wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114\nKod: N-7570<\/span><\/p><\/blockquote>\n<\/blockquote>\n
Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span><\/p>\n
\n
- Pog\u0142\u0119bienie i usystematyzowanie wiedzy w zakresie zasad planowania, przygotowania i prowadzenia negocjacji.
\n<\/span><\/li>\n- Umiej\u0119tne wykorzystywanie technik komunikacji – z u\u017cyciem \u00a0modelu perswazji Delta -. kt\u00f3re sprzyjaj\u0105 wywieraniu po\u017c\u0105danego wra\u017cenia w procesie negocjacji.
\n<\/span><\/li>\n- Poznanie strategii i taktyk wykorzystywanych podczas rozm\u00f3w negocjacyjnych.
\n<\/span><\/li>\n- Praktyczny trening negocjacji, na bazie poznanych r\u00f3l i zasad (symulacje przy u\u017cyciu kamery wideo).
\n<\/span><\/li>\n- Rozwini\u0119cie umiej\u0119tno\u015bci rozwi\u0105zywania problem\u00f3w i radzenia sobie w trudnych sytuacjach (przeciwdzia\u0142anie manipulacjom drugiej strony).
\n<\/span><\/li>\n- \u015awiadome korzystanie z obszaru emocji \u2013 funkcjonowanie mechanizmu oscylacji.
\n<\/span><\/li>\n- Podniesienie motywacji i zaanga\u017cowania w realizacj\u0119 wsp\u00f3lnych, firmowych cel\u00f3w.
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\nOdbiorcy:<\/b><\/span><\/p>\n
\n
- Osoby pracuj\u0105ce w kontakcie z klientem
\n<\/span><\/li>\n- Pracownicy dzia\u0142\u00f3w obs\u0142ugi klienta, sprzeda\u017cy, rozwoju
\n<\/span><\/li>\n- Inne osoby zainteresowane <\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
\n\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n\nI dzie\u0144 <\/span><\/b><\/span>
\n1. Rozpocz\u0119cie szkolenia<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Przedstawienie si\u0119 trener\u00f3w i uczestnik\u00f3w; om\u00f3wienie cel\u00f3w oraz zasad pracy na zaj\u0119ciach
\n<\/span><\/p>\nIntegracja grupy \u2013 d\u0105\u017cenie do stworzenia atmosfery zaufania i aktywno\u015bci
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>2. Czym s\u0105 negocjacje? \u2013 Wprowadzenie do zagadnienia<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Wp\u0142yw pierwszego kontaktu na dalsz\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119
\nCzynniki korzystnie oddzia\u0142ywuj\u0105ce na klimat rozm\u00f3w (wi\u0119\u017a racjonalna i emocjonalna)
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>3. Efektywna komunikacja podstaw\u0105 udanych negocjacji <\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Przekaz \u015bwiadomy i nie\u015bwiadomy w negocjacjach – systemy reprezentacji i model Delta w kreowaniu pozytywnego wra\u017cenia
\nKomunikacja niewerbalna \u2013 interpretacja i dostosowanie \u201emowy cia\u0142a\u201d (tak\u017ce w rozmowach telefonicznych)
\n\u201eJ\u0119zyk perswazji\u201d \u2013 wykorzystywanie si\u0142y s\u0142owa (technika flagowania)
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>4. Negocjacje jako spos\u00f3b na wypracowanie stanowiska dw\u00f3ch stron<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>\u201ePo nitce do k\u0142\u0119bka\u201d czyli etapy negocjacji
\nStyle negocjacji (negocjacje mi\u0119kkie, twarde i rzeczowe)
\nScenariusze negocjacyjne (wygrany-wygrany; wygrany-przegrany; przegrany-przegrany)<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>5. Jak osi\u0105ga\u0107 cel w procesie negocjacji?<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Role negocjacyjne (analiza mocnych stron i ogranicze\u0144)
\nTaktyki negocjacyjne (m.in. \u201eImad\u0142o \u2013 dokr\u0119canie \u015bruby\u201d, \u201eWilk w owczej sk\u00f3rze \u2013 metoda inspektora Columbo\u201d, \u201eTechnika sytuacji hipotetycznej\u201d)
\nModel Miltona \u2013 wykorzystywane wzorce j\u0119zykowe<\/span><\/p>\n<\/span>II dzie\u0144<\/span><\/b><\/span>
\n<\/b><\/p>\n1. Negocjacje w praktyce (symulacje na podstawie przygotowanych scenariuszy, nagranie kamer\u0105 wideo)<\/b><\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Cykl negocjacyjny (od przygotowania, poprzez przeprowadzenie, a\u017c do zamkni\u0119cia)
\nAnaliza negocjacji, poprzez odtwarzanie nagrania na wideo (Om\u00f3wienie pod k\u0105tem poruszanych zagadnie\u0144 + informacja zwrotna dla uczestnik\u00f3w)<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>2. Trudne sytuacje w negocjacjach biznesowych i sposoby ich rozwi\u0105zywania<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Asertywno\u015b\u0107 – zachowanie po\u017c\u0105dane w negocjacjach (alternatywa dla zachowania biernego i agresywnego)
\nKrytyka, komplement, ocena, fakt \u2013 przyjmowanie opinii i obrona przed atakiem
\n\u201ePat\u201d w negocjacjach \u2013 jak go przezwyci\u0119\u017cy\u0107?
\n<\/span><\/p>\nStosowane manipulacje w procesie negocjacji \u2013 \u00a0metody przeciwdzia\u0142ania<\/span>
\n
\n<\/b><\/span>3. Emocje jako narz\u0119dzie wp\u0142ywu<\/span>
\n<\/b><\/p>\n<\/b>Mechanizm dzia\u0142ania oscylacji a podejmowanie decyzji w negocjacjach
\n<\/b><\/span><\/p>\n<\/b>Radzenie sobie ze stresem i dystansowanie si\u0119 od negatywnych emocji<\/span>
\n
\n<\/b><\/span>4. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i wyci\u0105gni\u0119cie wniosk\u00f3w<\/span>
\n<\/span><\/b>\u201eBurza m\u00f3zg\u00f3w\u201d nt. Co jest najistotniejsze w negocjacjach i co b\u0119d\u0119 stosowa\u0107?
\nOcena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta ewaluacyjna<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\nMetody<\/h4>\n<\/div>\n
\n\nPodczas trwania zaj\u0119\u0107 uczestnicy maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 sprawdzenia swoich umiej\u0119tno\u015bci negocjacyjnych w kontakcie z r\u00f3\u017cnymi osobami, kt\u00f3re prezentuj\u0105 w\u0142asne modele komunikacji. Stosowane s\u0105 \u0107wiczenia \u2013 scenki w parach i du\u017ce gry negocjacyjne (w II dniu zaj\u0119\u0107), z wcielaniem si\u0119 w dwie role, raz kupuj\u0105cego, raz sprzedaj\u0105cego. Zachowania takie wymuszaj\u0105 elastyczno\u015b\u0107 i szybkie dostosowywanie si\u0119 do sytuacji. S\u0105 te\u017c jedyn\u0105 drog\u0105 do \u201ewej\u015bcia w buty przeciwnika\u201d, oderwania si\u0119 od swojej roli zawodowej, nabrania dystansu do siebie i spojrzenia na w\u0142asne b\u0142\u0119dy z boku \u2013 \u201eokiem kamery\u201d.
\nDzi\u0119ki specjalnie dobranym, r\u00f3\u017cnorodnym \u0107wiczeniom uczestnicy mog\u0105 w bezpiecznym \u015brodowisku, jakim jest szkolenie wypr\u00f3bowa\u0107 skuteczno\u015b\u0107 wypracowanych sposob\u00f3w wywierania wp\u0142ywu na innych partner\u00f3w rozm\u00f3w. Na zako\u0144czenie zaj\u0119\u0107 ka\u017cdy z uczestnik\u00f3w b\u0119dzie m\u00f3g\u0142 uzyska\u0107 od trener\u00f3w wskaz\u00f3wki do pracy w zakresie dalszego trenowania umiej\u0119tno\u015bci i rozwijania w\u0142asnego potencja\u0142u zawodowego.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n\n\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n\n\n
- Dob\u00f3r trener\u00f3w nast\u0119puje w momencie uzgodnienia terminu realizacji zaj\u0119\u0107. Do dyspozycji naszych Klient\u00f3w oddajemy czterdziestoosobowy zesp\u00f3\u0142. Rzetelna wiedza jego cz\u0142onk\u00f3w, uzupe\u0142niona trenerskim do\u015bwiadczeniem stanowi solidn\u0105 podstaw\u0119, za\u015b ich entuzjazm i stosowanie interaktywnych technik warsztatowych sprawia, i\u017c zaj\u0119cia s\u0105 atrakcyjne dla Uczestnik\u00f3w i wysoce efektywne.<\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
\n\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n\nZainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n
\n
- Koszt<\/b> przeprowadzenia zaj\u0119\u0107 dla grupy wynosi od 2.300 z\u0142<\/b> [netto] za 1 dzie\u0144.
\n<\/b><\/span><\/li>\n- Jak \u0142atwo obliczy\u0107, ju\u017c w przypadku uczestnictwa 5 os\u00f3b, szkolenie dedykowane jest bardzo atrakcyjne pod wzgl\u0119dem cenowym.
\n<\/span><\/li>\n- Nasz trener przyje\u017cd\u017ca do Pa\u0144stwa – n<\/span>ie ma w<\/span>i\u0119c<\/span> potrzeby ponoszenia koszt\u00f3w zwi\u0105zanych z wyjazdem pracownik\u00f3w na szkolenie<\/span>.
\n<\/span><\/li>\n- Wi\u0119cej informacji: prosimy o kontakt<\/span> 32 2816231<\/b> lub szkolenia@synteza.pl<\/a><\/b><\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n
\n\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n\nUs\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami).
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
- w ca\u0142o\u015bci <\/b>zgodnie z tre\u015bci\u0105 art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug (Dz.U. Nr 54, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami)
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\nlub
\n<\/span><\/p>\n\n
- w co najmniej 70% <\/b>zgodnie z tre\u015bci\u0105 \u00a7 13 ust. 1 pkt 20 rozporz\u0105dzenia Ministra Finans\u00f3w z dnia 4 kwietnia 2011 r. w sprawie wykonania niekt\u00f3rych przepis\u00f3w ustawy o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug (Dz. U. Nr 73, poz. 392),
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\nw\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n