wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 3455 Korzy\u015bci dla Uczestnik\u00f3w zaj\u0119\u0107<\/b>:<\/span><\/p>\n Zaj\u0119cia skierowane s\u0105 do<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia<\/b><\/span> 4. Planowanie i przygotowanie badania \u2013 czy zawsze pierwsze kroki s\u0105 najtrudniejsze? Zaj\u0119cia prowadzone s\u0105 metod\u0105 warsztatow\u0105 opieraj\u0105c\u0105 si\u0119 o aktywny udzia\u0142 grupy. Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n\n
Program szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/b>Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\nOkre\u015blenie indywidualnych oczekiwa\u0144 i metod pracy na warsztatach
\nIntegracja grupy i zbudowanie atmosfery zaufania i tw\u00f3rczego zaanga\u017cowania
\n
\n2. Wprowadzenie do zagadnie\u0144 badania opinii i nastroj\u00f3w [BON]
\n<\/b>Statystyka dla tych, kt\u00f3rym brak czasu
\nSocjologia i jej znaczenie dla rozwoju nowoczesnej organizacji
\nMetody przydatne w realizacji BON
\n
\n3. Opinie i nastroje pracownicze \u2013 prawdy i mity
\n<\/b>Brak nadziei na zmian\u0119 = brak wiary w powodzenie projektu
\n<\/b>\u201eKto to wymy\u015bli\u0142 \u2013 wyrzucaj\u0105 nasze pieni\u0105dze\u201d\u2026
\n<\/b>Badanie nie zast\u0105pi dialogu, mo\u017ce jednak sta\u0107 si\u0119 jego pocz\u0105tkiem<\/p>\n
\n<\/b>Czy pomoc jest nam potrzebna? \u2013 Korzy\u015bci ze wsp\u00f3\u0142pracy z zewn\u0119trzn\u0105 firm\u0105 badawcz\u0105
\nAnaliza szans i zagro\u017ce\u0144 wynikaj\u0105cych z realizacji projektu
\nObszary podlegaj\u0105ce BON \u2013 ich znaczenie oraz mo\u017cliwo\u015b\u0107 zmian w oparciu o wyniki badania
\nKomunikowanie cel\u00f3w badania a zainteresowanie respondent\u00f3w
\n
\n5. Ankieta, czyli: o ile spytasz, tyle si\u0119 dowiesz
\n<\/b>Du\u017co nie zawsze znaczy dobrze \u2013 ilo\u015b\u0107 pyta\u0144 w formularzu
\nPytania jedno- i wielokrotnego wyboru a poczucie bycia manipulowanym u ankietowanego
\n\u201eZaw\u00f3r bezpiecze\u0144stwa\u201d w projekcie \u2013 pytania otwarte i uwagi
\nFormat, czcionka, ilo\u015b\u0107 miejsca na odpowied\u017a, czyli: kilka s\u0142\u00f3w o technicznej stronie kwestionariusza
\n
\n6. Analiza zwr\u00f3conych ankiet
\n<\/b>Kr\u00f3tki kurs \u201eobr\u00f3bki\u201d ankiet \u2013 praktyczne wskaz\u00f3wki niezb\u0119dne na tym etapie badania
\nNarz\u0119dzia pomocne w agregowaniu uzyskanych informacji
\nG\u0142\u00f3wne zasady prezentacji wynik\u00f3w w formie raportu
\n
\n7. Publikacja wynik\u00f3w badania
\n<\/b>Badanie, badanie i po badaniu\u2026 \u2013 czy projekt spe\u0142ni\u0142 pok\u0142adane w nim nadzieje?
\nDost\u0119p do wynik\u00f3w: Kiedy? Kto? W jakim zakresie?
\nKomentarz do raportu \u2013 przydatny czy niezb\u0119dny?
\n
\n8. Dzia\u0142ania zmierzaj\u0105ca do wykorzystania wynik\u00f3w BON
\n<\/b>Rozwa\u017cenie sugestii zawartych w ankietach
\nSpotkania z pracownikami b\u0105d\u017a ich przedstawicielami
\nSzybkie zmiany \u2013 szybkie efekty badania
\nPlanowanie zmian odsuni\u0119tych w czasie \u2013 nak\u0142ady inwestycyjne vs. koszty zaniechania
\nKiedy nast\u0119pne badanie? \u2013 Cykliczno\u015b\u0107 projektu a jego efekty
\n
\n9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107<\/b><\/span>
\n<\/span><\/b>Konsultacje indywidualne \u2013 wskaz\u00f3wki trenera dotycz\u0105ce nietypowych projekt\u00f3w
\nAnkieta ewaluacyjna
\nOcena zaj\u0119\u0107<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nWykonywane w czasie zaj\u0119\u0107 \u0107wiczenia umo\u017cliwiaj\u0105 zapoznanie si\u0119 z metodologi\u0105 stosowan\u0105 w trakcie realizacji BON.
\nPrzeprowadzone symulacje pozwalaj\u0105 na pr\u00f3b\u0119 modyfikacji poznanych narz\u0119dzi badawczych tak, by dostosowa\u0107 je do indywidualnych za\u0142o\u017ce\u0144.
\nPraca podsumowywana jest dyskusj\u0105 moderowan\u0105 i wnioskami do zastosowania w realiach organizacji.<\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n