wp-statistics
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114broken-link-checker
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114health-check
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114olympus-google-fonts
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114wordpress-seo
domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init
action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/klient.dhosting.pl/apilarczyk/synteza.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114Kod: 4815 Cele<\/b>:<\/span><\/p>\n 1. Sekretariat \u2013 \u201eserce\u201d firmy\/ instytucji<\/b>: * Miejsce sekretariatu w strukturze przedsi\u0119biorstwa * Sekret \u2013 sekretarka, czyli rola i zadania zaufanej osoby w \u017cyciu organizacji * Kluczowe kompetencje sekretarki\/ asystentki * Zarz\u0105dzanie informacj\u0105 i zasady jej prawid\u0142owego obiegu.<\/span><\/p>\n 2. Instrukcja kancelaryjna<\/b>: * Systemy kancelaryjne * Podzia\u0142 i metody pracy * W\u0142a\u015bciwy obieg dokument\u00f3w * Rejestracja spraw i ich rozpatrywanie * Porz\u0105dkowanie i przechowywanie dokument\u00f3w * \u00a0Archiwizacja [szafy, teczki, komputer].<\/p>\n 3. Struktura korespondencji biurowej<\/b>: * Co? Do kogo? Jak? \u2013 zasady redagowania pism * Rodzaje i formy pism * Pisma firmowe i ich cz\u0119\u015bci sk\u0142adowe * Pisma sugestywne nastawione na odpowiedni\u0105 reakcj\u0119 odbiorcy * Przedmiot sprawy i tre\u015b\u0107 pisma * Korespondencja elektroniczna * Unikanie b\u0142\u0119d\u00f3w, jako \u015bwiadectwo profesjonalizmu. 4. Perfekcyjna organizacja pracy sekretariatu<\/b>: <\/b>* \u201ePrawa r\u0119ka szefa\u201d, czyli kanony dobrej wsp\u00f3\u0142pracy * Zarz\u0105dzanie sob\u0105 w czasie i ustalanie priorytet\u00f3w * Wyposa\u017cenie, kt\u00f3re u\u0142atwia prac\u0119 w biurze * Zast\u0119pstwo – wyb\u00f3r osoby i przygotowanie sekretariatu. 5. Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, biura i sekretarki\/ asystentki<\/b>: * \u00a0\u015awiadomo\u015b\u0107 pe\u0142nionej roli zawodowej * Str\u00f3j, makija\u017c i harmonia barw * U\u015bcisk d\u0142oni, wizyt\u00f3wka i zasady konwersacji, czyli biurowy savoir-vivre <\/b>* \u201eWpadka\u201d i sztuka wybrni\u0119cia z k\u0142opotliwej sytuacji. <\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 6. Talenty interpersonalne<\/b>: <\/b>* Modelowa komunikacja w pracy sekretarki\/ asystentki * Mowa bez s\u0142\u00f3w, czyli o czym \u015bwiadcz\u0105 gesty * Bariery komunikacyjne i sposoby ich przezwyci\u0119\u017cania * Sztuka budowania korzystnych relacji * Umiej\u0119tno\u015b\u0107 obserwacji \u00a0i refleksji * Asertywna komunikacja z otoczeniem. <\/b><\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 7. Wielozadaniowo\u015b\u0107 sekretarki\/ asystentki i techniki podnoszenia wydajno\u015bci<\/b>: * Co zrobi\u0107, aby lepiej zapami\u0119tywa\u0107? * Metody szybkiego uczenia si\u0119 * Prze\u0142amywanie barier umys\u0142owych \u00a0* \u00a0Mapy My\u015bli [Mind Mapping]kontra tradycyjne notatki * \u00a0S\u0142owa – klucze.<\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 8. Kontakt telefoniczny<\/b>: * Standardy prowadzenia rozm\u00f3w telefonicznych * Udzielanie informacji * Kierowanie rozm\u00f3wc\u00f3w do w\u0142a\u015bciwych pracownik\u00f3w firmy * \u201eMa\u0142e k\u0142amstwa\u201d, czyli sposoby radzenia sobie z trudnym klientem * Kontrolowanie przebiegu rozmowy i panowanie nad emocjami. <\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 9. Wizyta go\u015bci w sekretariacie<\/b>: <\/b>* Obs\u0142uga potencjalnego klienta * Przyjmowanie kluczowego kontrahenta * Narady z pracownikami * Niezapowiedziane wizyty i strategie post\u0119powania * Nietypowe zachowanie go\u015bcia [p\u0142acz, krzyk, gro\u017aby itp.] i w\u0142a\u015bciwa postawa sekretarki\/ asystentki.<\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 10. Nowoczesna sekretarka\/ asystentka<\/b>: * PowerPoint w biurze * Organizowanie spotka\u0144 biznesowych * Szkolenie \u2013 wyb\u00f3r i przygotowanie miejsca * Konsekwentne prowadzenie terminarza * Podr\u00f3\u017ce s\u0142u\u017cbowe * Umiej\u0119tne oddzielanie sfery prywatnej i zawodowej.<\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 11. Zarz\u0105dzanie stresem<\/b>: * \u015awiadomo\u015b\u0107 w\u0142asnych reakcji na stres i trem\u0119 * Poziom stresu i jego wp\u0142yw na cz\u0142owieka * Budowanie odporno\u015bci psychicznej * Udzielanie i przyjmowanie wsparcia * Relaksacja i dystansowanie si\u0119 od negatywnych emocji.<\/b><\/span><\/p>\n <\/p>\n 12. Prawo \u2013 elementy niezb\u0119dne w pracy sekretarki\/ asystentki<\/b>: * Akta osobowe pracownik\u00f3w * Czas pracy wg obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w * Zawieranie i rozwi\u0105zywanie um\u00f3w o prac\u0119 * \u00a0Ochrona danych osobowych * Informacja niejawna. <\/span><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n Zainteresowanym firmom i instytucjom, proponujemy realizacj\u0119 tego szkolenia w wersji “zamkni\u0119tej”<\/b>:<\/p>\n Us\u0142ugi szkoleniowe stosownie do aktualnie obowi\u0105zuj\u0105cych przepis\u00f3w, obj\u0119te s\u0105 podstawow\u0105 stawk\u0105 podatku VAT zgodnie z ustaw\u0105 z 11 marca 2004 roku o podatku od towar\u00f3w i us\u0142ug (Dz.U. nr 54 z 2004 roku, poz. 535 z p\u00f3\u017aniejszymi zmianami). lub w\u00f3wczas us\u0142uga podlega zwolnieniu z VAT [netto=brutto] Cele i odbiorcy szkolenia Kod: 4815 Cele: Przyswojenie niezb\u0119dnej wiedzy i doskonalenie umiej\u0119tno\u015bci w zakresie prowadzenia sekretariatu i obs\u0142ugi klient\u00f3w oraz pracownik\u00f3w firmy. Opanowanie zasad korespondencji biurowej i czynno\u015bci kancelaryjnych oraz zwr\u00f3cenie uwagi na wymian\u0119 informacji drog\u0105 e-mailow\u0105. Poznanie narz\u0119dzi s\u0142u\u017c\u0105cych organizacji pracy w sekretariacie i skupienie si\u0119 na czynnikach wp\u0142ywaj\u0105cych na harmonijn\u0105 wsp\u00f3\u0142prac\u0119 z … <\/p>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/b><\/span>Odbiorcy<\/span><\/b>:<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nProgram szkolenia<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/p>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/p>\nMetody<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nMini-wyk\u0142ady s\u0105 wprowadzeniem do \u0107wicze\u0144 oraz dyskusji. Uwaga Uczestniczek skupiona jest wok\u00f3\u0142 sytuacji zawodowych o r\u00f3\u017cnym stopniu trudno\u015bci, kt\u00f3re wymagaj\u0105 niejednokrotnie opanowania emocji i szybkiego znalezienia rozwi\u0105zania.
\nDzi\u0119ki \u0107wiczeniom Uczestniczki b\u0119d\u0105 mia\u0142y mo\u017cliwo\u015b\u0107 opracowania strategii dzia\u0142ania w omawianych przypadkach i znalezienia odpowiedzi na w\u0142asne pytania. Istotnym elementem pracy warsztatowej s\u0105 podsumowania poszczeg\u00f3lnych blok\u00f3w i \u0107wicze\u0144 oraz wyci\u0105gni\u0119cie praktycznych wniosk\u00f3w.<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nProwadz\u0105cy<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nUczestnicy otrzymuj\u0105<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nTylko u nas<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nInformacje i rezerwacja miejsc: 32 2816231 <\/b>– zapraszamy
\nUWAGA: Koszt szkolenia nie obejmuje noclegu.<\/b>
\nRezerwacji nocleg\u00f3w Uczestnicy dokonuj\u0105 we w\u0142asnym zakresie.
\nOczywi\u015bcie nasi konsultanci ch\u0119tnie s\u0142u\u017cy\u0107 b\u0119d\u0105 Pa\u0144stwu rad\u0105 i pomoc\u0105 r\u00f3wnie\u017c w tej kwestii (kontakt: 32 281 62 31)<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nPropozycja dla Pa\u0144stwa<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\n
\n<\/b><\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\n
\n<\/span><\/li>\nWa\u017cne dla urz\u0119d\u00f3w i instytucji<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nJe\u015bli Zg\u0142aszaj\u0105cy \/ Zamawiaj\u0105cy z\u0142o\u017cy pisemne o\u015bwiadczenie, \u017ce przedmiot umowy ma charakter us\u0142ugi kszta\u0142cenia zawodowego \/przekwalifikowania zawodowego i jest finansowany ze \u015brodk\u00f3w publicznych:<\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\n<\/span><\/p>\n\n
\n<\/span><\/li>\n<\/ul>\n
\nWz\u00f3r o\u015bwiadczenia do pobrania ==>> w formacie PDF<\/a><\/p>\n<\/div>\n<\/div>\n<\/div>\nTermin – miejsce – zg\u0142oszenia (szkolenie otwarte)<\/a><\/h4>\n<\/div>\n
\nMiejsce: Katowice, ul. Jordana 18 (Wydzia\u0142 Teologii Uniwersytetu \u015al\u0105skiego)<\/div>\n
\nZg\u0142oszenia dokona\u0107 mo\u017cna poprzez wype\u0142nienie\u00a0 formularza zg\u0142oszeniowego<\/strong> “on-line”.<\/a><\/div>\n<\/div>\n<\/div>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"