wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 8400 Cele<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. EFEKTYWNY LIDER Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy poprzez udzia\u0142w symulacjach, prezentacjach, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci.<\/span> Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/span>Zdefiniowanie roli i kluczowych cech lidera zespo\u0142u
\nTrzy obszary, na kt\u00f3rych koncentruje si\u0119 osoba kieruj\u0105ca:<\/span>
\n=====> <\/span>zadanie<\/b><\/span> do wykonania
\n=====> <\/span>zesp\u00f3\u0142<\/b><\/span> odpowiedzialny za wykonanie
\n=====> <\/span>jednostka<\/b><\/span> – ka\u017cdy z cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142u
\nPrzyw\u00f3dztwo sytuacyjne \u2013 koncepcja Herseya i Blancharda
\n<\/span>
\n2. MOTYWOWANIE I WZBUDZANIE TW\u00d3RCZEGO ZAANGA\u017bOWANIA
\n<\/b><\/span>Zadowolenie i niezadowolenie z pracy- koncepcja Herzberga
\nPraktyczne kroki ku motywowaniu
\n<\/span>
\n3. PRACA W ZESPOLE \u2013 PODSTAWOWE \u0179R\u00d3D\u0141O ZASOB\u00d3W
\n<\/b><\/span>Cechy efektywnego zespo\u0142u w pracy
\nCztery etapy tworzenia zespo\u0142u \u2013 proces spontaniczny
\nSze\u015b\u0107 krok\u00f3w skutecznego budowania zespo\u0142u \u2013 proces kontrolowany
\nCzynniki powodzenia zespo\u0142u zadaniowego, kt\u00f3ry odnosi sukcesy
\nRole zespo\u0142owe a wsp\u00f3\u0142praca w zespole
\n<\/span>
\n4. ROZWI\u0104ZYWANIE PROBLEM\u00d3W PRZEZ ZESP\u00d3\u0141
\n<\/b><\/span>Etapy rozwi\u0105zywania problem\u00f3w \u2013 \u201eszcz\u0119\u015bliwa si\u00f3demka\u201d
\nPrzeszkody w efektywnym rozwi\u0105zywaniu problem\u00f3w
\nTechniki pracy zespo\u0142owej
\nEfektywne narady
\n<\/span>
\n5. PODEJMOWANIE DECYZJI
\n<\/b><\/span>Wyznaczanie i formu\u0142owanie cel\u00f3w \u2013 KWARC [ang. SMART]
\nDelegowanie zada\u0144
\nPodejmowanie decyzji przez zesp\u00f3\u0142
\nOdpowiedzialno\u015b\u0107 cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142u
\n<\/span>
\n6. POROZUMIEWANIE SI\u0118 I PRZEKAZYWANIE INFORMACJI
\n<\/b><\/span>Zasady zrozumia\u0142ego m\u00f3wienia
\nNarz\u0119dzia aktywnego s\u0142uchania
\nInformacja zwrotna \u2013 znaczenie i zasady
\nInformowanie zespo\u0142u
\n<\/span>
\n7.<\/b><\/span> ROZWI\u0104ZYWANIE KONFLIKT\u00d3W<\/b><\/span>
\n<\/span>Przyczyny konflikt\u00f3w
\nStyle reakcji na konflikt
\nZasady rozwi\u0105zywania konflikt\u00f3w
\nKonflikty w grupie<\/span>
\n<\/b><\/span>
\n8. ASERTYWNO\u015a\u0106 I ZACHOWANIA ASERTYWNE
\n<\/span><\/b>Wyra\u017canie i przyjmowanie krytyki
\nWyra\u017canie pochwa\u0142
\nUmiej\u0119tne odmawianie, czyli obrona w\u0142asnych granic i praw
\n<\/span>
\n9. PODSUMOWANIE ZAJ\u0118\u0106 I ZAKO\u0143CZENIE SZKOLENIA
\n<\/b><\/span>Przypomnienie najwa\u017cniejszych zasad wsp\u00f3\u0142pracy
\nOdpowiedzi na ko\u0144cowe pytania uczestnik\u00f3w\/konsultacje indywidualne<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span>Podczas zaj\u0119\u0107 uczestnicy maj\u0105 okazj\u0119 zastanowi\u0107 si\u0119 nad procesami zachodz\u0105cymi w trakcie pracy zespo\u0142owej; poznaj\u0105, jakimi prawami rz\u0105dzi si\u0119 zesp\u00f3\u0142; zdefiniuj\u0105 zalety i wady pracy zespo\u0142owej oraz zadania, jakie stawiane s\u0105 przed liderem. Podczas warsztat\u00f3w szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiej\u0119tno\u015bci uczestnik\u00f3w, ich do\u015bwiadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywno\u015b\u0107 uczestnik\u00f3w poprzez anga\u017cowanie ich w dyskusje, \u0107wiczenia w parach i podgrupach a tak\u017ce przy indywidualnych prezentacjach, r\u00f3wnie\u017c przy u\u017cyciu kamery video. Analiza filmu przyczynia si\u0119 do lepszego zaobserwowania w\u0142asnych reakcji i postaw wzgl\u0119dem postawionego problemu \u0107wiczebnego. Na podstawie samooceny uczestnicy b\u0119d\u0105 posiada\u0107 wyznaczone kierunki pracy nad sob\u0105 w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n