wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Cele:<\/b><\/span> Korzy\u015bci dla Uczestniow zaj\u0119\u0107:<\/b><\/span><\/p>\n Zaj\u0119cia skierowane s\u0105 do:<\/b><\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia 2. Wprowadzenie do profesjonalnej adaptacji kadr <\/b>Niekorzystna atmosfera w miejscu pracy i s\u0142aba identyfikacja z firm\u0105 <\/b>Materia\u0142y i niezb\u0119dne informacje dla nowozatrudnionych \u00a0(miejsce pracy, firma, \u015brodowisko) <\/b>Podstawa do podj\u0119cia decyzji kadrowych (przed\u0142u\u017cenie umowy lub rozmowa separacyjna) Zainteresowanym firmom i instytucjom<\/b>, p<\/span><\/span>roponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b><\/span>.<\/span> <\/b><\/p>\n Us\u0142ug<\/span>i<\/span> szkoleniow<\/span>e<\/span> stosownie do<\/span> aktualnie <\/span>obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119t<\/span>e<\/span> s\u0105<\/span> podstawow\u0105<\/span> [23%]<\/span> stawk\u0105 podatku VAT<\/span>,<\/span> zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug \u00a0(Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT<\/b> [netto=brutto]
\n<\/b><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/b>Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\n<\/b>Prezentacja celu i metodyki warsztat\u00f3w
\n<\/b>Ustalenie zasad wsp\u00f3\u0142pracy na zaj\u0119ciach<\/b><\/span><\/p>\n
\nAdaptacja, czyli przekaz informacji, nauka w dzia\u0142aniu, kszta\u0142towanie postawy
\nKto odpowiada za adaptacj\u0119 kadr? (Rola prze\u0142o\u017conego, rola dzia\u0142u HR)
\nZnaczenie adaptacji dla nowozatrudnionego oraz dla firmy
\nWp\u0142yw adaptacji na motywacj\u0119 nowych pracownik\u00f3w
\n
\n3. Proces adaptacyjny i jego przebieg
\n<\/b>Czas trwania adaptacji
\nPrzygotowanie planu wprowadzenia oraz planu szkole\u0144 wst\u0119pnych
\nPrzystosowanie pracownika do: prze\u0142o\u017conego, wsp\u00f3\u0142pracownik\u00f3w, roli i zada\u0144, kultury organizacyjnej
\nRegularna kontrola procesu adaptacji
\n
\n4. Konsekwencje z\u0142ego wprowadzenia pracownik\u00f3w
\n<\/b><\/p>\n
\nNiska motywacja do pracy
\nWolniejszy rozw\u00f3j umiej\u0119tno\u015bci zawodowych
\nOdchodzenie nowych pracownik\u00f3w: w czasie trwania okresu pr\u00f3bnego lub tu\u017c po jego zako\u0144czeniu; pracownik\u00f3w poni\u017cej roku pracy
\n<\/span><\/p>\n
\n5. Metody wprowadzania nowego pracownika do organizacji
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nPrzydzielenie opiekuna lub coacha na stanowisku pracy
\nSzkolenia adaptacyjne i stanowiskowe wg program\u00f3w indywidualnych
\nSpotkania integracyjne i wspieranie rozwoju cz\u0142onka zespo\u0142u
\nFeedback ze strony prze\u0142o\u017conego (ocena post\u0119p\u00f3w i przydzielanie kolejnych \u00a0zada\u0144)
\n<\/span><\/p>\n
\n6. Efektywne wykorzystanie wynik\u00f3w adaptacji
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\nAdaptacja jako narz\u0119dzie do zatrzymania cennych pracownik\u00f3w: generowanie zaanga\u017cowania we wsp\u00f3lny cel organizacji; osi\u0105ganie satysfakcji zawodowej poprzez dob\u00f3r w\u0142a\u015bciwych zada\u0144 do kompetencji; motywowanie do dzia\u0142ania dzi\u0119ki otwartej komunikacji i wzajemnemu zaufaniu
\nMo\u017cliwo\u015b\u0107 planowania \u015bcie\u017cki kariery zawodowej w oparciu o ocen\u0119 procesu adaptacji
\nDalsze doskonalenie czyli uk\u0142adanie strategii edukacyjnych
\n<\/span><\/p>\n
\n7. Podsumowanie zaj\u0119\u0107
\n<\/b>Konsultacje indywidualne
\nAnkieta ewaluacyjna<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\nStosowane metody pracy z Uczestnikami<\/span>:
\nAnaliza przypadk\u00f3w
\nPrzeprowadzenie rozmowy oceniaj\u0105cej \u2013 symulacja
\nUdzielanie informacji zwrotnej \u2013 odgrywanie r\u00f3l<\/span>
\n
\nW ramach prowadzonych dyskusji poruszane s\u0105 istotne zagadnienia z punktu widzenia nowozatrudnionego pracownika, jak i kadry kierowniczej, a mianowicie: <\/span>
\n<\/span>Czym jest adaptacja i jak najlepiej j\u0105 przeprowadzi\u0107?
\nJak zwi\u0119ksza\u0107 efektywno\u015b\u0107 nowych pracownik\u00f3w na stanowisku pracy?
\nJaki wp\u0142yw ma adaptacja na funkcjonowanie ca\u0142ej organizacji?<\/span>
\n
\nCzas \u00a0zaj\u0119\u0107 jest nie tylko przeznaczony na doskonalenie umiej\u0119tno\u015bci zwi\u0105zanych z organizacj\u0105 i przeprowadzeniem procesu adaptacji. Jest tak\u017ce sposobno\u015bci\u0105 do refleksji nad czynnikami, kt\u00f3re decyduj\u0105 o przysz\u0142o\u015bci ka\u017cdej organizacji, a przecie\u017c \u017cadna firma nie jest w stanie osi\u0105gn\u0105\u0107 sukcesu bez w\u0142a\u015bciwych ludzi na odpowiednich stanowiskach.<\/span><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
Propozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWA\u017bNE [dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji]<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli <\/b><\/span>Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ <\/span>Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych<\/span><\/b>:<\/span>
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n