wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Cel szkolenia:<\/b><\/span> <\/span>Kluczowymi pytaniami szkolenia b\u0119d\u0105:<\/b><\/span><\/p>\n Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span> 1. CZYM JEST DYSCYPLINA PRACY? 2. ROLA LIDERA I UTRZYMYWANIE W\u0141A\u015aCIWEJ DYSCYPLINY PRACY W ZESPOLE Z<\/span>aj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi, kt\u00f3re zapewniaj\u0105 pe\u0142n\u0105 konfrontacj\u0119 z proponowanymi dzia\u0142aniami i rozwi\u0105zaniami, a maj\u0105 na celu zmian\u0119 postaw Uczestnik\u00f3w. Podczas zaj\u0119\u0107 trener odwo\u0142uje si\u0119 do wiedzy Uczestnik\u00f3w i umiej\u0119tno\u015bci ju\u017c posiadanych. Po\u0142\u0105czenie cz\u0119\u015bci teoretycznej z warsztatami s\u0142u\u017c\u0105cymi praktycznemu zastosowaniu poznanych narz\u0119dzi, pozwala na wypracowanie efektywnych strategii, mo\u017cliwych do wdro\u017cenia w \u015brodowisku pracy. Wykorzystanie do\u015bwiadczenia Uczestnik\u00f3w w trakcie przeprowadzanych \u0107wicze\u0144, umo\u017cliwia osadzenie ich w realiach codziennej pracy i pozytywnie wp\u0142ywa na proces uczenia si\u0119 nowych umiej\u0119tno\u015bci. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\nBywa, \u017ce \u0142atwiej jest nam chwali\u0107, a trudniej korygowa\u0107 niew\u0142a\u015bciwe zachowania pracownik\u00f3w, dlatego celem szkolenia jest prze\u0107wiczenie sytuacji interpersonalnych, kt\u00f3re poprawiaj\u0105 dyscyplin\u0119 pracy. Warsztat prowadzony jest w oparciu o kompetencje przyw\u00f3dcze, a Uczestnicy b\u0119d\u0105 mogli uporz\u0105dkowa\u0107 posiadan\u0105 wiedz\u0119 oraz rozwija\u0107 swoje umiej\u0119tno\u015bci.<\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nOsoby obecne na szkoleniu, dzi\u0119ki aktywnemu uczestnictwu:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Niekorzystne konotacje z minionym systemem i aktualne wymogi firm<\/span>
\n<\/span>Standardach zachowa\u0144 pracowniczych (kodeks pracy, wewn\u0119trzne regulacje i procedury, przepisy BHP)<\/span>
\n<\/span>Rozbie\u017cno\u015bci pomi\u0119dzy standardami i normami pracy, a zachowaniem pracownik\u00f3w<\/span>
\n<\/span>Narz\u0119dzia dyscyplinuj\u0105ce i zasady ich stosowania w nowoczesnej organizacji<\/b><\/span><\/p>\n
\n\u015awiadomo\u015b\u0107 celu dzia\u0142ania – orientacja na ludzi i orientacja na zadania
\n<\/span>Autorytet si\u0142y, czy si\u0142a autorytetu – budowanie marki w\u0142asnej<\/span>
\n<\/span>Lider, jako integralna cz\u0119\u015b\u0107 zespo\u0142u (\u201ekole\u017ce\u0144stwo\u201d, przyw\u00f3dztwo, czy zarz\u0105dzanie)<\/span>
\n<\/span>Umiej\u0119tne zjednywanie sobie przychylno\u015bci wsp\u00f3\u0142pracownik\u00f3w – zdobywanie zaufania
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>3. TECHNIKI KOMUNIKACJI, NIEZB\u0118DNE W EGZEKWOWANIU OBOWI\u0104ZUJ\u0104CYCH ZASAD
\n<\/span><\/b>Wyra\u017canie oczekiwa\u0144 i model konfrontacji przekona\u0144 w sytuacji: lider – podw\u0142adny<\/span>
\n<\/span>Rzeczowy komunikat w formie \u201eJA\u201d oraz jasny komunikat \u201eNIE\u201d<\/span>
\n<\/span>W\u0142a\u015bciwe stosowanie konstruktywnej krytyki i szanowanie godno\u015bci podw\u0142adnego<\/span>
\n<\/span>Przeciwdzia\u0142anie pr\u00f3bom manipulacji i panowanie nad emocjami
\n
\n4. ZASADY SPRZYJAJ\u0104CE EFEKTYWNEJ ROZMOWIE DYSCYPLINUJ\u0104CEJ
\n<\/b>Przygotowanie do rozmowy (ustalanie fakt\u00f3w, dziennik sytuacji krytycznych \u2013 czas zdarzenia i obiektywizm oceny, analiza pope\u0142nionych b\u0142\u0119d\u00f3w i wykrocze\u0144)
\nPrzeprowadzenie rozmowy (elementy sk\u0142adowe i klimat rozmowy)
\nUstalenie zasad modyfikacji zachowania, wyznaczenie cel\u00f3w i zada\u0144 oraz okre\u015blenie metod kontroli
\n
\n5. ROZMOWA DYSCYPLINUJ\u0104CA \u2013 TRENING UMIEJ\u0118TNO\u015aCI (warsztat z kamer\u0105 wideo)
\n<\/b>Przygotowanie do przeprowadzenia rozmowy wg przygotowanych scenariuszy
\nSymulacje rozm\u00f3w z podzia\u0142em na role: lider \u2013 podw\u0142adny
\nAnaliza poszczeg\u00f3lnych scenek pod k\u0105tem praktycznym
\n
\n6. RECEPTY NA TRUDNE SYTUACJE – OPRACOWANIE SOS (Strategii Osobistej Skuteczno\u015bci)
\n<\/b>Trudne sytuacje w kontakcie z podw\u0142adnym \u2013 om\u00f3wienie na bazie w\u0142asnego do\u015bwiadczenia
\nWpracowanie banku dobrych praktyk, poprzez wskazanie skutecznych metod oraz eliminowanie tych, kt\u00f3re nie sprawdzaj\u0105 si\u0119 w dzia\u0142aniu
\nBudowanie SOS \u2013 w oparciu o bank dobrych praktyk i narz\u0119dzia dyscyplinuj\u0105ce u\u017cyte w symulacjach<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nStosowane metody aktywizuj\u0105ce Uczestnik\u00f3w:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nPodczas zaj\u0119\u0107 trener dba o wysoki poziom koncentracji grupy, stosuje energizery, zach\u0119ca do dalszej pracy i doskonalenia metod dzia\u0142ania. Je\u015bli istnieje taka potrzeba, na zako\u0144czenie zaj\u0119\u0107 trener udziela porad poszczeg\u00f3lnym osobom.
\nAby zweryfikowa\u0107 szkolenie, po jego zako\u0144czeniu Uczestnicy proszeni s\u0105 o wype\u0142nienie arkuszy ocen. Stanowi\u0105 one informacj\u0119 zwrotn\u0105 o stopniu realizacji programu i zak\u0142adanych cel\u00f3w szkoleniowych. Oceniana jest mi\u0119dzy innymi: przydatno\u015b\u0107 wiedzy zdobytej dzi\u0119ki szkoleniu, umiej\u0119tno\u015bci komunikacyjne trenera, skuteczno\u015b\u0107 stosowanych metod dydaktycznych. \u00a0<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n