wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 8678 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Odbiorcy zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n 1<\/span><\/i>. Korzy\u015bci p\u0142yn\u0105ce z zarz\u0105dzania projektami a trud projektowania 2. Jak rozpozna\u0107 pu\u0142apki w planowaniu projektu \u2013 uwaga skierowana na ryzyko 3. Harmonogram \u2013 niezb\u0119dnik czynno\u015bci projektowych 5. Zarz\u0105dzanie, motywowanie i wzbudzanie tw\u00f3rczego zaanga\u017cowania zespo\u0142u projektowego<\/b> Szkolenie prowadzone metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w z przewag\u0105 \u0107wicze\u0144 praktycznych, dostarczaj\u0105ce tak\u017ce niezb\u0119dnej wiedzy teoretycznej w formie wyk\u0142adowej. Definiuj\u0105c g\u0142\u00f3wne obszary trener k\u0142adzie nacisk na te, kt\u00f3re wi\u0105\u017c\u0105 si\u0119 z ryzykiem, by uczestnikom u\u015bwiadomi\u0107 zagro\u017cenia i wskaza\u0107 sposoby ich eliminowania. Na bazie przygotowanych \u0107wicze\u0144 i symulacji tworzenia zespo\u0142u projektowego, uczestnicy podejmuj\u0105 wyzwania i szukaj\u0105 innowacyjnych rozwi\u0105za\u0144. W trakcie zaj\u0119\u0107 prowadzone s\u0105 dyskusje pod kierunkiem trenera, kt\u00f3re maj\u0105 na celu wymian\u0119 do\u015bwiadcze\u0144 mi\u0119dzy uczestnikami szkolenia, usystematyzowanie ich wiedzy i rozwini\u0119cie umiej\u0119tno\u015bci w zakresie zarz\u0105dzania projektami. <\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Cechy a powodzenie projektu \u2013 wybrane czynniki
\n<\/b>Z\u0142ote zasady projektowania
\n<\/b>Podstawowe pytania zadawane podczas wst\u0119pnego przygotowania
\n<\/b>Kluczowe fazy realizacji projektu (planowanie, prace wst\u0119pne, realizacja, zako\u0144czenie)<\/p>\n
\n<\/b>Identyfikacja rzeczywistego problemu \u2013 drzewo problemowe
\nKonstruowanie cel\u00f3w projektu zgodnie z metoda SMART
\nDiagnozowanie obszar\u00f3w ryzyka i sposoby ich eliminowania
\nAlgorytm planowania projektu \u2013 etapy<\/p>\n
\n<\/b>Podstawowe kroki tworzenia harmonogramu \u2013 g\u0142\u00f3wne zasady
\nMetoda \u015bcie\u017cki krytycznej \u2013 CPM
\nKontrola projektu z metod\u0105 PERT
\nWykresy s\u0142upkowe na przyk\u0142adzie wykresu Gantt\u2019a
\nAnaliza por\u00f3wnawcza system\u00f3w harmonogramowania
\n
\n4. Tw\u00f3rczy zesp\u00f3\u0142 projektowy – \u00a0podstaw\u0105 skutecznego dzia\u0142ania projektowego
\n<\/b>Cykl \u017cycia zespo\u0142u i rola kierownika projektu
\n6 krok\u00f3w skutecznego budowania zespo\u0142u
\nCechy efektywnego zespo\u0142u czyli w\u0142a\u015bciwy podzia\u0142 zada\u0144 z uwzgl\u0119dnieniem profili cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142u (role zespo\u0142owe i organizacja pracy)
\nNarady projektowe \u2013 przebieg i w\u0142a\u015bciwe postawy<\/p>\n
\nPsychologiczne podstawy motywowania pracownik\u00f3w (teoria potrzeb Maslowa, koncepcja Herzberga, teoria wzmocnie\u0144 Skinder\u201da)
\nPrzejrzyste przyw\u00f3dztwo \u2013 wizja, komunikacja, zaufanie
\nDzielenie si\u0119 obowi\u0105zkami – delegowanie zada\u0144 zgodnie z metoda ABC
\nSkuteczny monitoring projektu<\/span>
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nZako\u0144czenie szkolenia
\n<\/b><\/span>Przypomnienie najcenniejszych wiadomo\u015bci
\nWnioski i refleksje ko\u0144cowe uczestnik\u00f3w
\nOcena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta <\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/p>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n