wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 3570 Cele \/ Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. <\/b><\/span>Czym jest psychologia? <\/b>\u201eLepsze jest wrogiem dobrego\u201d, czyli wp\u0142yw jako\u015bci obs\u0142ugi klienta na d\u0142ugotrwa\u0142\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119<\/span> B\u0142\u0119dy percepcji i ich wp\u0142yw na komunikacj\u0119 <\/b>Typologia klient\u00f3w i zastosowanie odpowiedniej techniki prowadzenia rozm\u00f3w <\/b>Wyb\u00f3r odpowiedniego miejsca i czasu na przeprowadzenie rozmowy<\/span> <\/b>Kluczowe umiej\u0119tno\u015bci \u2013 niezb\u0119dne przy prowadzeniu rozm\u00f3w telefonicznych<\/span> Prowadzenie rozm\u00f3w (\u0107wiczenia w parach) <\/b>Rola, jak\u0105 odgrywam w procesie obs\u0142ugi klienta<\/span> <\/p>\n 9. Stres a obs\u0142uga klienta <\/b>Obszary dzia\u0142ania, kt\u00f3re s\u0105 najbardziej stresuj\u0105ce \u2013 samoanaliza<\/span> <\/b>Sta\u0142y kontakt i rzetelna informacja<\/span> Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metodami aktywizuj\u0105cymi uczestnik\u00f3w. Wyk\u0142ady dostarczaj\u0105 niezb\u0119dnej wiedzy i s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 praktycznych. Uczestnicy poprzez udzia\u0142 w symulacjach, analizach przypadk\u00f3w, pracach wykonywanych w grupach \u2013 maj\u0105 mo\u017cliwo\u015b\u0107 wykorzystania wynik\u00f3w pracy zespo\u0142u, dzi\u0119ki czemu nast\u0119puje efekt uczenia si\u0119 nowych zachowa\u0144 i umiej\u0119tno\u015bci. Szczeg\u00f3lny nacisk po\u0142o\u017cony b\u0119dzie na wypracowanie standard\u00f3w zachowa\u0144 i ocen\u0119 aktualnych postaw wzgl\u0119dem tych wzorc\u00f3w. Na podstawie samooceny uczestnicy b\u0119d\u0105 posiada\u0107 wyznaczone kierunki pracy nad sob\u0105 w zakresie trenowania po\u017c\u0105danych zachowa\u0144 a tym samym utrwalania pozytywnego wizerunku firmy w kontakcie z klientem.<\/p>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/b>Narz\u0119dzia, jakimi dysponujemy dzi\u0119ki psychologii<\/span>
\n<\/b><\/span>Sytuacje, w kt\u00f3rych wiedza psychologiczna jest wykorzystywana<\/span>
\n<\/b><\/span>Psychologia w kontakcie z klientem
\n<\/span>
\n2. Zasady obs\u0142ugi klienta \u2013 profesjonalizm i wsp\u00f3\u0142praca
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Z\u0142ote zasady post\u0119powania z klientem (Pozyskaj \u2013 Utrzymaj \u2013 Zdob\u0105d\u017a lojalno\u015b\u0107)<\/span>
\n<\/b><\/span>Metoda \u0142\u0105czenia dobrych i z\u0142ych wiadomo\u015bci<\/span>
\n<\/b><\/span>Cechy i umiej\u0119tno\u015bci profesjonalnego pracownika dzia\u0142u obs\u0142ugi klienta<\/span>
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n3. Efektywna komunikacja \u2013 co zyskujemy maj\u0105c wi\u0119ksz\u0105 \u015bwiadomo\u015b\u0107?
\n<\/b><\/span>Najwa\u017cniejsze elementy porozumiewania si\u0119
\nKomunikacja werbalna – precyzyjne m\u00f3wienie, aktywne s\u0142uchanie oraz zrozumienie klienta
\nKomunikacja niewerbalna \u2013 gesty wp\u0142ywaj\u0105ce pozytywnie lub negatywnie na rozm\u00f3wc\u0119
\n<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n
\n4. Sztuka prowadzenia rozm\u00f3w \u2013 umiej\u0119tno\u015b\u0107 dostrajania si\u0119 do klienta
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nKim jest nasz klient? Co lubi klient? – czynniki u\u0142atwiaj\u0105ce skuteczn\u0105 argumentacj\u0119
\n\u015awiadomo\u015b\u0107 celu prowadzonej rozmowy
\nWp\u0142yw pozytywnej atmosfery na przebieg i efekt rozmowy<\/span>
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n5. Trudne rozmowy – sposoby post\u0119powania w kontakcie bezpo\u015brednim
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Przewidywanie reakcji negatywnych i przygotowanie r\u00f3\u017cnych wariant\u00f3w dzia\u0142a\u0144<\/span>
\n<\/b><\/span>Panowanie na emocjami \u2013 jak zachowa\u0107 \u201ezimn\u0105 krew\u201d?<\/span>
\n<\/b><\/span>Zwyci\u0119stwo a jego skutki d\u0142ugofalowe dla wzajemnej wsp\u00f3\u0142pracy<\/span>
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n6. Rozmowy telefoniczne \u2013 regu\u0142y
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Zasady post\u0119powania w przypadku agresji rozm\u00f3wcy<\/span>
\n<\/b><\/span>Ka\u017cdy bywa trudnym klientem, czyli: ostro\u017cno\u015bci nigdy za wiele
\n<\/span><\/p>\n
\n7. Symulacje rozm\u00f3w z klientami \u2013 rejestracja kamer\u0105 video<\/b>
\n<\/b><\/span>Przygotowanie do rozmowy (bezpo\u015brednia, telefoniczna)
\n<\/span><\/p>\n
\nAnaliza poszczeg\u00f3lnych scenek pod k\u0105tem praktycznym <\/span>(Odtwarzanie nagrania i udzielenie uczestnikom informacji zwrotnej)
\n<\/span><\/p>\n
\n8. Nastawienie do klient\u00f3w
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Podej\u015bcie do klienta \u2013 samoanaliza<\/span>
\n<\/b><\/span>Techniki u\u0142atwiaj\u0105ce koncentracj\u0119 na kliencie<\/span>
\n<\/b><\/span>Walka z rutyn\u0105 \u2013 ka\u017cdy klient jest inny<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Sposoby usuwania napi\u0119\u0107 i przeciwdzia\u0142anie wypaleniu zawodowemu<\/span>
\n<\/b><\/span>Umiej\u0119tno\u015bci udzielania i przyjmowania wsparcia <\/span>
\n<\/b><\/span>Profilaktyka i relaksacja
\n<\/span><\/p>\n
\n10. O czym nale\u017cy pami\u0119ta\u0107 w kontakcie z klientem?
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span>Pomoc w rozwi\u0105zywaniu problem\u00f3w klienta<\/span>
\n<\/b><\/span>Szybkie powiadamianie o op\u00f3\u017anieniach i przeszkodach
\nEmpatia i taktowne zachowanie<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n.<\/span><\/p>\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n