wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: EZ-0814<\/p>\n <\/span><\/p>\n Trening jest okazj\u0105 do wzmocnienia poczucia w\u0142asnej warto\u015bci, odkrycia korzy\u015bci wynikaj\u0105cych \u00a0z r\u00f3\u017cnorodno\u015bci w miejscu pracy, wypracowania sposob\u00f3w przyswajania wiedzy i sprawnego osi\u0105gania cel\u00f3w. Warsztaty stanowi\u0105 zach\u0119t\u0119 do poszerzenia \u015bwiadomo\u015bci i zwi\u0119kszania motywacji do aktywnego doskonalenia siebie i swoich kompetencji, do traktowania \u015brodowiska pracy jako obszaru nauki i samokszta\u0142cenia.<\/span><\/p>\n Odbiorcy zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie warsztat\u00f3w Warsztaty<\/span><\/b>: \u00a0okre\u015blenie wsp\u00f3\u0142czesnych warunk\u00f3w pracy i \u017cycia, u\u015bwiadomienie sobie znaczenia <\/span>i roli poszczeg\u00f3lnych zmian oraz ich wp\u0142ywu na nasze mo\u017cliwo\u015bci i jako\u015b\u0107 pracy .<\/span><\/p>\n 3. Uczenie si\u0119 przez ca\u0142e \u017cycie w kontek\u015bcie doskonalenia osobistego<\/b><\/span> i zawodowego Warsztaty<\/span>:<\/b> zwi\u0119kszenie poziomu \u015bwiadomo\u015bci w obszarze posiadanych kompetencji, autodiagnoza osobistej warto\u015bci w miejscu pracy oraz refleksja dotycz\u0105ca sposob\u00f3w i mo\u017cliwo\u015bci ci\u0105g\u0142ego doskonalenia osobistego i zawodowego.<\/span> Warsztaty<\/span><\/b>: \u00a0kszta\u0142towanie \u015bwiadomo\u015bci oraz opracowanie praktycznych sposob\u00f3w wzbudzania <\/span>\u00a0\u00a0\u00a0<\/span>u siebie i u wsp\u00f3\u0142pracownik\u00f3w motywacji \/ch\u0119ci do dzia\u0142ania i uczenia si\u0119 .<\/span><\/p>\n 5. Komunikowanie si\u0119 w dobie globalizacji w spo\u0142ecze\u0144stwie informacyjnym Warsztaty<\/span><\/b>: doskonalenie umiej\u0119tno\u015bci osobistych i uczenie si\u0119 poprzez prac\u0119 w grupie. 6. Kreatywno\u015b\u0107 jako wsparcie w procesie uczenia si\u0119 przez ca\u0142e \u017cycie Warsztaty<\/span><\/b>: poszukiwanie skutecznych rozwi\u0105za\u0144, identyfikowanie w\u0142a\u015bciwych zachowa\u0144 w danej sytuacji, testowanie metody pracy, opracowywanie innowacyjnych pomys\u0142\u00f3w.<\/span><\/p>\n 7. Metody pokonywania uczucia przyt\u0142oczenia nadmiarem informacji<\/b><\/span> Warsztaty<\/span><\/b>: rozwijanie umiej\u0119tno\u015bci zarz\u0105dzania sob\u0105, my\u015blenia w kategorii priorytet\u00f3w oraz efektywnego zapami\u0119tywanie informacji.<\/span><\/p>\n 8. Praktyczne sposoby przyswajania wiedzy i doskonalenia kompetencji Warsztaty<\/span><\/b>: rozwijanie umiej\u0119tno\u015bci sprawnego my\u015blenia, szybszego uczenia si\u0119 i lepszej koncentracji.<\/span><\/p>\n Zgodnie z zasad\u0105 uczenia si\u0119 doros\u0142ych, najwi\u0119kszy przyrost umiej\u0119tno\u015bci notowany jest przy zastosowaniu du\u017cej ilo\u015bci \u0107wicze\u0144. Dlatego zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 przy pomocy aktywizuj\u0105cych metod partycypacyjnych. Oparte s\u0105 one przede wszystkim na do\u015bwiadczeniach Uczestnik\u00f3w oraz bie\u017c\u0105cej analizie mo\u017cliwo\u015bci wdro\u017cenia nabytych umiej\u0119tno\u015bci. 80% szkolenia b\u0119dzie wype\u0142nia\u0142 warsztat<\/b>, a wi\u0119c \u0107wiczenia praktyczne, za\u015b pozosta\u0142e 20% – mini wyk\u0142ady<\/b>, wprowadzaj\u0105ce Uczestnik\u00f3w w tematyk\u0119 zagadnie\u0144, potrzebnych do podejmowania dalszych dzia\u0142a\u0144. W trakcie zaj\u0119\u0107 wykorzystywane b\u0119d\u0105 m.in.<\/span>: autoanaliza, \u0107wiczenia indywidualne oraz grupowe, techniki kreatywne, trening zachowa\u0144, dyskusja moderowana, wymiana do\u015bwiadcze\u0144.
\nKorzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n\n
Program szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n2.<\/b><\/span> \u201eMamy m\u0142ode serce, tak d\u0142ugo jak d\u0142ugo umiemy kocha\u0107 \u017cycie, takim jakie ono jest\u201d \u2013 to, co masz jest \u017ar\u00f3d\u0142em Twojej si\u0142y i motywacji do dzia\u0142ania <\/span>
\n<\/span><\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n
\n<\/span>4. Motywacja i nastawienie do uczenia si\u0119 przez ca\u0142e \u017cycie, a efekty pracy w\u0142asnej
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>9. Podsumowanie i zako\u0144czenie zaj\u0119\u0107
\n<\/span><\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/span>
\nZaj\u0119cia skupiaj\u0105 si\u0119 na przedstawieniu praktycznych narz\u0119dzi i \u0107wiczeniu umiej\u0119tno\u015bci ich wykorzystania oraz budowaniu strategii dzia\u0142ania.<\/span>Je\u015bli istnieje taka potrzeba, trener udziela porad poszczeg\u00f3lnym osobom.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n