wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 7407<\/span><\/p>\n Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span><\/p>\n Odbiorcy:<\/b><\/span> 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia 2. Stres w pracy nauczyciela \u2013 wprowadzenie do zagadnienia <\/span><\/p>\n 3. Wp\u0142yw stresu na prac\u0119 nauczyciela w obszarze my\u015bli, emocji i zachowania <\/b>Obci\u0105\u017cenia organizacyjne, fizyczne, spo\u0142eczne i psychiczne<\/p>\n 4. Stres jako zjawisko subiektywne 5. Predyspozycje indywidualne sprzyjaj\u0105ce konstruktywnemu radzeniu sobie ze stresem <\/span><\/p>\n 6. Skutki stresu Ocena w\u0142asnej sytuacji w miejscu pracy i w \u017cyciu prywatnym 7. Strategie radzenia sobie ze stresem 8. Metody relaksacyjne Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywnymi. Wyk\u0142ady stanowi\u0105 wprowadzenie lub uzupe\u0142nienie \u0107wicze\u0144 praktycznych, polegaj\u0105cych na autoanalizie oraz zadaniach przeprowadzanych indywidualnie b\u0105d\u017a grupowo. Dzi\u0119ki aktywizuj\u0105cej formule warsztat\u00f3w Uczestnicy maj\u0105 szans\u0119 na zidentyfikowanie obszar\u00f3w problemowych i podj\u0119cie pr\u00f3by opracowania w\u0142asnych technik zmagania si\u0119 ze stresorami oraz prze\u0107wiczenia, w bezpiecznych warunkach, nowych sposob\u00f3w radzenia sobie ze stresem. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nSzkolenie skierowane jest do nauczycieli pragn\u0105cych poszerzy\u0107 swoje kompetencje wp\u0142ywaj\u0105ce na owocn\u0105 prac\u0119 z uczniami, rodzicami, prze\u0142o\u017conymi i wsp\u00f3\u0142pracownikami.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\nOkre\u015blenie metod pracy na warsztatach i zawarcie kontraktu z grup\u0105
\nIntegracja sprzyjaj\u0105ca efektywnej pracy na zaj\u0119ciach<\/p>\n
\n<\/b>Stres jako zjawisko mobilizuj\u0105ce i destrukcyjne
\nObjawy stresu \u2013 autoanaliza obszar\u00f3w problemowych<\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b>Czy wszystkie trudne sytuacje zawodowe s\u0105 stresuj\u0105ce? \u2013 analiza w\u0142asnej interpretacji zdarze\u0144<\/p>\n
\n<\/b>Predyspozycje osobowo\u015bciowe
\nPoczucie w\u0142asne warto\u015bci
\nNastawienie na sukces<\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nOkre\u015blenie obszar\u00f3w wymagaj\u0105cych zmiany<\/p>\n
\n<\/b>Dzia\u0142ania kr\u00f3tkotrwa\u0142e, nastawione na natychmiastowe zmniejszenie skutk\u00f3w obci\u0105\u017cenia <\/b>[odwr\u00f3cenie uwagi; odreagowanie; kontrolowanie swoich my\u015bli; dawanie sobie powod\u00f3w do zadowolenia; konstruktywna rozmowa ze sob\u0105; spontaniczna relaksacja; zwolnienie tempa]
\n<\/b>Dzia\u0142ania d\u0142ugofalowe, niweluj\u0105ce przyczyny i skutki stresu [odrzucenie roli ofiary; zmiana nastawienia; zmiana zachowania; wsparcie spo\u0142eczne; zarz\u0105dzanie czasem; systematyczna relaksacja; styl \u017cycia]<\/p>\n
\n<\/b>Relaks progresywny
\nTrening autogenny
\nRelaksacyjne \u0107wiczenia oddechowe
\nWizualizacja
\n
\n9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107
\n<\/b>Co mog\u0119 zmieni\u0107 swoja postaw\u0105 w \u015brodowisku pracy? Jakie metody s\u0105 dla mnie najlepsze?
\nCo warto przeczyta\u0107\u2026 – literatura tematyczna
\nOcena zaj\u0119\u0107<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nPodczas zaj\u0119\u0107 Uczestnicy b\u0119d\u0105 mogli nie tylko pog\u0142\u0119bi\u0107 swoj\u0105 wiedz\u0119 i rozszerzy\u0107 zakres umiej\u0119tno\u015bci, ale tak\u017ce b\u0119d\u0105 mieli mo\u017cliwo\u015b\u0107 dokonania analizy w\u0142asnej sytuacji, otrzymania informacji zwrotnych oraz podj\u0119cia refleksji nad dalszymi kierunkami pracy i rozwoju. Pomocnymi narz\u0119dziami b\u0119d\u0105: dyskusje w grupie, kwestionariusze, ankiety, testy oraz grupowe i indywidualne \u0107wiczenia.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n