wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 3880 Cel warsztat\u00f3w:<\/b><\/span> <\/span>Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span><\/p>\n Odbiorcy:<\/b><\/span><\/p>\n 1. Wiedza, umiej\u0119tno\u015bci i po\u017c\u0105dane postawy os\u00f3b zajmuj\u0105cych si\u0119 windykacj\u0105<\/b> <\/b>\u015awiadome b\u0105d\u017a nieu\u015bwiadomione przekonania, utrudniaj\u0105ce racjonalne dzia\u0142anie <\/b>Dlaczego ludzie nie p\u0142ac\u0105 w terminie? (Predyspozycje osobowo\u015bciowe i sk\u0142onno\u015b\u0107 do przeci\u0105gania p\u0142atno\u015bci: cz\u0142owiek nastawiony \u201ena cele\u201d oraz \u00a0\u201ena problemy\u201d) <\/b>Umiej\u0119tno\u015b\u0107 zadawania pyta\u0144 i s\u0142uchania jako podstawa rozmowy z trudnym klientem (parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, podsumowania) <\/b>Specyfika prowadzenia rozm\u00f3w telefonicznych a rozm\u00f3w \u201etwarz\u0105 w twarz\u201d <\/b>Przygotowanie do roli (analiza sytuacji) <\/b>Rozpoznawanie w\u0142asnych emocji i sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach (m.in.: z\u0142o\u015b\u0107, l\u0119k, zniech\u0119cenie, lito\u015b\u0107, wsp\u00f3\u0142czucie, wstyd, poczucie winy) Warsztaty oparte s\u0105 na zasadzie interakcji. Ka\u017cdy z Uczestnik\u00f3w jest: s\u0142uchaczem mini-wyk\u0142ad\u00f3w, Uczestnikiem \u0107wicze\u0144 i gier symulacyjnych, autorem samooceny, uwa\u017cnym obserwatorem, prezenterem dorobku grupy \u0107wiczebnej. Forma zaj\u0119\u0107 pozwala ka\u017cdej z os\u00f3b ucz\u0105cych si\u0119 na aktywne uczestnictwo i branie odpowiedzialno\u015bci za wyniki pracy w\u0142asnej i grupy. Zgodnie z zasad\u0105 uczenia si\u0119 doros\u0142ych, najwi\u0119kszy przyrost umiej\u0119tno\u015bci notowany jest w\u0142a\u015bnie przy zastosowaniu du\u017cej ilo\u015bci \u0107wicze\u0144. Gry symulacyjne stanowi\u0105 doskona\u0142y przyczynek do dyskusji, przyswajania nowych wzorc\u00f3w \u00a0i zmiany dotychczasowych zachowa\u0144.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n
\nUzbrojenie os\u00f3b zajmuj\u0105cych si\u0119 windykacj\u0105 w zwi\u0119kszon\u0105 gam\u0119 zachowa\u0144 oraz argument\u00f3w psychologicznych, kt\u00f3re pos\u0142u\u017c\u0105 podniesieniu efektywno\u015bci rozm\u00f3w z d\u0142u\u017cnikami.
\nUwaga Uczestnik\u00f3w skupiona b\u0119dzie wok\u00f3\u0142 trudnych sytuacji (m.in.: gier i wym\u00f3wek klienta, agresji lub bierno\u015bci, pr\u00f3b manipulacji), kt\u00f3re wymagaj\u0105 opanowania emocji i sprawnego pokierowania rozmow\u0105.
\nDzi\u0119ki interaktywnym \u0107wiczeniom i symulacjom, Uczestnicy b\u0119d\u0105 mieli mo\u017cliwo\u015b\u0107 doskonalenia w\u0142asnych umiej\u0119tno\u015bci, niezb\u0119dnych w trakcie planowania i prowadzenia rozm\u00f3w windykacyjnych.<\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nStyl prowadzenia rozmowy z klientem a wp\u0142yw na efektywno\u015b\u0107 procesu windykacji
\nCechy i postawy: jak wykorzysta\u0107 mocne strony do budowania po\u017c\u0105danych efekt\u00f3w rozmowy a jak pracowa\u0107, by zminimalizowa\u0107 negatywny wp\u0142yw s\u0142abszych stron
\n<\/span><\/p>\n
\n2. Psychologia zachowa\u0144 d\u0142u\u017cnika \u2013 przyczyny i skutki
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nMechanizm gier i wym\u00f3wek stosowany podczas rozm\u00f3w windykacyjnych
\nTypowe manipulacje u\u017cywane przez d\u0142u\u017cnika i sposoby przeciwdzia\u0142ania
\n<\/b>Zachowania ludzi w stresie i konsekwencje dla rozm\u00f3w windykacyjnych (atak, wycofanie, rezygnacja)
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n3. Techniki komunikacji interpersonalnej pomocne przy negocjacjach z d\u0142u\u017cnikiem
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n\u201eMowa cia\u0142a\u201d dw\u00f3ch stron kontaktu (obserwacja i analiza zachowa\u0144 klienta; \u015bwiadomo\u015b\u0107 w\u0142asnej gestykulacji)
\nAsertywno\u015b\u0107 wyra\u017cana w s\u0142owach, gestach i postawie (budowanie w\u0142asnej wiarygodno\u015bci i korzystnych relacji z klientem)
\nArgumenty d\u0142u\u017cnik\u00f3w i argumenty wierzycieli: p\u0142aszczyzna emocjonalna i racjonalna (\u201edostrojenie” p\u0142aszczyzn jako warunek do osi\u0105gni\u0119cia porozumienia)
\n<\/span><\/p>\n
\n4. Rozmowy bezpo\u015brednie i telefoniczne z klientami, kt\u00f3rzy nie p\u0142ac\u0105 terminowo
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nW\u0142a\u015bciwe przygotowanie si\u0119 do rozmowy \u2013 cel, kt\u00f3ry ma zosta\u0107 osi\u0105gni\u0119ty
\nIndywidualne podej\u015bcie do klienta \u2013 uwarunkowania podj\u0119cia decyzji windykacyjnych
\n<\/b>Model efektywnego zachowania w kontakcie z trudnym klientem (strategie post\u0119powania dostosowane do predyspozycji)
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n5. Rozmowy windykacyjne \u2013 scenki nagrywane na video
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nTrudne rozmowy z d\u0142u\u017cnikami \u2013 \u0107wiczenia w parach
\nAnaliza postaw, zastosowanych metod, osi\u0105gni\u0119tych efekt\u00f3w (samoocena + informacje zwrotne od Uczestnik\u00f3w i trenera)
\n<\/span><\/p>\n
\n6. \u201eJ\u0119zyk perswazji\u201d jako skuteczne narz\u0119dzie wywierania wp\u0142ywu
\n<\/b>Komunikaty perswazyjne \u2013 mi\u0119kkie podej\u015bcie do trudnych spraw
\nSterowanie rozmow\u0105, czyli jak przekonywa\u0107 s\u0142owem?
\nZasady perswazji w odniesieniu do rozm\u00f3w windykacyjnych
\n
\n7. Panowanie nad emocjami, czyli jak i kiedy stosowa\u0107 kontrol\u0119
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nDystansowanie si\u0119 od negatywnych emocji i sposoby udzielania wsparcia
\nRadzenie sobie ze stresem i przeciwdzia\u0142anie wypaleniu zawodowemu<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n