wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 2790 Dzi\u0119ki aktywnemu udzia\u0142owi w szkoleniu, Uczestnicy:<\/b><\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia<\/b> Dwudniowe zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi Uczestnik\u00f3w: cz\u0119\u015b\u0107 praktyczna rozwija umiej\u0119tno\u015bci zwi\u0105zane z kontaktem z podr\u00f3\u017cnym. \u00a0W ramach warsztatu Uczestnicy wezm\u0105 udzia\u0142 w symulacjach sytuacji zawodowych, prezentacjach, zadaniach w podgrupach, analizie przypadk\u00f3w, dyskusji, wymianie pogl\u0105d\u00f3w i do\u015bwiadcze\u0144. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n\u2022 Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\n\u2022 Okre\u015blenie metod pracy na zaj\u0119ciach i zawarcie kontraktu z grup\u0105
\n\u2022 Integracja sprzyjaj\u0105ca efektywnej pracy na zaj\u0119ciach<\/span>
\n
\n2. Psychologia w pracy kontrolera bilet\u00f3w<\/b>
\n\u2022 Wprowadzenie w tematyk\u0119 zaj\u0119\u0107 – dzia\u0142anie mechanizm\u00f3w psychologicznych
\n\u2022 Stereotypy i uprzedzenia – korzy\u015bci, jakie daje \u015bwiadomo\u015b\u0107 istnienia zagro\u017ce\u0144 wynikaj\u0105cych z pochopnego wnioskowania
\n\u2022 Naturalne reakcje cz\u0142owieka w r\u00f3\u017cnych sytuacjach interpersonalnych
\n\u2022 Manipulacja i sposoby przeciwdzia\u0142ania jej<\/span>
\n
\n3. Komunikacja, czyli skuteczne porozumiewanie si\u0119<\/b>
\n\u2022 Aktywne s\u0142uchanie – sprzymierzeniec kontrolera
\n\u2022 Umiej\u0119tno\u015b\u0107 zadawania pyta\u0144 a ilo\u015b\u0107 i jako\u015b\u0107 uzyskiwanych informacji
\n\u2022 Mowa cia\u0142a – \u017ar\u00f3d\u0142o dodatkowych sygna\u0142\u00f3w i w\u0105tpliwo\u015bci
\n\u2022 Zak\u0142\u00f3cenia w komunikacji i metody ich eliminowania<\/span>
\n
\n4. Sztuka prowadzenia rozm\u00f3w [wiedza, umiej\u0119tno\u015bci, postawa]<\/b>
\n\u2022 Budowanie relacji przy ograniczeniach czasowych
\n\u2022 Typologia zachowa\u0144 ludzkich i jej zastosowanie w pracy kontrolera
\n\u2022 Styl prowadzenia rozmowy a spodziewany rezultat
\n\u2022 Jak u\u0142atwi\u0107 sobie trudn\u0105 rozmow\u0119? [diagnoza przyczyn i strategie post\u0119powania]<\/span>
\n
\n5. Symulacje trudnych rozm\u00f3w – rejestracja kamer\u0105 wideo <\/b>
\n\u2022 Przygotowanie i prowadzenie rozm\u00f3w [\u0107wiczenia w parach]
\n\u2022 Analiza poszczeg\u00f3lnych scenek pod k\u0105tem praktycznym:
\n<\/span>—><\/span>Samoocena
\n—>Informacje zwrotne od Uczestnik\u00f3w szkolenia
\n—>Podsumowanie trenera prowadz\u0105cego zaj\u0119cia
\n\u2022 Trudne sytuacje i sposoby ich rozwi\u0105zywania [wskaz\u00f3wki do zastosowania w konkretnych przypadkach]
\n<\/span>
\n6. Profesjonalizm i scenariusze dzia\u0142a\u0144<\/b>
\n\u2022 Cechy szczeg\u00f3lnie przydatne w pracy kontrolera
\n\u2022 S\u0142abe strony i ich redukcja na drodze do profesjonalizmu
\n\u2022 Definicja scenariusza i jego zastosowanie w pracy kontrolera
\n\u2022 Stworzenie scenariusza\/schematu rozmowy w trakcie kontroli [w oparciu o zdobyt\u0105 wiedz\u0119 i przeprowadzone symulacje]
\n<\/span>
\n7. Efekty kontroli i ich wp\u0142yw na postrzeganie kontrolera<\/b>
\n\u2022 Syndrom bycia \u201emi\u0119dzy m\u0142otem a kowad\u0142em\u201d
\n\u2022 Kontroler – szpieg, policjant czy cz\u0142owiek ograniczaj\u0105cy mo\u017cliwo\u015b\u0107 jazdy bez biletu
\n\u2022 \u201ePo czyjej jestem stronie?\u201d – \u015bwiadomo\u015b\u0107 pe\u0142nionej roli
\n<\/span>
\n8. Panowanie nad emocjami i ich wp\u0142yw na funkcjonowanie zawodowe<\/b>
\n\u2022 Motywowanie siebie do dzia\u0142ania
\n\u2022 Kszta\u0142towanie poczucia w\u0142asnej warto\u015bci
\n\u2022 Konstruktywne pokonywanie trudno\u015bci
\n\u2022 Radzenie sobie ze stresem
\n<\/span>
\n9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i zako\u0144czenie szkolenia<\/b>
\n\u2022 Odpowiedzi na ko\u0144cowe pytania Uczestnik\u00f3w\/konsultacje indywidualne
\n\u2022 Jak wykorzysta\u0107 zdobyte wiadomo\u015bci w kontakcie z pasa\u017cerami?
\n\u2022 Ocena zaj\u0119\u0107 \u2013 ankieta ewaluacyjna<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nMini-wyk\u0142ady s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 oraz dyskusji. Uwaga Uczestnik\u00f3w skupiona jest wok\u00f3\u0142 sytuacji zawodowych o r\u00f3\u017cnym stopniu trudno\u015bci, kt\u00f3re wymagaj\u0105 niejednokrotnie opanowania emocji i szybkiego znalezienia rozwi\u0105zania.
\nDzi\u0119ki \u0107wiczeniom Uczestnicy b\u0119d\u0105 mie\u0107 mo\u017cliwo\u015b\u0107 opracowania strategii dzia\u0142ania w omawianych przypadkach i znalezienia odpowiedzi na w\u0142asne pytania. Istotnym elementem pracy warsztatowej s\u0105 podsumowania poszczeg\u00f3lnych blok\u00f3w i \u0107wicze\u0144 oraz wyci\u0105gni\u0119cie praktycznych wniosk\u00f3w.
\n.<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n