wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 5485 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Odbiorcy zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Rozpocz\u0119cie zaj\u0119\u0107 I. KOMUNIKACJA Komunikacja werbalna (aktywne s\u0142uchanie; pytania otwarte i zamkni\u0119te; parafrazowanie; odzwierciedlanie; podsumowywanie) <\/b>Asertywne reakcje w trudnych sytuacjach (krytyka, agresja, komplement) <\/span><\/b>II. ZARZ\u0104DZANIE CZASEM<\/span> 1. Zarz\u0105dzanie sob\u0105 w czasie i organizacja pracy Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy poprzez udzia\u0142w symulacjach, prezentacjach, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. <\/b><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/span>Przedstawienie si\u0119 prowadz\u0105cych i uczestnik\u00f3w
\nCele, program, oczekiwania uczestnik\u00f3w; zasady pracy
\n\u201eRozgrzewka\u201d \u2013 \u0107wiczenia integruj\u0105ce<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b><\/span>
\n1. Dzi\u0119ki czemu ludzie si\u0119 porozumiewaj\u0105?<\/b><\/span><\/p>\n
\nKomunikacja niewerbalna \u201emowa cia\u0142a\u201d (mimika; gest; pozycja cia\u0142a; ton g\u0142osu)
\nBariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyci\u0119\u017cania<\/span><\/p>\n
\n2. Porozumiewanie si\u0119 i przekazywanie informacji w organizacji
\n<\/b><\/span>Rola informacji w sprawnie dzia\u0142aj\u0105cej firmie
\nSieci przep\u0142ywu informacji \u2013 wp\u0142yw istniej\u0105cych w firmie sieci na realizacj\u0119 zada\u0144
\nZasady udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej<\/span>
\n<\/b><\/span>
\n3. Konflikt interpersonalny i jego znaczenie dla efektywnej wsp\u00f3\u0142pracy
\n<\/span><\/b>Etapy powstawania konfliktu i style reakcji uczestnicz\u0105cych w nim os\u00f3b
\nAnaliza szans i zagro\u017ce\u0144 wynikaj\u0105cych z powsta\u0142ego konfliktu
\nSkuteczne sposoby rozwi\u0105zywania typowych konflikt\u00f3w
\n<\/span><\/p>\n
\n4. Asertywny styl komunikacji \u2013 oszcz\u0119dno\u015b\u0107 czasu i energii
\n<\/b><\/span>Asertywno\u015b\u0107 jako alternatywa zachowania biernego i agresywnego
\nKomunikacja asertywna: strategie i formy wyra\u017cania uczu\u0107 i opinii
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b><\/p>\n
\n<\/b><\/span>\u201eKo\u0142o czasu \u2013 kto kradnie to, co najcenniejsze?\u201d \u2013 analiza wykorzystanego czasu
\n\u201eJa i m\u00f3j czas\u201d \u2013 indywidualny SWOT (\u201emusz\u0119\u201d, \u201epowinienem\u201d, \u201echcia\u0142bym\u201d)
\nKorzy\u015bci ekonomiczne wynikaj\u0105ce z w\u0142a\u015bciwego podej\u015bcia do czasu
\n<\/span>
\n2. Perspektywa czasowa w planowaniu \u2013 zasady ustalania cel\u00f3w
\n<\/b><\/span>Formu\u0142owanie priorytet\u00f3w i okre\u015blanie celu \u2013 Lista Cel\u00f3w Kluczowych
\nParametry dobrze postawionego celu \u2013 SMART
\nZysk i strata w planowaniu – zasada Pareto
\n<\/span>
\n3. Planowanie czasu (d\u0142ugookresowe, kr\u00f3tkookresowe)<\/b><\/span>
\n<\/b><\/span>Mo\u017cliwo\u015bci a zamiary \u2013 realistyczne podej\u015bcie do zada\u0144 i obowi\u0105zk\u00f3w
\nZalety elastycznego systemu planowania i organizowania czasu
\n<\/b>Metoda ALPEN i 5 etap\u00f3w
\n<\/b><\/span>
\n4. Zasady dzia\u0142ania wynikowego \u2013 strategia
\n<\/span><\/b>Optymalne gospodarowanie czasem (kalendarz, dokumenty, \u201ezak\u0142\u00f3cenia\u201d)
\n<\/b>Odwlekanie wykonania zada\u0144 i podejmowanych decyzji \u2013 sposoby automotywacji
\n<\/b>Koncentracja na wa\u017cnych zdaniach (Metoda <\/b>ABC) i delegowanie obowi\u0105zk\u00f3w
\n<\/span><\/p>\n
\nZako\u0144czenie szkolenia
\n<\/b><\/span>Przypomnienie najcenniejszych wiadomo\u015bci
\nWnioski i refleksje ko\u0144cowe uczestnik\u00f3w
\nOcena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta <\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
Prowadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n