wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Odbiorcy:<\/b><\/span><\/p>\n 1. Rozpocz\u0119cie szkolenia<\/b><\/span> 2. Psychologia w pracy kontrolera<\/b><\/span> 3. Komunikacja, czyli skuteczne porozumiewanie si\u0119<\/b><\/span> 4. Sztuka prowadzenia rozm\u00f3w [wiedza, umiej\u0119tno\u015bci, postawa]<\/b><\/span> 5. Symulacje trudnych rozm\u00f3w – rejestracja kamer\u0105 wideo<\/b><\/span> 7. Wyniki kontroli i ich wp\u0142yw na postrzeganie kontrolera<\/b><\/span> 8. Panowanie nad emocjami i ich wp\u0142yw na funkcjonowanie zawodowe<\/b><\/span> 9. Podsumowanie zaj\u0119\u0107 i zako\u0144czenie szkolenia<\/b><\/span> Do\u015bwiadczony trener – specjalista w zakresie przekazywanych zagadnie\u0144.\u00a0<\/span><\/p>\n Do dyspozycji naszych Klient\u00f3w oddajemy czterdziestoosobowy zesp\u00f3\u0142. Rzetelna wiedza jego cz\u0142onk\u00f3w, uzupe\u0142niona trenerskim do\u015bwiadczeniem stanowi solidn\u0105 podstaw\u0119, za\u015b ich entuzjazm i stosowanie interaktywnych technik warsztatowych sprawia, i\u017c zaj\u0119cia s\u0105 atrakcyjne dla Uczestnik\u00f3w i wysoce efektywne.<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b>:<\/p>\n Us\u0142ugi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119te s\u0105 podstawow\u0105 stawk\u0105 podatku VAT zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto] Cele i odbiorcy szkolenia Kod: NPK-0215 Cele: U\u015bwiadomienie znaczenia psychologii w kontroli Poznanie metod i narz\u0119dzi przydatnych w pracy kontrolera Nabycie praktycznych umiej\u0119tno\u015bci podnosz\u0105cych komfort pracy rewidenta Rozwini\u0119cie wiedzy w zakresie w\u0142a\u015bciwego doboru sposob\u00f3w post\u0119powania \u0106wiczenia w zakresie konstruktywnego radzenia sobie ze stresem i emocjami Doskonalenie umiej\u0119tno\u015bci prowadzenia efektywnych rozm\u00f3w z kontrolowanymi Odbiorcy: Pracownicy i … <\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n<\/span><\/b>Przedstawienie si\u0119 trenera i Uczestnik\u00f3w
\nOkre\u015blenie metod pracy na zaj\u0119ciach i zawarcie kontraktu z grup\u0105
\nIntegracja sprzyjaj\u0105ca efektywnej pracy na zaj\u0119ciach<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Wprowadzenie w tematyk\u0119 zaj\u0119\u0107 – dzia\u0142anie mechanizm\u00f3w psychologicznych
\nStereotypy i uprzedzenia – korzy\u015bci, jakie daje rewidentowi \u015bwiadomo\u015b\u0107 istnienia zagro\u017ce\u0144 wynikaj\u0105cych z pochopnego wnioskowania
\nNaturalne reakcje cz\u0142owieka w r\u00f3\u017cnych sytuacjach interpersonalnych
\nManipulacja i sposoby przeciwdzia\u0142ania jej<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Aktywne s\u0142uchanie – sprzymierzeniec pracownika kontroli
\nUmiej\u0119tno\u015b\u0107 zadawania pyta\u0144 a ilo\u015b\u0107 i jako\u015b\u0107 uzyskiwanych informacji
\nMowa cia\u0142a – \u017ar\u00f3d\u0142o dodatkowych sygna\u0142\u00f3w i w\u0105tpliwo\u015bci
\nZak\u0142\u00f3cenia w komunikacji i metody ich eliminowania<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Budowanie relacji przy ograniczeniach czasowych
\nTypologia zachowa\u0144 ludzkich i jej zastosowanie w pracy kontrolera
\nStyl prowadzenia rozmowy a spodziewany rezultat
\nJak u\u0142atwi\u0107 sobie trudn\u0105 rozmow\u0119? [diagnoza przyczyn i strategie post\u0119powania]<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Przygotowanie i prowadzenie rozm\u00f3w [\u0107wiczenia w parach]
\nAnaliza poszczeg\u00f3lnych scenek pod k\u0105tem praktycznym:
\n— Samoocena
\n— Informacje zwrotne od Uczestnik\u00f3w szkolenia
\n— Podsumowanie trenera prowadz\u0105cego zaj\u0119cia
\nTrudne sytuacje i sposoby ich rozwi\u0105zywania [wskaz\u00f3wki do zastosowania w konkretnych przypadkach]
\n<\/span>
\n<\/b><\/span>6. Profesjonalizm i scenariusze dzia\u0142a\u0144<\/span>
\n<\/span><\/b>Cechy szczeg\u00f3lnie przydatne w pracy kontrolera
\nS\u0142abe strony i ich redukcja na drodze do profesjonalizmu
\nDefinicja scenariusza i jego zastosowanie w pracy dzia\u0142u kontroli
\nStworzenie scenariusza\/schematu rozmowy w trakcie kontroli [w oparciu o zdobyt\u0105 wiedz\u0119 i przeprowadzone symulacje]<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Syndrom bycia “mi\u0119dzy m\u0142otem a kowad\u0142em”
\nKontroler – szpieg, policjant czy cz\u0142owiek ograniczaj\u0105cy mo\u017cliwo\u015b\u0107 powstawania nieprawid\u0142owo\u015bci
\n“Po czyjej jestem stronie?” – \u015bwiadomo\u015b\u0107 pe\u0142nionej roli<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Motywowanie siebie do dzia\u0142ania
\nKszta\u0142towanie poczucia w\u0142asnej warto\u015bci
\nKonstruktywne pokonywanie trudno\u015bci
\nRadzenie sobie ze stresem<\/span><\/p>\n
\n<\/span><\/b>Odpowiedzi na ko\u0144cowe pytania uczestnik\u00f3w\/konsultacje indywidualne
\nAnkieta ewaluacyjna<\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nW trakcie zaj\u0119\u0107 i przerw Uczestnicy uzyskaj\u0105 odpowiedzi na w\u0142asne pytania dotycz\u0105ce omawianych zagadnie\u0144.<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
Uczestnicy otrzymuj\u0105<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nTylko u nas<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nInformacje i rezerwacja miejsc: 32 2816231 <\/b>– zapraszamy
\nUWAGA: Koszt szkolenia nie obejmuje noclegu.<\/b>
\nRezerwacji nocleg\u00f3w Uczestnicy dokonuj\u0105 we w\u0142asnym zakresie.
\nOczywi\u015bcie nasi konsultanci ch\u0119tnie s\u0142u\u017cy\u0107 b\u0119d\u0105 Pa\u0144stwu rad\u0105 i pomoc\u0105 r\u00f3wnie\u017c w tej kwestii (kontakt: 32 281 62 31)<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWa\u017cne dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych:<\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nWz\u00f3r o\u015bwiadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF<\/a><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"