wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: KW-1210 Odbiorcy:<\/b><\/span><\/p>\n Dzi\u0119ki aktywnemu Udzia\u0142owi w zaj\u0119ciach, Uczestnicy: 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia 5. KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA, JAKO PODSTAWA DZIA\u0141ANIA ZESPO\u0141U Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi Uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy poprzez udzia\u0142 w symulacjach, prezentacjach, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. Podczas zaj\u0119\u0107 Uczestnicy maj\u0105 okazj\u0119 zastanowi\u0107 si\u0119 nad procesami zachodz\u0105cymi w trakcie pracy zespo\u0142u kontroluj\u0105cego; zdefiniuj\u0105 warunki, niezb\u0119dne do ich skutecznego dzia\u0142ania. Podczas warsztat\u00f3w szeroko wykorzystywana jest wiedza i umiej\u0119tno\u015bci Uczestnik\u00f3w, ich do\u015bwiadczenie w danym zakresie. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Okre\u015blenie metod pracy na zaj\u0119ciach i zawarcie kontraktu z grup\u0105
\nIntegracja sprzyjaj\u0105ca efektywnej pracy na zaj\u0119ciach
\n<\/b><\/span>
\n2. ISTOTA WSP\u00d3\u0141PRACY W ZESPOLE
\n<\/span><\/b>Warunki efektywnego wsp\u00f3\u0142dzia\u0142ania
\nIstota efektu synergii
\nRola kierownika zespo\u0142u kontroluj\u0105cego a role cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142u
\nIdea dzielenia si\u0119 wiedz\u0105 w grupie
\n<\/b><\/span>
\n3. RELACJE INTERPERSONALNE I ICH WP\u0141YW NA JAKO\u015a\u0106 I SATYSFAKCJ\u0118 Z PRACY W TEAMIE
\n<\/span><\/b>Wszystko zaczyna si\u0119\u2026 od jednostki \u2013 \u015bwiadomo\u015b\u0107 w\u0142asnego potencja\u0142u, jako klucz do budowania pozytywnych kontakt\u00f3w z innymi
\nPercepcja interpersonalna: wp\u0142yw wzajemnego postrzegania si\u0119 jednostek na zachowania w zespole [racjonalne modelowanie wiedzy i do\u015bwiadczenia przez pracownik\u00f3w \u00a0\u00a0z mniejszym do\u015bwiadczeniem i zasobem wiedzy]
\nPrywatnie i zawodowo \u2013 analiza zalet i wad \u0142\u0105czenia relacji
\n<\/b><\/span>
\n4. BARIERY W KOMUNIKACJI
\n<\/span><\/b>Rodzaje barier [bariery zwi\u0105zane z uprzedzeniami, np. r\u00f3\u017cnice poszczeg\u00f3lnych cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142u w wiedzy i do\u015bwiadczeniu, dominuj\u0105ce cechy osobowo\u015bci niekt\u00f3rych os\u00f3b powoduj\u0105ce l\u0119k i brak zdecydowania pozosta\u0142ych, obawa przed niezrozumieniem, nieporadzeniem sobie w sprawach merytorycznych]
\nJak radzi\u0107 sobie z utrudnieniami w komunikacji?
\nAnaliza w\u0142asnego stylu komunikowania si\u0119<\/p>\n
\n<\/b>Rozmawianie o rzeczach trudnych, czy milczenie? \u00a0– Analiza zysk\u00f3w i strat
\nAsertywno\u015b\u0107 i modele udzielania informacji zwrotnych, przydatne w wyra\u017caniu swojego stanowiska
\nOtwarto\u015b\u0107 na przyjmowanie informacji zwrotnych
\n<\/b><\/span>
\n6. J\u0118ZYK CIA\u0141A, CZYLI KOMUNIKACJA NIEWERBALNA W ZESPOLE
\n<\/span><\/b>Sk\u0142adowe komunikacji niewerbalnej: postaw, gestykulacja, mimika, g\u0142os
\n\u015awiadomo\u015b\u0107 znacze\u0144 sygna\u0142\u00f3w niewerbalnych wysy\u0142anych przez cz\u0142onk\u00f3w zespo\u0142<\/span>u<\/span> i podejmowanie adekwatnych dzia\u0142a\u0144 w sytuacji kontrolnej (odpowiednia interpretacja zachowania partnera \u2013 podj\u0119cie odpowiednich krok\u00f3w: wsparcia, przej\u0119cia inicjatywy etc.)
\nElementy psychologii k\u0142amstwa
\n<\/b><\/span>
\n7. KONSTRUKTYWNE DZIA\u0141ANIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH
\n<\/span><\/b>Przyczyny konflikt\u00f3w w zespole
\nStyle reakcji na konflikt \u2013 analiza skuteczno\u015bci<\/span>
\n<\/span>Etapy i metody rozwi\u0105zywania konflikt\u00f3w [koncentracja na problemie, znalezienie punkt\u00f3w wsp\u00f3lnych, poszukiwanie i przedstawienie propozycji rozwi\u0105za\u0144, wyb\u00f3r i wdro\u017cenie rozwi\u0105zania<\/span>]<\/span>
\n<\/b><\/span>
\n8. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i zako\u0144czenie szkolenia
\n<\/span><\/b>Zebranie najistotniejszych informacji
\nWskazanie literatury tematycznej
\nOcena zaj\u0119\u0107<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nTechniki s\u0142u\u017c\u0105ce moderacji pracy:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nTrener stymuluje aktywno\u015b\u0107 grupy poprzez anga\u017cowanie w dyskusje, \u0107wiczenia w parach i podgrupach a tak\u017ce przy indywidualnych prezentacjach. Analiza \u0107wicze\u0144 przyczynia si\u0119 do lepszego zaobserwowania w\u0142asnych reakcji i postaw wzgl\u0119dem postawionego problemu \u0107wiczebnego. Na podstawie samooceny Uczestnicy b\u0119d\u0105 posiada\u0107 wyznaczone kierunki pracy nad sob\u0105 w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\nZrealizowa\u0142a \u0142\u0105cznie <\/span>kilka<\/span> tysi<\/span>\u0119cy<\/span> godzin szkole\u0144, dla urz\u0119d\u00f3w, instytucji i firm.
\nPsycholog<\/span>, socjolog,<\/span> uczestniczka projektu \u015awiatowej Federacji Terapeut\u00f3w Zaj\u0119ciowych [WFOT].
\nPraktyk, w ci\u0105gu sze\u015bciu lat, uczestniczy\u0142a w wielu trudnych projektach, skupiaj\u0105cych si\u0119 wok\u00f3\u0142 zarz\u0105dzania i analizy potencja\u0142u kadr. Jako psycholog trafnie wyci\u0105ga wnioski i s\u0142u\u017cy rad\u0105 ludziom zainteresowanym swoim rozwojem i doskonaleniem zawodowym. Jest cenionym ekspertem, zapraszanym do \u201eLigi Lider\u00f3w\u201d oraz \u201eDebat Oksfordzkich\u201d [PANEUROPA AE \u00a0Katowice].
\nSpecjalizuje si\u0119 w treningach z zakresu: kierowania, wyst\u0105pie\u0144 publicznych, zarz\u0105dzania zmian\u0105 i konfliktem oraz psychologii kontroli. Prowadzi warsztaty rozwijaj\u0105ce, adresowane do kadry mened\u017cerskiej wszystkich szczebli oraz os\u00f3b zajmuj\u0105cych samodzielne stanowiska.<\/span>
\n<\/span>Jest osob\u0105 umiej\u0105c\u0105 zach\u0119ci\u0107 do aktywnego uczestnictwa w warsztatach i od lat otrzymuje najwy\u017csze oceny w ankietach ewaluacyjnych wype\u0142nianych przez uczestnik\u00f3w szkole\u0144. Kocha swoj\u0105 prac\u0119 i daje temu wyraz w jako\u015bci merytorycznej zaj\u0119\u0107.
\nProwadzi zaj\u0119cia \u00a0dla grup otwartych [uczestnik\u00f3w z r\u00f3\u017cnych firm i bran\u017c], jak r\u00f3wnie\u017c \u2013 precyzyjnie analizuj\u0105c potrzeby szkoleniowe \u2013 tworzy programy i \u0107wiczenia dla szkole\u0144 typu \u201ein company\u201d.<\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n