Jak stać się coachem swoich handlowców?

Korzyści i odbiorcy szkolenia

Kod: JSC-0115

Cel nadrzędny:
Szkolenie ma na celu w
ypracowanie optymalnych rozwiązań, przydatnych kierującemu zespołem handlowców

Dzięki aktywnemu udziałowi w szkoleniu, Uczestnik
:

  • Doświadczy na sobie wpływu coachingu
  • Podczas wielu ćwiczeń nauczy się efektywnego prowadzenia coachingu
  • Będzie rozumiał wpływ coachingu na osiąganie swoich indywidualnych celów oraz celów organizacji
  • Będzie potrafił szukać nowych dróg rozwoju sprzedaży i efektywniej wykorzystywać już znane
  • Pozna różnorodne formy prowadzenia coachingu ukierunkowanego na podniesienie sprzedaży i rozwój osobisty handlowców
  • Pogłębi wiedzę o sobie, swoich kompetencjach i obszarach rozwojowych
  • Będzie potrafił poradzić sobie w sytuacjach trudnych związanych z wdrożeniem i prowadzeniem coachingu
  • Wzmocni umiejętność zarządzania
  • Nauczy się, w jaki sposób wdrożyć coaching

Odbiorcy:

  • osoby kierujące zespołami handlowców

1. Coaching, jako narzędzie rozwojowe działu handlowego

  • Podejście do coachingu w ujęciu różnorodności form i treści
  • Przykłady wpływu coachingu na rozwój organizacji ze szczególnym uwzględnieniem działów sprzedaży
  • Cel wdrożenia coachingu dla handlowców oraz jego rola w strategicznym zarządzaniu pracownikami działu sprzedaży
  • Modele i standardy sprzedaży
  • Funkcje zarządzania a proces coachingu
  • Podejście proaktywne oraz reaktywne w zakresie rozwoju osobistego oraz zarządzania zespołem handlowców


2.
Rozwój coacha

  • Kompetencje coacha
  • Piramida Diltsa
  • 32 zasady skutecznej komunikacji w obszarze coachingu
  • Zbiór pytań niezbędnych w skutecznym coachingu
  • Eliminacja komunikatów ograniczających – neurolingwistyczne programowanie
  • Model PBP (Komunikaty blokująceSpostrzeżenia bez ocenRozpoznawanie i wyrażanie uczućEmpatyczny odbiórUżycie siły w celach obronnych)
  • Mentoring, interwizja, superwizja
  • Wpływ coachingu na realizację planów sprzedażowych i atmosferę w dziale sprzedaży

3. Rozwój handlowca

  • Sposoby poszukiwania i wykorzystywania naturalnych talentów
  • Określenie indywidualnego potencjału pracowniczego w przeliczeniu na zyski ze sprzedaży
  • 3 x IInformacja, Instrukcja, Inspiracja
  • Czynniki budowania kontaktu i zaufania przy pomocy coachingu
  • Dobór coachingu do indywidualnego profilu pracownika
  • Tworzenie pozytywnych zmian w pracy handlowca
  • Coaching, jako element automotywacji oraz rozwoju pracownika

4. Od teorii do praktyki

  • Model coachingu GROW
  • Model coachingu Coachwise
  • Model koaktywny coachingu
  • Pokonywanie przeszkód podczas procesu coachingu
  • Dążenie do rezultatów poprzez skuteczne działania
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Orientacja na działanie
  • Najczęściej popełniane błędy podczas wdrażania coachingu
  • Nowe podejście do starych problemów związanych z efektywnością sprzedaży
  • Wdrożenie radykalnego programu poprawy wyników w systemie 4 tygodniowym

Zajęcia prowadzone są metodami aktywizującymi uczestników. Wykłady dostarczają niezbędnej wiedzy i są wprowadzeniem do ćwiczeń praktycznych.
Podczas warsztatów szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiejętności uczestników, ich doświadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywność uczestników poprzez angażowanie ich w dyskusje i ćwiczenia. Na podstawie samooceny uczestnicy będą posiadać wyznaczone kierunki pracy nad sobą w zakresie trenowania pożądanych zachowań.

  • Beata Polak – członek zespołu trenerskiego SYNTEZA z doświadczeniem w kierowaniu zespołami handlowców.

Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizację tego szkolenia w wersji “zamkniętej”.

  • Koszt przeprowadzenia zajęć dla grupy wynosi od 2.300 zł [netto] za 1 dzień.
  • Jak łatwo obliczyć, już w przypadku uczestnictwa 5 osób, szkolenie dedykowane jest bardzo atrakcyjne pod względem cenowym.
  • Nasz trener przyjeżdża do Państwa – nie ma więc potrzeby ponoszenia kosztów związanych z wyjazdem pracowników na szkolenie.
  • Więcej informacji: prosimy o kontakt 32 2816231 lub szkolenia@synteza.pl

WAŻNE [dla urzędów i instytucji]

Usługi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowiązujących przepisów, objęte podstawową [23%] stawką podatku VAT, zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług  (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z późniejszymi zmianami).
Jeśli
Zgłaszający / Zamawiający złoży pisemne oświadczenie, że przedmiot umowy ma charakter usługi kształcenia zawodowego /przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze środków publicznych:

  • w całości zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z późniejszymi zmianami)

lub

  • w co najmniej 70% zgodnie z treścią § 13 ust. 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 73, poz. 392),

wówczas usługa podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto]

Wzór oświadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF

Share