wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Cele:<\/b><\/span> <\/p>\n <\/span>Odbiorcy:<\/b><\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie zaj\u0119\u0107 2. Prezentacje i wyst\u0105pienia publiczne – wprowadzenie do zagadnienia 3. Wizerunek prezentera a efekt wyst\u0105pienia publicznego 4. “J\u0119zyk” skutecznej prezentacji, czyli si\u0142a przekonywania s\u0142owem 5. Jak sta\u0107 si\u0119 lepszym m\u00f3wc\u0105? Zasady wymowy, dykcji i operowania g\u0142osem 6. “Mowa cia\u0142a” – panowanie nad gestami i przestrzeni\u0105 7. Metody budowania skutecznej prezentacji i umiej\u0119tne sterowanie jej przebiegiem 8. “Mistrzowska prezentacja” – element sukcesu osobistego (\u0107wiczenia przy u\u017cyciu kamery video) W trakcie treningu wiedza teoretyczna przekazywana jest w formie mini-wyk\u0142ad\u00f3w, stanowi\u0105cych wst\u0119p do \u0107wicze\u0144 praktycznych, symulacji przy u\u017cyciu kamery video, dyskusji w\u015br\u00f3d uczestnik\u00f3w. <\/span> Przyk\u0142ady stosowanych \u0107wicze\u0144<\/span>: Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Przedstawienie si\u0119 prowadz\u0105cych i uczestnik\u00f3w
\nIntegracja maj\u0105ca na celu zbudowanie korzystnej atmosfery na zaj\u0119ciach
\nDiagnoza oczekiwa\u0144 grupy i okre\u015blenie metod pracy na zaj\u0119ciach<\/p>\n
\n<\/b>Rola prezentera w przedsi\u0119wzi\u0119ciu, jakim jest wyst\u0105pienie publiczne
\nZnaczenie miejsca prowadzenia prezentacji (znane a nowe – blaski i cienie)
\nWp\u0142yw nastawienia prezentera na odbi\u00f3r s\u0142uchaczy<\/p>\n
\n<\/b>Czynniki kszta\u0142tuj\u0105ce wizerunek prezentera
\nDostosowanie ubioru do osobowo\u015bci i okoliczno\u015bci wyst\u0105pienia
\nStyl prowadzenia wyst\u0105pienia a \u017cywio\u0142owo\u015b\u0107 prezentera<\/p>\n
\n<\/b>Zasady efektywnej komunikacji (staranny dob\u00f3r s\u0142\u00f3w; naturalny styl wypowiedzi; u\u017cywanie strony czynnej; aktywne s\u0142uchanie; dialog ze s\u0142uchaczami; podsumowania; parafraza)
\nCisza – jej znaczenie i spos\u00f3b oddzia\u0142ywania na s\u0142uchaczy
\nBariery, kt\u00f3re zak\u0142\u00f3caj\u0105 porozumiewanie si\u0119 i sposoby ich przezwyci\u0119\u017cania
\nElementy istotne w przekazie (jasne przes\u0142anie – sedno sprawy; sp\u00f3jno\u015b\u0107; poczucie humoru, logika wypowiedzi; koncentracja na celu)<\/p>\n
\n<\/b>Technika wymowy (w\u0142a\u015bciwa postawa, prawid\u0142owe oddychanie, intonacja i tempo m\u00f3wienia)
\nZnaczenie prawid\u0142owej wymowy w kontaktach mi\u0119dzyludzkich (dobra dykcja i si\u0142a g\u0142osu)
\nW\u0142a\u015bciwa higiena g\u0142osu, czyli dbanie o narz\u0119dzie, dzi\u0119ki kt\u00f3remu m\u00f3wimy
\nEliminowanie stresu negatywnego i niepo\u017c\u0105danej tremy<\/p>\n
\n<\/b>Zasady operowania przestrzeni\u0105 (rozmowy bezpo\u015brednie, wi\u0119ksze audytorium)
\nEkspresja gest\u00f3w i ich znaczenie przy prezentacji
\nUtrzymywanie kontaktu wzrokowego i zainteresowanie odbiorc\u00f3w
\nDystans w kontaktach interpersonalnych (cztery g\u0142\u00f3wne strefy)<\/p>\n
\n<\/b>Cel prezentacji i profesjonalne przygotowanie do wyst\u0105pienia
\nStruktura prezentacji, czyli FTK (forma, tre\u015b\u0107, klimat)
\nKorzystanie z materia\u0142\u00f3w i urz\u0105dze\u0144 pomocniczych (prezentacja multimedialna, komputer, rzutnik, etc.)
\nTechniki aktywizowania s\u0142uchaczy i sposoby post\u0119powania w “trudnych” sytuacjach
\nRozpoznawanie postaw odbiorc\u00f3w, analiza i dob\u00f3r strategii argumentowania
\nAnaliza prezentacji i wyci\u0105gni\u0119cie wniosk\u00f3w a w\u0142a\u015bciwa samoocena<\/p>\n
\n<\/b>Przygotowanie wyst\u0105pienia\/prezentacji (wg przygotowanych scenariuszy)
\nSztuka prezentacji – \u0107wiczenia z wykorzystaniem nowych umiej\u0119tno\u015bci
\nOdtwarzanie nagranych prezentacji (analiza pod k\u0105tem skuteczno\u015bci dokonywanych dzia\u0142a\u0144; komentarze uczestnik\u00f3w + informacje zwrotne trener\u00f3w)
\n
\n9. Podsumowanie i sprawdzenie nabytych umiej\u0119tno\u015bci
\n<\/b>“Prezentacyjne ABC” – najistotniejsze elementy warsztat\u00f3w
\nKonsultacje indywidualne – wskaz\u00f3wki trener\u00f3w dotycz\u0105ce dalszej pracy
\nAnkieta ewaluacyjna<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nStosowane metody moderacji pracy uczestnik\u00f3w<\/span><\/span>:
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n