wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Celem nadrz\u0119dnym jest wypracowanie strategii motywacyjnych, mo\u017cliwych do zaimplementowania i wykorzystania w codziennej pracy Uczestnik\u00f3w szkolenia. Wa\u017cn\u0105 rol\u0119 w trakcie warsztatu odgrywa wymiana do\u015bwiadcze\u0144 Uczestnik\u00f3w i ich konfrontacja z proponowanymi rozwi\u0105zaniami. Szczeg\u00f3lny nacisk zostanie po\u0142o\u017cony na sposoby dowarto\u015bciowania pracownik\u00f3w, kt\u00f3re s\u0105 w kontrze do sta\u0142ego podnoszenia poprzeczki. Dzi\u0119ki zainspirowaniu do stosowania konkretnych narz\u0119dzi, Uczestnicy b\u0119d\u0105 mogli funkcjonowa\u0107 w organizacji w nowy jako\u015bciowo spos\u00f3b. Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span> 1. CZYM JEST MOTYWACJA, A CZYM NA PEWNO NIE JEST? 3. MODEL PRZEPROWADZANIA EFEKTYWNEJ ROZMOWY MOTYWUJ\u0104CEJ 5<\/span>. ROZMOWA MOTYWUJ\u0104CA \u2013 TRENING UMIEJ\u0118TNO\u015aCI (warsztat z kamer\u0105 wideo) 6<\/span>. WYZNACZENIE INDYWIDUALNEJ STRATEGII – SED (Strategia Efektywnego Dzia\u0142ania) Zgodnie z zasadami uczenia si\u0119 os\u00f3b doros\u0142ych, warsztaty s\u0105 prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizuj\u0105cych Uczestnik\u00f3w. Przedstawiony zakres tematyczny stanowi podstaw\u0119 prowadzonych mini-wyk\u0142ad\u00f3w, b\u0119d\u0105cych merytorycznym wst\u0119pem do dalszego dzia\u0142ania. Wyk\u0142ady stanowi\u0105 jedynie 30% ca\u0142ego czasu szkolenia, a ich uzupe\u0142nieniem s\u0105 materia\u0142y pomocnicze, kt\u00f3re dostaje ka\u017cdy Uczestnik szkolenia. Uporz\u0105dkuj\u0105 one pozyskan\u0105 wiedz\u0119 i pozwol\u0105 na jej utrwalenie. Zaj\u0119cia skupiaj\u0105 si\u0119 na przedstawieniu sposob\u00f3w dowarto\u015bciowania oraz na umiej\u0119tnym dobieraniu ich do potrzeb\/ preferencji pracownika. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span>
\nKluczowymi pytaniami szkolenia b\u0119d\u0105:<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nOsoby obecne na szkoleniu, dzi\u0119ki aktywnemu uczestnictwu:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Przydatna wiedza \u2013 praktyczna strona teorii motywacji
\nElementy teorii motywacji, kt\u00f3re sprawdzaj\u0105 si\u0119 w codziennej pracy z podw\u0142adnymi
\nMotywacja finansowa i pozafinansowa \u2013 fakty i mity
\n<\/b><\/span>
\n2. INSPIRUJ\u0104CE SPOJRZENIE NA MOTYWACJ\u0118 PRACOWNIK\u00d3W
\n<\/span><\/b>Zanim zaczniesz motywowa\u0107 innych – zacznij od siebie
\nZanim zaczniesz motywowa\u0107 innych – sprawd\u017a, co jest dla nich wa\u017cne
\nSposoby dowarto\u015bciowania pracownika, poprzez indywidualne podej\u015bcie i odkrycie potrzeb podw\u0142adnego
\nKatalog \u015brodk\u00f3w motywuj\u0105cych \u2013 co mog\u0119 wykorzysta\u0107 w pracy z podw\u0142adnym? (matryca motywacji pracownika)<\/b><\/span><\/p>\n
\nZapewnienie odpowiednich warunk\u00f3w, sprzyjaj\u0105cych rozmowie
\nDialog i informacja zwrotna oraz coachingowy model GROW, jako narz\u0119dzie wspomagaj\u0105ce lidera
\nZasady dowarto\u015bciowania pracownika i udzielania pochwa\u0142y
\nPu\u0142apki komunikacji \u2013 oddzielanie informacji od interpretacji i za\u0142o\u017ce\u0144
\n<\/b>
\n4<\/span>. PRAKTYCZNE KROKI KU STWORZENIU MOTYWUJ\u0104CEGO \u015aRODOWISKA PRACY
\n<\/span><\/b>5 obszar\u00f3w dzia\u0142ania lidera (w oparciu o R. Diltsa)
\nGenerowanie pozytywnego my\u015blenia o pracy: firmie\/ zespole, dzia\u0142aniach, celach, wynikach, warto\u015bciach
\nBudowanie relacji w sytuacji kryzysowej (przekszta\u0142cenia firmy, redukcje zatrudnienia, konflikty interpersonalne)
\nMetoda SIL (Skuteczna Interwencja Lidera) podczas rozmowy z pracownikiem w sytuacji spadku zaanga\u017cowania <\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Przygotowanie do rozmowy motywuj\u0105cej wg przygotowanych scenariuszy
\nSymulacje rozm\u00f3w z podzia\u0142em i zmian\u0105 r\u00f3l: lider \u2013 podw\u0142adny
\nAnaliza poszczeg\u00f3lnych scenek i praktyczne wskaz\u00f3wki trenera<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Prze\u0142o\u017cenie efekt\u00f3w pracy na zaj\u0119ciach na bie\u017c\u0105ce potrzeby w swojej firmie\/ instytucji
\nObszar, na kt\u00f3rym skupiam swoje dzia\u0142anie i wykorzystam poznane metody
\n\u015awiadomo\u015b\u0107 czynnik\u00f3w sukcesu i element\u00f3w zagro\u017cenia – u\u0142atwia osi\u0105gni\u0119cie zak\u0142adanego celu<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nW trakcie szkolenia Uczestnicy dokonuj\u0105 analizy w oparciu o przyk\u0142ady \u0107wiczebne a tak\u017ce w\u0142asne. Trener kieruje prac\u0105 w grupie, zespo\u0142ach zadaniowych; prowadzi om\u00f3wienia, dyskusje, podsumowania blok\u00f3w tematycznych.
\nStosowane metody aktywizuj\u0105ce Uczestnik\u00f3w:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n