wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: PP-0614 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Odbiorcy zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie warsztat\u00f3w (Warsztaty<\/span><\/b>: autoanaliza, w kt\u00f3rym miejscu jestem, do czego d\u0105\u017c\u0119, u\u0142o\u017cenie planu zarz\u0105dzania sob\u0105).<\/span> (Warsztaty<\/span>:<\/b> zobrazowanie trudnych sytuacji w relacjach prze\u0142o\u017cony<\/span>\u2013<\/span>podw\u0142adny, dobieranie w\u0142a\u015bciwych zachowa\u0144 w kontek\u015bcie poprawy komunikacji interpersonalnej)<\/span> (Warsztaty<\/span><\/b>: kszta\u0142towanie \u015bwiadomo\u015bci wp\u0142ywu w\u0142asnego nastawienia na relacje z pracownikami; nauka kontroli emocji i radzenia sobie w trudnych sytuacjach zawodowych) (Warsztaty<\/span><\/b>: poszukiwanie skutecznych rozwi\u0105za\u0144 w obszarze motywowania pracownika w sytuacji nietypowej, trudnej, wymagaj\u0105cej zwi\u0119kszonej mobilizacji)<\/span><\/p>\n 6. Sprawne zarz\u0105dzanie r\u00f3\u017cnorodnym zespo\u0142em (Warsztaty<\/span><\/b>: u\u015bwiadomienie Uczestnikom, \u017ce mog\u0105 pozytywnie wp\u0142ywa\u0107 na skuteczno\u015b\u0107 swojego dzia\u0142ania poprzez dostrze\u017cenie warto\u015bci p\u0142yn\u0105cej z r\u00f3\u017cnorodno\u015bci zespo\u0142u)<\/span><\/p>\n 7. Schematy wa\u017cnych rozm\u00f3w z pracownikami (ukierunkowane na efektywno\u015b\u0107 oraz unikanie sytuacji trudnych w relacji prze\u0142o\u017cony<\/b><\/span>\u2013<\/span> podw\u0142adny) (Warsztaty<\/span><\/b>: nauka prowadzenia wa\u017cnych rozm\u00f3w i wypracowanie strategii pokonywania trudnych moment\u00f3w, dzi\u0119ki szczeg\u00f3\u0142owej analizie przy u\u017cyciu kamery)<\/span> (Warsztaty<\/span><\/b>: rozwijanie umiej\u0119tno\u015bci szybkiego roz\u0142adowywania napi\u0119cia i pozbywania si\u0119 negatywnych emocji)<\/span><\/p>\n Warsztaty prowadzone s\u0105 w oparciu o r\u00f3\u017cnorodne formy pracy warsztatowej, kt\u00f3re korzystnie wp\u0142yn\u0105 na odkrywanie potencja\u0142u i budowanie w\u0142asnej skuteczno\u015bci. Trener przeka\u017ce wiedz\u0119 podczas mini-wyk\u0142ad\u00f3w i pobudzi do dzia\u0142ania Uczestnik\u00f3w, do uk\u0142adania optymalnych strategii radzenia sobie w sytuacjach wymagaj\u0105cych szczeg\u00f3lnej mobilizacji. Podczas kilku godzin szkolenia trenerka zaprezentuje Uczestnikom sprawdzone narz\u0119dzia i nauczy ich stosowania, podpowie tak\u017ce jak mo\u017cna budowa\u0107 porozumienie z podw\u0142adnymi oraz pozbywa\u0107 si\u0119 negatywnych emocji <\/span>J<\/span>. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
Program szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n2. Zwi\u0119kszanie efektywno\u015bci poprzez poznanie swojego potencja\u0142u
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n
\n3. Budowanie p\u0142aszczyzny porozumienia: relacje prze\u0142o\u017cony-podw\u0142adny
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n
\n4. Mechanizmy powstawania sytuacji trudnych <\/b>(na bazie przyk\u0142ad\u00f3w Uczestnik\u00f3w)
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n
\n5. Motywacja w trudnych sytuacjach i koszty jej braku dla Firmy, czy Instytucji
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n8. \u017bycie ze stresem i umiej\u0119tno\u015b\u0107 dostrzegania jego pozytywnych stron<\/b><\/span>
\n<\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>9. Podsumowanie i zako\u0144czenie zaj\u0119\u0107
\n<\/span><\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nW trakcie zaj\u0119\u0107 wykorzystywane b\u0119d\u0105 m.in.<\/span>: autoanaliza, \u0107wiczenia w podzespo\u0142ach, burza m\u00f3zg\u00f3w, symulacje rozm\u00f3w, dyskusja moderowana, wymiana do\u015bwiadcze\u0144, trening antystresowy. <\/span>
\nUczestnicy posiada\u0107 b\u0119d\u0105 kierunki pracy w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144. Analiza przypadk\u00f3w pozwoli na natychmiastowe si\u0119gni\u0119cie do nabytej wiedzy, co w rezultacie prowadzi do utrwalenia wiadomo\u015bci. Nauka prostych technik pozbywania si\u0119 negatywnych emocji umo\u017cliwi pe\u0142niejsze czerpanie z tre\u015bci szkoleniowych oraz wi\u0119kszej satysfakcji z wykonywanej pracy.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n