wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 7035 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Odbiorcy zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n 1<\/b><\/span><\/span>. Rozpocz\u0119cie szkolenia Trudny klient \u2013 trudne sytuacje (autoanaliza pod k\u0105tem silnych stron i ogranicze\u0144) Zamykanie sprzeda\u017cy a stosowane \u201echwyty\u201d i manipulacje Atak, manipulacja z pozycji \u201esilnego przeciwnika\u201d \u2013 skuteczne przeciwdzia\u0142anie Pochwa\u0142a, komplement \u2013 asertywne odpowiedzi 8. Stres i trema \u2013 metody przeciwdzia\u0142ania ich negatywnym skutkom Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/span><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span><\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/span><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/b>Om\u00f3wienie indywidualnych cel\u00f3w i zasad pracy na zaj\u0119ciach
\nIntegracja grupy \u2013 d\u0105\u017cenie do stworzenia atmosfery zaufania i aktywno\u015bci
\nCzym jest sprzeda\u017c? \u2013 Wprowadzenie do zagadnienia
\n<\/b><\/span>
\n2. Zasady efektywnej komunikacji z klientem, wp\u0142ywaj\u0105ce na wzajemn\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119
\n<\/span><\/b>Indywidualne modele percepcji i ich wp\u0142yw na komunikowanie si\u0119
\nSztuka prowadzenia rozm\u00f3w handlowych (perspektywa sprzedawcy oraz klienta)
\nB\u0142\u0119dy komunikacyjne i typowe pu\u0142apki j\u0119zykowe (czynniki zak\u0142\u00f3caj\u0105ce)
\nWp\u0142yw emocji na proces komunikacji i sposoby przejmowania kontroli nad sytuacj\u0105
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>3. Aktywne budowanie kontaktu z klientem opartego na partnerstwie
\n<\/span><\/b>Narz\u0119dzia s\u0142u\u017c\u0105ce pozyskiwaniu klienta i sposoby ich wykorzystania
\nBadanie potrzeb \u2013 nietypowe pytania jako spos\u00f3b na rozszerzenie perspektywy wsp\u00f3\u0142pracy
\nCRM \u2013 zarz\u0105dzanie relacjami z klientami (informacja + klient = strategia)
\nPartner w biznesie \u2013 regu\u0142y tworzenia wi\u0119zi emocjonalnej i racjonalnej
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>4. Kluczowe zachowania handlowca wp\u0142ywaj\u0105ce na spos\u00f3b postrzegania firmy
\n<\/span><\/b>Klient jako najcenniejszy element procesu sprzeda\u017cy (standardy profesjonalnej obs\u0142ugi)
\nZasady prezentacji oferty (forma, tre\u015b\u0107, klimat)
\nEkspresja gest\u00f3w podczas rozm\u00f3w handlowych i ich znaczenie
\nModel r\u00f3\u017cnych typ\u00f3w zachowa\u0144 ludzi (w kontek\u015bcie kupuj\u0105cych i sprzedaj\u0105cych)
\n<\/span><\/span>
\n 5. Trudne sytuacje w kontakcie z klientem i sposoby ich rozwi\u0105zywania<\/b>
\n<\/span><\/p>\n
\nNegocjacje cenowe \u2013 odkrywanie motyw\u00f3w klienta i metody argumentowania
\nPrzewidywanie reakcji negatywnych i przygotowywanie r\u00f3\u017cnych wariant\u00f3w dzia\u0142a\u0144
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>6. Asertywne zachowanie jako alternatywa dla biernego i agresywnego
\n<\/span><\/b>S\u0142owa, gesty, uczucia, czyli przyjmowanie opinii, ocen i emocji klienta
\nKrytyka s\u0142uszna i nies\u0142uszna \u2013 sposoby post\u0119powania
\n<\/span><\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>
\n7. Optymizm i wiara we w\u0142asne si\u0142y jako podstawa sukcesu handlowca
\n<\/span><\/b>Cel i jego \u015bwiadomo\u015b\u0107 sprzymierze\u0144cem w skutecznym dzia\u0142aniu
\nSposoby kreowania po\u017c\u0105danej atmosfery i pozytywnego nastawienia do klienta
\nZawodowy savoir-vivre i czynniki wp\u0142ywaj\u0105ce na wizerunek
\n<\/span><\/span><\/p>\n
\n<\/b>\u0179r\u00f3d\u0142a i mechanizmy powstawania stresu (stres stymuluj\u0105cy i negatywny)
\nPrzezwyci\u0119\u017canie oporu i tremy przed kontaktem z klientem
\nProfilaktyka i antystres (przeciwdzia\u0142anie wypaleniu zawodowemu)
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i wyci\u0105gni\u0119cie wniosk\u00f3w
\n<\/span><\/b>\u201eBurza m\u00f3zg\u00f3w\u201d nt. jak mo\u017cna wykorzysta\u0107 zdobyte wiadomo\u015bci w \u015brodowisku pracy?
\nIndywidualne konsultacje dla uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107 i wskaz\u00f3wki do dalszej pracy
\nOcena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta ewaluacyjna<\/span><\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/span><\/h4>\n<\/div>\n
\nUczestnicy poprzez udzia\u0142 w symulacjach, analizach przypadk\u00f3w, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci.
\nSzczeg\u00f3lny nacisk po\u0142o\u017cony b\u0119dzie na wypracowanie standard\u00f3w zachowa\u0144 i ocen\u0119 aktualnych postaw wzgl\u0119dem tych wzorc\u00f3w.
\nNa podstawie samooceny uczestnicy b\u0119d\u0105 posiada\u0107 wyznaczone kierunki pracy nad sob\u0105 w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144 a tym samym utrwalania pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientem<\/span>.<\/span><\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/span><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/span><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/span><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n