wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w szkolenia<\/b>:<\/span><\/p>\n Odbiorcy<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. \u201e\u015awiat stoi na g\u0142owie\u201d, czyli diagnoza obecnej sytuacji gospodarczej <\/span>5. Gospodarowanie czasem i utrzymywanie wysokiej efektywno\u015bci zespo\u0142owej Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Trener w trakcie mini-wyk\u0142ad\u00f3w przekazuje esencj\u0119 niezb\u0119dnej wiedzy i wprowadza do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy bior\u0105c udzia\u0142 w symulacjach, prezentacjach, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki temu wyst\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n\n
Program szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span>Zmienna koniunktura i jej konsekwencje dla organizacji, zespo\u0142u i jednostki
\nElastyczny styl kierowania czyli, co si\u0119 sprawdza w trudnych czasach
\nKryzys a rzeczywiste bariery ograniczaj\u0105ce efektywno\u015b\u0107
\nSWOT \u2013 analiza szans i zagro\u017ce\u0144 oraz otwarcie si\u0119 na nowe mo\u017cliwo\u015bci
\n
\n<\/b><\/span>2. Zarz\u0105dzanie w sytuacji zmiany \u2013 rola przyw\u00f3dcy zespo\u0142u
\n<\/span><\/b>Znaczenie rozumienia czym jest kryzys i kt\u00f3re zadania stanowi\u0105 priorytet
\nEtapy przemian i dynamika zmian w organizacji
\nReakcje podw\u0142adnych na zmiany i mo\u017cliwe dzia\u0142ania proaktywne
\nPrzyw\u00f3dztwo sytuacyjne \u2013 koncepcja Hersey\u2019a i Blanchard\u2019a
\n
\n<\/b><\/span>3. Zesp\u00f3\u0142 \u00a0z pasj\u0105 recept\u0105 na trudne czasy
\n<\/span><\/b>Silny zesp\u00f3\u0142 a reorganizacja dzia\u0142u\/przedsi\u0119biorstwa
\nKoszty emocjonalne kryzysu i sposoby ich ograniczania
\nCharyzmatyczny przyw\u00f3dca \u2013 dlaczego warto nim zosta\u0107?
\nProste s\u0142owa opisuj\u0105ce skomplikowan\u0105 sytuacj\u0119 \u2013 wzbudzanie zaufania
\nStrategia zintegrowania zespo\u0142u wok\u00f3\u0142 wsp\u00f3lnego celu
\n
\n<\/b><\/span>4. Zapobieganie demotywacji i prowadzenie rozm\u00f3w z pracownikami
\n<\/span><\/b>Zmienne potrzeby ludzi w czasach niestabilnej gospodarki
\nAnaliza motywator\u00f3w \u00a0– czynnik\u00f3w decyduj\u0105cych o zaanga\u017cowaniu
\nSystem wynagradzania i ograniczone narz\u0119dzia finansowe
\nWzrost warto\u015bci \u201edobrego s\u0142owa\u201d – prawdziwego a nie sztampowego
\nRozmowa motywuj\u0105ca i udzielanie wsparcia podw\u0142adnym<\/p>\n
\n<\/b><\/span>Ustalanie cel\u00f3w motywuj\u0105cych pracownik\u00f3w do ich osi\u0105gania
\nZasada dzia\u0142ania wynikowego i eliminowanie zak\u0142\u00f3ce\u0144
\nPunkty zapalne \u2013 przyczyny konflikt\u00f3w i sposoby ich rozwi\u0105zywania
\nWygaszanie negatywnych emocji i konstruktywne podej\u015bcie do stresu
\n
\n<\/b><\/span>6. Narz\u0119dzia komunikacji adekwatne do sytuacji kryzysu
\n<\/span><\/b>Sta\u0142y kontakt z podw\u0142adnymi i zasady w\u0142a\u015bciwego informowania
\nAsertywna postawa i styl prowadzenia trudnych rozm\u00f3w
\nNarz\u0119dzia wp\u0142ywu spo\u0142ecznego i mechanizmy oddzia\u0142ywania na ludzi
\nRozmowa separacyjna [stres, emocje dw\u00f3ch stron; wizerunek firmy]
\n
\n<\/b><\/span>7. Podejmowanie wyzwa\u0144 i sprawna organizacja pracy
\n<\/span><\/b>Wyzwania a ryzyko zaanga\u017cowania w nieznane
\nPodejmowanie trudnych decyzji i odpowiedzialno\u015b\u0107 przyw\u00f3dcy
\nNowe oblicze delegowania w czasach redukcji personelu
\nZasady kontroli efekt\u00f3w dzia\u0142a\u0144 i struktura rozmowy oceniaj\u0105cej
\n
\n<\/b><\/span>8. Innowacyjne my\u015blenie \u2013 narz\u0119dzie pracy w zmiennej sytuacji gospodarczej
\n<\/span><\/b>Przeszkody na drodze do proaktywno\u015bci
\n\u201e\u015awiate\u0142ko w tunelu\u201d, czyli tworzenie pozytywnego obrazu przysz\u0142o\u015bci
\n<\/b>Kreatywne techniki pracy zespo\u0142owej i w\u0142a\u015bciwe ich wykorzystanie
\nNieschematyczne my\u015blenie kluczem do wyj\u015bcia silniejszym z kryzysu
\n
\n<\/b><\/span>9. Gry symulacyjne [poruszaj\u0105ce zagadnienia omawiane w trakcie zaj\u0119\u0107]
\n<\/span><\/b>Analiza konkretnych przypadk\u00f3w z podzia\u0142em na grupy uczestnik\u00f3w
\nKreatywne poszukiwanie rozwi\u0105za\u0144 w wybranych obszarach zarz\u0105dzania
\nPodsumowanie efekt\u00f3w i wyci\u0105ganie praktycznych wniosk\u00f3w<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nPodczas zaj\u0119\u0107 uczestnicy maj\u0105 okazj\u0119 zastanowi\u0107 si\u0119 nad aktualnymi zjawiskami, kt\u00f3re wyst\u0119puj\u0105 w gospodarce i ich konsekwencjami dla swojej organizacji, kierowanego zespo\u0142u \u00a0\u00a0\u00a0i samego siebie. W trakcie zaj\u0119\u0107 uczestnicy skupia\u0107 si\u0119 b\u0119d\u0105 na nowych strategiach, kt\u00f3re umo\u017cliwi\u0105 sprawne kierowanie zespo\u0142em w sytuacji spowolnienia gospodarczego; poznaj\u0105 narz\u0119dzia sprawdzaj\u0105ce si\u0119 w trudnych czasach. Podczas warsztat\u00f3w szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiej\u0119tno\u015bci uczestnik\u00f3w, ich do\u015bwiadczenie w kierowaniu. Trener stymuluje aktywno\u015b\u0107 uczestnik\u00f3w poprzez anga\u017cowanie ich w dyskusje, \u0107wiczenia \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0w parach i podgrupach. Analiza gier symulacyjnych przyczynia si\u0119 do lepszego zaobserwowania w\u0142asnych reakcji i postaw w stosunku do poszczeg\u00f3lnych problem\u00f3w \u0107wiczebnych<\/span>.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n