wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 7751 Cele \/ Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia 4. Techniki stymulowania kreatywno\u015bci w\u0142asnej<\/b><\/span> 6. Planowanie wobec podejmowania decyzji \u2013 poszukiwanie w\u0142a\u015bciwej drogi<\/b><\/span> 7. Techniki tw\u00f3rczego rozwi\u0105zywania problem\u00f3w<\/b><\/span> 8. Kreatywno\u015b\u0107 w praktyce \u2013 gra symulacyjna<\/b><\/span> Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Interaktywne mini – wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy dokonuj\u0105 analizy przypadk\u00f3w, pracuj\u0105 indywidualnie i w grupach, wype\u0142niaj\u0105 kwestionariusze, bior\u0105 udzia\u0142 w dyskusji moderowanej, dzi\u0119ki temu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. <\/span> Podczas zaj\u0119\u0107 nacisk po\u0142o\u017cony jest na analiz\u0119 przypadk\u00f3w, kt\u00f3re pomog\u0105 uczestnikom wypracowa\u0107 w\u0142asne metody dzia\u0142a\u0144, pod k\u0105tem sytuacji zawodowych, z kt\u00f3rymi stykaj\u0105 si\u0119 w \u015brodowisku pracy. Dzi\u0119ki zaj\u0119ciom prowadzonym w grupach – specjalnie przygotowanym \u00a0grom symulacyjnym – Uczestnicy mog\u0105 nauczy\u0107 si\u0119 szerszego spojrzenia na swoje dzia\u0142anie, pozbywaj\u0105c si\u0119 utartych schemat\u00f3w my\u015blenia i poruszania tylko we w\u0142asnych – dobrze sprawdzonych – obszarach. <\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/span>Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\nOkre\u015blenie indywidualnych oczekiwa\u0144 i metod pracy na warsztatach
\nIntegracja grupy i zbudowanie atmosfery zaufania i tw\u00f3rczego zaanga\u017cowania
\n<\/span>
\n2. Styl my\u015blenia i jego wp\u0142yw na efektywno\u015b\u0107 dzia\u0142ania<\/b><\/span>
\n<\/span><\/b>4 typy umiej\u0119tno\u015bci my\u015blowych (strategiczne, wzmacniaj\u0105ce, kreatywne, analityczne)<\/span>
\n<\/b><\/span>Postawa pozytywna jako element potencja\u0142u zawodowego (poczucie celu, optymizm, realizm)<\/span>
\n<\/b><\/span>Postawa negatywna jako przeszkoda rozwojowa (niezdecydowanie, negatywizm, po\u015bpiech, por\u00f3wnywanie)<\/span>
\n<\/b><\/span>
\n3. Umiej\u0119tno\u015bci osobiste i ich znaczenie dla tw\u00f3rczo\u015bci indywidualnej<\/span>
\n<\/span><\/b>Test Otwarto\u015bci Poznawczej – kwestionariusz
\nJak zosta\u0107 swoim osobistym trenerem? – Dbanie o w\u0142asne zasoby i rozwijanie nawyku dopingowania siebie
\nOdkrycie i czerpanie si\u0142 z obszar\u00f3w \u201eja, otoczenie, inni\u201d<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Filozofia KAIZEN \u2013 bodziec do samorozwoju i technika ci\u0105g\u0142ego ulepszania
\nTechnika rze\u017abienia umys\u0142u
\nStyl uczenia si\u0119 a tw\u00f3rczo\u015b\u0107. Mapy my\u015bli jako metoda przyswajania wiedzy
\n<\/span>
\n5. Stymulowanie kreatywno\u015bci w zespole<\/b><\/span>
\n<\/span><\/b>Jak wzbudzi\u0107 motywacj\u0119 do kreatywnego my\u015blenia? \u2013 uwarunkowania innowacyjno\u015bci w organizacji
\n\u201eBy ludziom chcia\u0142o si\u0119 od siebie uczy\u0107\u201d \u2013 znaczenie wsp\u00f3\u0142pracy w zespole.
\nZasady tw\u00f3rczej pracy: zasada racjonalnej irracjonalno\u015bci, aktualno\u015bci, r\u00f3\u017cnorodno\u015bci<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Op\u00f3r wobec zmiany
\nWp\u0142yw przekona\u0144 na kreatywno\u015b\u0107 i zmiana pozycji percepcyjnej
\nRozwijanie my\u015blenia lateralnego<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Etapy synektyki
\nBurza m\u00f3zg\u00f3w i techniki oparte na burzy m\u00f3zg\u00f3w
\nTechniki mieszane<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Proces rozwi\u0105zywania problem\u00f3w w oparciu o technik\u0119 \u201e6 kapeluszy\u201d
\nAnaliza procesu, om\u00f3wienie od k\u0105tem poruszanych w trakcie szkolenia zagadnie\u0144 + informacja zwrotna dla uczeestnik\u00f3w<\/span>
\n
\n<\/b><\/span>9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107<\/span>
\n<\/b>Konsultacje indywidualne \u2013 wskaz\u00f3wki trenera dotycz\u0105ce dalszej pracy
\nAnkieta ewaluacyjna
\nOcena zaj\u0119\u0107<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span>Stosowane metody pracy z Uczestnikami<\/span><\/span><\/b>:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/span>Prowadzi m.in. zaj\u0119cia z takich temat\u00f3w: \u201eTechniki asertywne w kierowaniu\u201d, \u201eSztuka prezentacji\u201d; \u201eSztuka osi\u0105gania cel\u00f3w\u201d, \u201eKomunikacja i zarz\u0105dzanie czasem\u201d.<\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n