wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 2700 Cele \/ Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. WPROWADZENIE DO ZAJ\u0118\u0106: 10. ROZMOWY \u201eTWARZ\u0104 W TWARZ\u201d \u2013 NAWI\u0104ZANIE POROZUMIENIA: Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. \u00a0Mini-wyk\u0142ad dostarczaj\u0105cy niezb\u0119dnej wiedzy; symulacje sytuacji reklamacyjnych, prezentacje, \u0107wiczenia \u00a0w podgrupach, analiza, dyskusje, wymiana pogl\u0105d\u00f3w mi\u0119dzy uczestnikami zaj\u0119\u0107<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Om\u00f3wienie najwa\u017cniejszych akt\u00f3w prawnych dotycz\u0105cych reklamacji<\/span>
\n
\n2. R\u0118KOJMIA I GWARANCJA W OBROCIE PROFESJONALNYM (B2B): <\/b><\/span>
\n<\/b>Odmienno\u015b\u0107 praw dotycz\u0105cych konsument\u00f3w i przedsi\u0119biorc\u00f3w
\nR\u0119kojmia w kontaktach mi\u0119dzy przedsi\u0119biorcami
\nCharakter i formy odpowiedzialno\u015bci <\/span>
\n<\/b><\/span>Re\u017cim prawny w kontaktach z partnerami zagranicznymi<\/span>
\n
\n3. ODPOWIEDZIALNO\u015a\u0106 SPRZEDAWCY ZA NIEZGODNO\u015a\u0106 TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOW\u0104<\/b>:
\nUprawnienia konsumenta i sprzedawcy
\nTerminy do wniesienia i rozpatrzenia reklamacji
\nReklamacja przecenionego towaru
\n
\n4. ODPOWIEDZIALNO\u015a\u0106 Z TYTU\u0141U GWARANCJI: <\/b><\/span>
\n<\/b>Uwagi og\u00f3lne <\/span>
\n<\/b><\/span>Gwarancja sprzedawcy i us\u0142ugodawcy <\/span>
\n<\/b><\/span>Gwarancja wytw\u00f3rcy<\/span>
\n
\n5. ODPOWIEDZIALNO\u015a\u0106 US\u0141UGODAWCY: <\/b><\/span>
\n<\/b>Zawarcie umowy o wykonanie us\u0142ugi <\/span>
\n<\/b><\/span>Zadatek i zaliczka <\/span>
\n<\/b><\/span>Odpowiedzialno\u015b\u0107 us\u0142ugodawcy za wadliwie wykonanie us\u0142ugi<\/span>
\n
\n6. S\u0104DOWNICTWO W SPRAWACH NIEZGODNO\u015aCI TOWARU KONSUMPCYJNEGO Z UMOW\u0104: <\/b><\/span>
\n<\/b>Rzeczoznawcy <\/span>
\n<\/b><\/span>Organizacje konsumenckie <\/span>
\n<\/b><\/span>S\u0105downictwo polubowne i powszechne
\n
\n7. PROCES REKLAMACJI W FIRMIE \u2013 REGU\u0141Y FUNKCJONOWANIA DZIA\u0141U DS. REKLAMACJI: <\/b><\/span>
\n<\/b>Znaczenie i odpowiedzialno\u015b\u0107 dzia\u0142u ds. reklamacji <\/b><\/span>
\n<\/b>Zasady post\u0119powania reklamacyjnego <\/b><\/span>
\n<\/b>Serwis \u2013 opis dzia\u0142ania
\n
\n8. OBS\u0141UGA KLIENTA W SYTUACJI REKLAMACYJNEJ \u2013 CZY MUSI BY\u0106 \u201eTRUDNA\u201d? <\/b><\/span>
\n<\/b>Jak traktowa\u0107 reklamacj\u0119?\/ Jak post\u0119powa\u0107 w sytuacji reklamacji? <\/b><\/span>
\n<\/b>Budowanie \u201eobrazu\u201d kompetentnego i wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105cego z Klientem pracownika obs\u0142ugi <\/b><\/span>
\n<\/b>Reklamacyjne Public Relations
\n
\n9. EFEKTYWNA KOMUNIKACJA, CZYLI DOSTRAJANIE NA POZIOMIE WERBALNYM I NIEWERBALNYM: <\/b><\/span>
\n<\/b>Styl komunikowania si\u0119, jako \u017ar\u00f3d\u0142o zdobywania informacji <\/b><\/span>
\n<\/b>Obci\u0105\u017cenie emocjonalne obu stron \u2013 sposoby roz\u0142adowania napi\u0119cia <\/b><\/span>
\n<\/b>\u201eMowa cia\u0142a\u201d \u2013 sztuka obserwacji i trafnej analizy<\/p>\n
\n<\/b>Typowe i zaskakuj\u0105ce zachowania Klient\u00f3w – sposoby zjednywania sobie Klienta <\/b><\/span>
\n<\/b>Zasady zachowania wobec reklamacji \u2013 reakcja dostosowana do zastrze\u017ce\u0144 <\/b><\/span>
\n<\/b>Asertywno\u015b\u0107 w kontakcie z Klientem, przeciwdzia\u0142anie manipulacjom
\n
\n11. REKLAMACJE TELEFONICZNE: <\/b><\/span>
\n<\/b>Etapy rozmowy telefonicznej \u2013 dob\u00f3r s\u0142\u00f3w i forma przekazu <\/b><\/span>
\n<\/b>Sposoby przygotowania si\u0119 do \u201etrudnej\u201d rozmowy <\/b><\/span>
\n<\/b>Regu\u0142y u\u017cyteczne w kontaktach telefonicznych
\n
\n12. REKLAMACJA I CO DALEJ\u2026 <\/b><\/span>
\n<\/b>Badanie satysfakcji Klienta po zako\u0144czonej reklamacji <\/b><\/span>
\n<\/b>Reklamacja szans\u0105 na d\u0142ugofalowe pozyskanie Klienta i jego lojalno\u015b\u0107<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
Prowadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n