wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 7715 Szkolenie polecamy dla<\/b>:<\/span><\/p>\n Pracownik\u00f3w zajmuj\u0105cych si\u0119 sprzeda\u017c\u0105 Cele \/ Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Cele i kryteria sukcesu w pracy z Klientem – wzmocnienie \u015bwiadomo\u015bci 4. Negocjacje sprzeda\u017cowe: gra psychologiczna i droga do porozumienia 8. Rozwi\u0105zywanie trudnych sytuacji negocjacyjnych i techniki obrony ceny 10. Scenariusze negocjacyjne a budowanie trwa\u0142ych relacji z Klientami Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi Uczestnik\u00f3w. Mini-wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 oraz dyskusji. Uwaga Uczestnik\u00f3w skupiona jest wok\u00f3\u0142 sytuacji zawodowych o r\u00f3\u017cnym stopniu trudno\u015bci, kt\u00f3re wymagaj\u0105 niejednokrotnie opanowania emocji i szybkiego znalezienia rozwi\u0105zania. Stosuj\u0105c w czasie zaj\u0119\u0107 kamer\u0119 video pami\u0119tamy, \u017ce powinna by\u0107 ona po\u017cytecznym narz\u0119dziem a nie \u017ar\u00f3d\u0142em stresu dla Uczestnik\u00f3w \ud83d\ude42 Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n
\nCel treningu<\/b>:<\/span>
\nCelem nadrz\u0119dnym jest wskazanie pracownikom dzia\u0142\u00f3w sprzeda\u017cy narz\u0119dzi: rozszerzonej gamy zachowa\u0144 oraz argument\u00f3w psychologicznych, kt\u00f3re pos\u0142u\u017c\u0105 podniesieniu efektywno\u015bci rozm\u00f3w handlowych. Uwaga Uczestnik\u00f3w skupiona b\u0119dzie wok\u00f3\u0142 trudnych sytuacji [m.in.: gier i wym\u00f3wek Klienta, agresji lub bierno\u015bci, pr\u00f3b manipulacji], kt\u00f3re wymagaj\u0105 opanowania emocji i sprawnego pokierowania rozmow\u0105. Dzi\u0119ki interaktywnym \u0107wiczeniom oraz symulacjom, Uczestnicy b\u0119d\u0105 mieli mo\u017cliwo\u015b\u0107 doskonalenia w\u0142asnych umiej\u0119tno\u015bci, niezb\u0119dnych w trakcie prowadzenia negocjacji cenowych. <\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span>Sfery dzia\u0142a\u0144 w zakresie sprzeda\u017cy
\nProfesjonalny handlowiec i opiekun Klienta
\nOkre\u015blenie profil\u00f3w i oczekiwa\u0144 Klient\u00f3w [Kim jest nasz Klient? Co lubi nasz Klient?]
\nSukces indywidualny a strategia firmy
\n<\/span>
\n2. Zasady skutecznej komunikacji, kt\u00f3re warto i nale\u017cy stosowa\u0107
\n<\/b><\/span>Werbalne i niewerbalne sposoby porozumiewania si\u0119 z Klientem
\nDialog zamiast monologu – zachowanie proporcji i u\u017cywanie aktywnego s\u0142uchania
\nSztuka zadawania pyta\u0144 w rozmowie sprzeda\u017cowej [\u017ar\u00f3d\u0142o cennych informacji]
\nEkspresja s\u0142\u00f3w i znaczenie ciszy w kontakcie z Klientem\/ kana\u0142 wokalny
\nWp\u0142yw emocji na proces komunikacji i sposoby przejmowania kontroli nad rozmow\u0105
\n<\/span>
\n3. Kontakt z Klientem – niezb\u0119dne narz\u0119dzia i zaawansowane techniki
\n<\/b><\/span>Planowanie dzia\u0142a\u0144\/ organizacja pracy
\nStruktura rozmowy i identyfikacja krytycznych moment\u00f3w
\nSkrypt rozmowy handlowej a indywidualny styl pracy
\nIndywidualne podej\u015bcie do problemu i standard reakcji na zastrze\u017cenia
\nSztuka zdobywania sympatii i nawi\u0105zywania korzystnych relacji <\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>W co graj\u0105 ludzie? Przyk\u0142ady manipulacji i strategie przeciwdzia\u0142ania
\nTaktyki negocjacyjne u\u017cywane podczas rozm\u00f3w handlowych
\nDiagnozowanie wsp\u00f3lnych interes\u00f3w i potrzeb
\nJ\u0119zyk perswazji – komunikaty adekwatne do sytuacji i si\u0142a przekonywania s\u0142owem
\nWp\u0142yw scenariusza negocjacji na przysz\u0142e relacje z Klientem
\n<\/span>
\n5. Symulacje negocjacji – praktyczny trening rejestrowany kamer\u0105 wideo
\n<\/b><\/span>Przygotowanie do negocjacji
\nProwadzenie rozm\u00f3w [\u0107wiczenia w parach]
\nAnaliza poszczeg\u00f3lnych scenek pod k\u0105tem praktycznym [samoocena i informacje zwrotne od Uczestnik\u00f3w; podsumowanie ze strony trenera]
\n<\/span>
\n6. Cena – jeden z trudniejszych temat\u00f3w rozmowy z Klientem
\n<\/b><\/span>“Oferta nie do odrzucenia”, czyli co nas wyr\u00f3\u017cnia na rynku – radzenie sobie z konkurencj\u0105 [Cecha – Zaleta – Korzy\u015b\u0107]
\nKiedy i jak zaprezentowa\u0107 cen\u0119? [m.in. metoda oszcz\u0119dno\u015bciowa, por\u00f3wnywania, kompaktowa]
\nNajcz\u0119stsze gry i wym\u00f3wki Klienta, stosowane podczas rozm\u00f3w o cenie [wymiana do\u015bwiadcze\u0144 i przyk\u0142ady z praktyki Uczestnik\u00f3w szkolenia]
\nZachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych
\n<\/span>
\n7. Wiedza i umiej\u0119tno\u015bci niezb\u0119dne w efektywnych rozmowach sprzeda\u017cowych
\n<\/b><\/span>Mi\u0119dzy kooperacj\u0105 a konfliktem – pomost negocjacyjny
\nPriorytety dzia\u0142ania w sytuacji skonfliktowania r\u00f3l
\nAnaliza schemat\u00f3w poznawczych – rozpoznawanie w\u0142asnych przekona\u0144 i motywacji
\nPraktyczne wykorzystanie j\u0119zyka perswazji oraz zasad wywierania wp\u0142ywu
\nSkuteczna argumentacja – dostosowywanie stylu do cech osobowych rozm\u00f3wcy <\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Przygotowanie do negocjacji i wyb\u00f3r adekwatnych narz\u0119dzi
\nStrategia ma\u0142ych kroczk\u00f3w, czyli jak ust\u0119powa\u0107 i jak przekonywa\u0107?
\nOdmowa Klienta i radzenie sobie z patem negocjacyjnym
\nWykorzystanie asertywno\u015bci jako narz\u0119dzia wspieraj\u0105cego w negocjacjach
\nKontrolowanie emocji i radzenie sobie ze stresem
\n<\/span>
\n9. Negocjacje cenowe – trening umiej\u0119tno\u015bci [rejestracja kamer\u0105 wideo]
\n<\/b><\/span>Przygotowanie r\u00f3l na bazie w\u0142asnych scenariuszy
\nProwadzenie rozm\u00f3w [\u0107wiczenia w parach]
\nAnaliza rozm\u00f3w pod k\u0105tem zastosowanych metod i ich skuteczno\u015bci [samoocena i informacje zwrotne od Uczestnik\u00f3w; podsumowanie ze strony trenera]<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Pozyskanie nowego Klienta – model podej\u015bcia skoncentrowany na osobie
\nWsp\u00f3\u0142praca ze sta\u0142ym Klientem, czyli bycie opiekunem Klienta
\nRelacje z Klientem, jako \u017ar\u00f3d\u0142o utrzymania jego lojalno\u015bci<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/h4>\n<\/div>\n
\nDzi\u0119ki symulacjom rozm\u00f3w, Uczestnicy maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 opracowania strategii dzia\u0142ania w konkretnych sytuacjach, a tym samym doskonalenia w\u0142asnych umiej\u0119tno\u015bci, niezb\u0119dnych w trakcie prowadzenia dzia\u0142a\u0144 sprzeda\u017cowych.
\nZgodnie z zasad\u0105 30\/70, trener dba, aby wyk\u0142ad stanowi\u0142 jedynie 30% czasu przeznaczonego na zaj\u0119cia, natomiast pozosta\u0142e 70% wype\u0142ni\u0142 warsztat. Istotnym elementem pracy warsztatowej s\u0105 podsumowania poszczeg\u00f3lnych blok\u00f3w i \u0107wicze\u0144 oraz wyci\u0105gni\u0119cie praktycznych wniosk\u00f3w.<\/span>
\nWykorzystywane metody moderacji pracy Uczestnik\u00f3w<\/span><\/b>:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nW ka\u017cdym momencie \u2013 podczas zaj\u0119\u0107 \u2013 trener prowadz\u0105cy zapewnia pomoc Uczestnikom oraz w razie potrzeby udziela konsultacji indywidualnych. Tak\u017ce po zako\u0144czeniu zaj\u0119\u0107 trener pozostaje do dyspozycji Uczestnik\u00f3w w przypadku dodatkowych pyta\u0144 i trudnych kwestii do rozwi\u0105zania. Standardowo kontakt mo\u017cliwy jest drog\u0105 e-mailow\u0105.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n