wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: K2580 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w:<\/b><\/span><\/p>\n 1. \u00a0\u00a0Rozpocz\u0119cie warsztat\u00f3w<\/b> 2. \u00a0\u00a0Efektywna komunikacja w pracy ksi\u0119gowego – co zyskujemy maj\u0105c wi\u0119ksz\u0105 \u015bwiadomo\u015b\u0107?<\/b> 3. \u00a0\u00a0Praktyczne wykorzystanie narz\u0119dzi komunikacyjnych <\/b> 4. \u00a0\u00a0Organizacja pracy ksi\u0119gowego<\/b> 5. \u00a0\u00a0Narz\u0119dzia wspomagaj\u0105ce efektywne zarz\u0105dzanie swoim czasem<\/b> 6. \u00a0\u00a0Asertywno\u015b\u0107 w kontakcie z innymi i samym sob\u0105<\/b> 7. \u00a0\u00a0Proaktywno\u015b\u0107 w rozwi\u0105zywaniu problem\u00f3w<\/b> 8. \u00a0\u00a0Skuteczne zarz\u0105dzanie sob\u0105, czyli jak rozwija\u0107 sw\u00f3j potencja\u0142 nie ulegaj\u0105c stresowi<\/b> 9. \u00a0\u00a0Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i wyci\u0105gni\u0119cie wniosk\u00f3w<\/b> W trakcie szkolenia stosowane s\u0105 r\u00f3\u017cne techniki pobudzania aktywno\u015bci Uczestnik\u00f3w: metoda dedukcji – od uog\u00f3lnie\u0144 do konkret\u00f3w, multimedialne prezentacje, symulacje, gry z podzia\u0142em na role i eksperymenty, daj\u0105ce Uczestnikom mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania nowej wiedzy; dyskusje kierowane przez trenera maj\u0105ce na celu dzielenie si\u0119 do\u015bwiadczeniem oraz wyci\u0105ganie wniosk\u00f3w z \u0107wicze\u0144 praktycznych. Podczas zaj\u0119\u0107 nacisk po\u0142o\u017cony jest na analiz\u0119 przypadk\u00f3w, kt\u00f3re pomog\u0105 Uczestnikom wypracowa\u0107 w\u0142asne sposoby zachowa\u0144, pod k\u0105tem sytuacji, z kt\u00f3rymi stykaj\u0105 si\u0119 podczas pracy zawodowej. Dzi\u0119ki zaj\u0119ciom prowadzonym w grupach – Uczestnicy mog\u0105 prze\u0107wiczy\u0107 trudne sytuacje, odgrywaj\u0105c role w specjalnie przygotowanych przez trenera symulacjach. Na zako\u0144czenie zaj\u0119\u0107 trener wska\u017ce Uczestnikom obszary do dalszej pracy w kierunku samodoskonalenia.<\/span><\/p>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nPrzedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\nZebranie indywidualnych oczekiwa\u0144 i diagnoza trudno\u015bci
\n\u0106wiczenia integruj\u0105ce – buduj\u0105ce atmosfer\u0119 zaufania i otwarto\u015bci<\/p>\n
\nPodstawowe kompetencje komunikacyjne: wiedza, motywacja, umiej\u0119tno\u015bci
\nUmiej\u0119tno\u015bci komunikacyjne, jako kapita\u0142
\nStyl komunikacji i jego wp\u0142yw na jako\u015b\u0107 kontakt\u00f3w z innymi<\/p>\n
\nS\u0142uchanie aktywne, jako spos\u00f3b zdobywania informacji
\nKlaryfikacja, parafraza, podsumowania \u2026 podstawy skutecznej rozmowy
\nOdczytywanie mowy cia\u0142a – integracja s\u0142\u00f3w i emocji odbiorcy
\nInne formy komunikowania (komunikacja przez Internet, komunikacja telefoniczna)
\nRozpoznawanie barier komunikacyjnych i sposoby ich pokonywania<\/p>\n
\n“Ko\u0142o czasu” – autoanaliza
\nMusz\u0119 kontra chc\u0119 – styl podej\u015bcia do wyzwa\u0144
\nRealistyczne podej\u015bcie do zada\u0144 [my\u015blenie w kategorii priorytet\u00f3w]<\/p>\n
\nElastyczny system planowania i alokacja czasu
\nSze\u015b\u0107 kluczowych zasad [ABC, Eisenhowera, ALPEN, Parkera, Pareto, Westheimera]
\nOptymalne gospodarowanie czasem [e-mail, kalendarz, dokumenty]<\/p>\n
\nBudowanie i \u015bwiadomo\u015b\u0107 “w\u0142asnego terytorium”
\nAsertywne komunikowanie otoczeniu swoich pr\u00f3\u015bb i oczekiwa\u0144 – dbanie o relacje, ale ograniczanie niepotrzebnych rozm\u00f3w o niczym
\nReakcje emocjonalne w sytuacji krytyki i sposoby ich \u0142agodzenia
\nPokonywanie trudno\u015bci – spotykanie si\u0119 z innymi w ich modelu \u015bwiata<\/p>\n
\nSpecyfika innowacyjnego my\u015blenia i wychodzenia poza stref\u0119 komfortu
\nTechniki rozwi\u0105zywania problem\u00f3w i stymulowania kreatywno\u015bci
\nSztuka podejmowania decyzji<\/p>\n
\nStres, jako konsekwencja presji czasu, zak\u0142\u00f3ce\u0144 w komunikacji i nierozwi\u0105zanych problem\u00f3w
\nPoznanie siebie i dostosowanie wysi\u0142ku do rytmu dobowego
\nCzynniki sprzyjaj\u0105ce wzrostowi energii psychicznej
\nOdpoczynek – warunek wydajno\u015bci zawodowej<\/p>\n
\nJak wykorzystam zdobyte umiej\u0119tno\u015bci w pracy z klientem
\nIndywidualne konsultacje dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107
\nOcena zaj\u0119\u0107 – ankieta ewaluacyjna
\nRozdanie imiennych certyfikat\u00f3w<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nKa\u017cde z prezentowanych zada\u0144, po jego realizacji, jest omawiane na forum grupy. Uczestnicy podsumowuj\u0105 w\u0142asn\u0105 prac\u0119, dziel\u0105 si\u0119 spostrze\u017ceniami, natomiast trener udziela wskaz\u00f3wek i rozszerza wiedz\u0119 ucz\u0105cych si\u0119 w danym zakresie.
\nStosowane metody moderacji pracy Uczestnik\u00f3w:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n.<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\nWykszta\u0142cenie<\/span>: Uniwersytet \u015al\u0105ski w Katowicach [Wydzia\u0142 Pedagogiki i Psychologii; kierunek: Psychologia]; G\u00f3rno\u015bl\u0105ska Wy\u017csza Szko\u0142a Przedsi\u0119biorczo\u015bci [Studia Podyplomowe]; Uniwersytet \u015al\u0105ski w Katowicach [Wydzia\u0142 Nauk Spo\u0142ecznych; studia doktoranckie]; uczestniczka projektu dostosowuj\u0105cego polski system kszta\u0142cenia do obowi\u0105zuj\u0105cych w krajach europejskich standard\u00f3w ustalonych przez \u015awiatow\u0105 Federacj\u0119 Terapeut\u00f3w Zaj\u0119ciowych \u00a0(WFOT) i Europejsk\u0105 Sie\u0107 Terapii Zaj\u0119ciowej w Szkolnictwie Wy\u017cszym (ENOTHE).
\nDo\u015bwiadczony trener i konsultant zarz\u0105dzania<\/b>, od kilku lat opr\u00f3cz prowadzenia szkole\u0144 dla firm i instytucji, podejmuje – z powodzeniem – wiele trudnych wyzwa\u0144 skupiaj\u0105cych si\u0119 wok\u00f3\u0142 analizy potencja\u0142u kadr. Jako psycholog trafnie wyci\u0105ga wnioski i s\u0142u\u017cy rad\u0105 ludziom zainteresowanym swoim rozwojem i doskonaleniem zawodowym. Dzi\u0119ki temu sta\u0142a si\u0119 cenionym ekspertem, zapraszanym do udzia\u0142u w projektach “Liga Lider\u00f3w” oraz “Debaty Oksfordzkie” [PANEUROPA – Akademia Ekonomiczna w Katowicach].
\nSzkolenia<\/span>: specjalizuje si\u0119 w “mi\u0119kkich” treningach m.in. z temat\u00f3w: “Kierowanie i wsp\u00f3\u0142praca w zespole”; “Komunikacja i zarz\u0105dzanie czasem”; “Sztuka prezentacji”; “Wyst\u0105pienia publiczne”; “Efektywna komunikacja w organizacji”; “Negocjacje w biznesie”; “Innowacyjne my\u015blenie”; “Psychologiczne aspekty kontroli”; “Efektywne techniki zarz\u0105dzania stresem”; “Psychologia w pracy ksi\u0119gowego”<\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n