wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Odbiorcy<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA \u2013 jej znaczenie w zarz\u0105dzaniu 4<\/b><\/span>. ASERTYWNO\u015a\u0106 I ZACHOWANIA ASERTYWNE Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy poprzez udzia\u0142w symulacjach, prezentacjach, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]\n
\nDzi\u0119ki aktywnemu udzia\u0142owi w zaj\u0119ciach, Uczestnicy<\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Umiej\u0119tno\u015bci komunikacyjne, jako kapita\u0142 \u2013 identyfikacja mocnych i s\u0142abych stron wp\u0142ywaj\u0105cych na osobist\u0105 efektywno\u015b\u0107
\nStyle komunikowania si\u0119
\nDostosowanie stylu komunikacji do odbiorcy z uwzgl\u0119dnieniem system\u00f3w reprezentacji
\nKomunikacja w <\/span>skutecznych <\/span>zespo\u0142ach
\n<\/b><\/span>
\n2. JAK SKUTECZNIEJ SI\u0118 KOMUNIKOWA\u0106? \u2013 METODY PRZYDATNE W WYRA\u017bANIU SWOJEGO STANOWISKA ORAZ KOREKCIE ZACHOWA\u0143
\n<\/span><\/b>Asertywno\u015b\u0107, jako umiej\u0119tno\u015b\u0107 wyra\u017cania swojego punktu widzenia z zachowaniem szacunku do rozm\u00f3wcy
\nKomunikacja niewerbalna, jako czynnik wp\u0142ywaj\u0105cy na proces komunikowania si\u0119 – \u015bwiadoma ekspresja w\u0142asna oraz interpretacja mowy cia\u0142a rozm\u00f3wc\u00f3w
\nSposoby przekazywania informacji trudnych oraz radzenia sobie z reakcjami odbiorc\u00f3w [agresja, uleg\u0142o\u015b\u0107, bierno\u015b\u0107]
\nZasady udzielania informacji zwrotnej oraz modele jej przekazywania [kanapka, komunikat FUO, formu\u0142a 2+2]
\n<\/b><\/span>
\n3. MOTYWOWANIE PRACOWNIK\u00d3W \u2013 NIEZB\u0118DNIK <\/span>KIERUJ\u0104CEGO<\/span>
\n<\/span><\/b>Style zarz\u0105dzania i ich wp\u0142yw na motywacj\u0119 pracownik\u00f3w,
\nUmiej\u0119tne motywowanie z zachowaniem szacunku do drugiej strony [eliminacja zachowa\u0144 dyskryminuj\u0105cych, wulgarnych, naruszaj\u0105cych godno\u015b\u0107 i prawa pracownika]
\nZasady behawioryzmu w modelowaniu zachowa\u0144 pracownik\u00f3w [nagradzanie \u00a0i karanie]
\nTrudne sytuacje i sposoby ich pokonywania
\nMotywowanie pozafinansowe \u2013 narz\u0119dzia <\/span>
\n<\/span>Pobudzanie pracownik\u00f3w do wykazania inicjatywy, usprawniania proces\u00f3w <\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Wyra\u017canie i przyjmowanie krytyki
\nWyra\u017canie pochwa\u0142
\nUmiej\u0119tne odmawianie, czyli obrona w\u0142asnych granic i praw
\n<\/span>
\n5<\/b><\/span>. NEGOCJOWANIE, JAKO DROGA DO WYPRACOWANIA WSP\u00d3LNEGO STANOWISKA W ZESPOLE
\n<\/span><\/b>Etapy, style, taktyki negocjacji \u2013 przegl\u0105d podstawowych poj\u0119\u0107
\nTechniki negocjacji oraz ich stosowanie adekwatne do sytuacji
\nDoskonalenie umiej\u0119tno\u015bci negocjowania
\n<\/b><\/span>
\n6<\/span>. PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE PRACY ZESPO\u0141U
\n<\/span><\/b>Planowanie czasu pracy i wyznaczanie cel\u00f3w
\nMetody ustalania priorytet\u00f3w [zasada Pareto, metoda ALPEN, analiza zada\u0144 ABC, matryca Eisenhowera]
\nOrganizowanie pracy zespo\u0142u \u2013 delegowanie zada\u0144 i wyznaczenie standard\u00f3w kontroli
\n<\/b><\/span>
\n7<\/span>. ROZWI\u0104ZYWANIE KONFLIKT\u00d3W W ZESPOLE
\n<\/span><\/b>Profilaktyka konflikt\u00f3w \u2013 przegl\u0105d dzia\u0142a\u0144 minimalizuj\u0105cych wyst\u0119powanie konflikt\u00f3w w zespole
\nLista pyta\u0144 przydatnych w analizie sytuacji konfliktowej w grupie
\nSposoby rozwi\u0105zywania konflikt\u00f3w
\nKonflikt i co dalej? \u2013 aftermath, czyli pok\u0142osie konfliktu
\n<\/b><\/span>
\n8<\/span>. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i zako\u0144czenie szkolenia
\n<\/span><\/b>Odpowiedzi na ko\u0144cowe pytania Uczestnik\u00f3w\/konsultacje indywidualne
\nJak wykorzysta\u0107 zdobyte wiadomo\u015bci w pracy?
\nOcena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta ewaluacyjna<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Podczas zaj\u0119\u0107 uczestnicy maj\u0105 okazj\u0119 zastanowi\u0107 si\u0119 nad procesami zachodz\u0105cymi w trakcie pracy zespo\u0142owej; poznaj\u0105, jakimi prawami rz\u0105dzi si\u0119 zesp\u00f3\u0142; zdefiniuj\u0105 zalety i wady pracy zespo\u0142owej oraz zadania, jakie stawiane s\u0105 przed liderem. Podczas warsztat\u00f3w szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiej\u0119tno\u015bci uczestnik\u00f3w, ich do\u015bwiadczenie w danym zakresie. Trener stymuluje aktywno\u015b\u0107 uczestnik\u00f3w poprzez anga\u017cowanie ich w dyskusje, \u0107wiczenia w parach i podgrupach a tak\u017ce przy indywidualnych prezentacjach, r\u00f3wnie\u017c przy u\u017cyciu kamery video. Analiza filmu przyczynia si\u0119 do lepszego zaobserwowania w\u0142asnych reakcji i postaw wzgl\u0119dem postawionego problemu \u0107wiczebnego. Na podstawie samooceny uczestnicy b\u0119d\u0105 posiada\u0107 wyznaczone kierunki pracy nad sob\u0105 w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n