – modne sformułowanie, czy nowa dewiza świata biznesu?
  • Fundamentalne zasady budowania marki własnej, czyli o czym warto pamiętać kształtując swój wizerunek
  • Etapy właściwego zarządzania marką, czyli jak zbudować most, który utrzyma ciężar sukcesu i poprowadzi Cię do celu


3. Świadome i profesjonalne kreowanie swojego wizerunku

  • Twórcze odkrywanie składników marki własnej, czyli jak rozpoznać swoje mocne i słabe strony, by w pełni świadomie korzystać ze swojego potencjału
  • „Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, każda droga zaprowadzi cię do nikąd” -świadomość celu jako drogowskaz rozwoju osobistego i zawodowego
  • Wartość spójnych i zaplanowanych działań wizerunkowych
  • Atrakcyjny przekaz, czyli jak zainteresować sobą otoczenie


4. Automotywacja w kontekście kształtowania zarządzania marką własną

  • „Bądź sobą, inni są już zajęci” – zidentyfikuj swoją unikatową wartość i uwierz w siebie
  • Rola samooceny w autoprezentacji oraz sposoby jej kształtowania
  • Automotywacja – jak odnaleźć siłę w sobie
  • Moje nastawienie, a relacje z otoczeniem, czyli moc wzajemnego oddziaływania


5. Zarządzanie relacjami z otoczeniem

  • Czynniki kształtujące wizerunek, czyli na co zwrócić uwagę myśląc o własnej marce i kształtując profesjonalne relacje zawodowe i osobiste
  • „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – elegancja werbalna, niewerbalna i wizerunkowa w biznesie i kontaktach osobistych
  • Doskonalenie siebie i relacji z otoczeniem poprzez codzienne działania

Zajęcia prowadzone są metodami aktywizującymi uczestników. Wykłady dostarczają niezbędnej wiedzy i są wprowadzeniem do ćwiczeń praktycznych.
Podczas warsztatów szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiejętności uczestników, ich doświadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywność uczestników poprzez angażowanie ich w dyskusje i ćwiczenia. Na podstawie samooceny uczestnicy będą posiadać wyznaczone kierunki pracy nad sobą w zakresie trenowania pożądanych zachowań.

  • Sylwia Steinerowska – członek zespołu trenerskiego SYNTEZA z doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji i personal branding.

Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizację tego szkolenia w wersji “zamkniętej”.

  • Koszt przeprowadzenia zajęć dla grupy wynosi od 2.300 zł [netto] za 1 dzień.
  • Jak łatwo obliczyć, już w przypadku uczestnictwa 5 osób, szkolenie dedykowane jest bardzo atrakcyjne pod względem cenowym.
  • Nasz trener przyjeżdża do Państwa – nie ma więc potrzeby ponoszenia kosztów związanych z wyjazdem pracowników na szkolenie.
  • Więcej informacji: prosimy o kontakt 32 2816231 lub szkolenia@synteza.pl

Usługi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowiązujących przepisów, objęte podstawową [23%] stawką podatku VAT, zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług  (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z późniejszymi zmianami).
Jeśli
Zgłaszający / Zamawiający złoży pisemne oświadczenie, że przedmiot umowy ma charakter usługi kształcenia zawodowego /przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze środków publicznych:

  • w całości zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami)

lub

  • w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392),

wówczas usługa podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto]

Wzór oświadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF

Share